Eerste keer truffels, mexicana


Recommended Posts

Over 2 weken staat er weer een truffeltrip op het programma en ik dacht laat ik eens een trip report maken van mijn eerste keer.

Setting:

Mijn ouders waren op vakantie en ik en mijn broertje waren alleen thuis. Mijn broertje T ging met een stuk of 5 vrienden voor de eerste keer truffels doen en nodigde mij en een vriend B van mij ook uit. Rond 10 uur zouden mijn broertje en zijn vrienden het gaan innemen, ik, B en 2 andere vrienden van mij zouden rond 10 uur bij mij thuis zijn. Toen we aankwamen rond 10 uur hadden mijn broertje en zijn vrienden de truffels net 5 minuten achter de kiezen en B had er ineens geen zin meer in...

Een van de vrienden van mijn broertje was zo vriendelijk om mij uit te leggen hoe en hoeveel ik in moest nemen en toen de truffels gezellig in mijn eentje genuttigd.

Wat:

Mexicana truffels 2/3e portie.

Tripreport:

Ons huis heeft 2 woonkamers, mijn broertje en zijn vrienden zaten in de ene woonkamer en ik zat met mijn vrienden in de andere woonkamer. Mijn vrienden waren een beetje aan het drinken en we keken naar southpark. Ik was een beetje gespannen en we waren wat aan het praten, af en toe vroegen mijn vrienden of ik al wat voelde maar dit was nog niet zo.

Na een klein half uurtje begonnen de kleuren van de tv steeds levendiger te worden.. in het begin hield ik dit nog een beetje voor mezelf maar naarmate ik steeds meer voelde dat het begon te werken had ik heel erg de behoefte te vertellen hoe ik me voelde. Mijn vrienden hadden dit ook nog nooit meegemaakt en zei waren een goed publiek om aan te vertellen.

In het begin merkte ik vooral veel visuele effecten, de kleuren waren heel erg levendig en warm en mooi! Mijn vrienden begonnen er ook heel raar uit te zien, de een was een beer, een ander was een luipaard en de laatste was vooral zalm van kleur. Ik begon me ook steeds raarder te voelen, maar wel heel fijn, ik zat echt lekker in mijn eigen lichaam. Ik werd ook heel enthousiast met vertellen en op een gegeven moment stond ik de hele tijd te praten. Ik voelde me als Valerio Zeno op een of andere manier en dit heb ik ook meerdere malen gezegd.

We deden niet zo gek veel behalve naar mijn verhalen luisteren en ik vroeg me de hele tijd af of ik me dit de volgende dag nog kon herinneren.

Na een half uurtje a uurtje trippen besloot een van mijn vrienden om naar huis te gaan. Met hem mee lopen naar de gang en voordeur was een heel leuk avontuur! Het lopen was heel apart en raar maar wel heel leuk!

Toen was ik nog met 2 vrienden een beetje aan het chillen in de ene woonkamer, beetje gepraat en gedaan en op een gegeven moment gingen we naar de keuken. Ik had op een gegeven moment kauwgum in gedaan en dit was heel erg apart. De smaak deed me niet zoveel maar het kauwen was heel erg raar en leuk. Het kostte me extreem veel moeite om de kauwgum van de een na de andere kant van mijn mond te verplaatsen en ik moest hiervoor mijn hele hoofd mee bewegen en de zwaartekracht zijn werk laten doen:p

De andere 2 vrienden sproken af om om 12 uur naar huis te gaan en op de magnetron was de tijd te zien, 10 voor 12. Het hele idee van tijd ging een beetje aan me voorbij, die 10 minuten duurde ook heel erg lang terwijl het heel erg leuk was. Om 12 uur gingen mijn andere 2 vrienden naar huis en B had toch wel een beetje spijt dat hij niet mee had gedaan.

Mijn broertje en zijn vrienden waren nog steeds in de andere woonkamer aan het chillen en ik moest nu gaan besluiten wat ik de rest van mijn trip ging doen.. Ik had nog een PS2 op mijn kamer staan en ik besloot deze beneden aan te sluiten en te spelen. Dit ging zonder enig probleem en ik ging Dragon Ball Z tenkaichi 3 spelen. Dit was echt fantastisch, de poppetjes deden precies wat ik wilde en ik won zonder moeite van de computer, het ging allemaal vanzelf.

Nadat ik dit een tijdje had gespeeld ging ik me aansluiten bij mijn broertje en mijn vrienden. Een aantal waren bezig met de rubiks kubus en ik besloot het ook te proberen. Nuchter kon ik dit in anderhalve minuut en ook dit was geen probleem! Echt bizar, helemaal op automatische piloot loste ik de kubus op. Iedereen was onder de indruk en wilde weten hoe snel het ging, ze dachten dat het een goed idee was om het op te nemen met een telefoon en vervolgens te kijken hoe lang het duurde. Ik had het niet zo op foto's en video's dus we hebben het niet gedaan. Mijn broertje was met een voetbal trucjes aan het doen en dit ging ook kei goed.

Op een gegeven moment zaten we met zijn allen op de bank met de tv aan een beetje te kletsen. We waren met zijn 7 man tegelijk een groot gesprek aan het voeren dat nergens over ging. Mooi was dat er altijd wel minimaal 1 ongelooflijk voor zich uit aan het staren was en met zijn gedachten compleet ergens anders was. Ik heb dit ook een paar keer gehad en mijn gedachtes namen me helemaal mee op reis, het maakt niet uit waar je aan dacht maar je ging gewoon heel erg diep. Mooie was dat negatieve gedachte gewoon direct uit mijn gedachten verdwenen! Als een soort schild die alle negatieve gedachten deed afweren.

Op tv was de cabaret show van Najib Amali te zien, normaal niet zo fan van Najib en ook nu was het niet super grappig want het was totaal niet te volgen:P Maar op een gegeven moment maakte hij een grap waarbij hij ineens in slow motion begon te praten. Dit was echt een schok voor iedereen! Dit hadden we echt totaal niet verwacht en ondanks dat we de grap niet begrepen hebben we hier heel hard om moeten lachen!

Na een tijdje besloot ik naar boven te gaan en rustig in bed nog een beetje tv te kijken. Ik was aan het zappen en ik zette uiteindelijk poker op. Ik leefde extreem mee met de spelers en omdat ik kon zien welke kaarten iedereen had wist ik of de spelers wel of niet mee moesten gaan. Ik was voor iedereen en hoopte ook elke keer dat de spelers de juiste keuze zouden maken, als ze dit deden was ik blij en zo niet dan voelde ik me neutraal.

Uiteindelijk de tv uitgezet en met een voldaan gevoel gaan slapen.

Al met al was het een fantastische ervaring! Ik had me alleen totaal niet voorbereid wat achteraf toch wel jammer is. Ik heb het hierna nog een paar keer gedaan en dan met wat meer voorbereiding, muziek is bijvoorbeeld iets dat extreem veel toe kan voegen aan een trip!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sowieso inderdaad kudo's voor je report, als ik uitgetript bent zit het gevoel nog wel van binnen maar kan ik het met geen pen meer beschrijven. Maar als ik het zo lees een vrij dikke trip op 2/3 Mexicana's, perfect dat alles soepel is gegaan :D

En muziek moet je inderdaad proberen, allemaal kleine deurtjes met een hele nieuwe wereld erachter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk report.

Muziek is zeker iets wat je tijdens een trip *moet* proberen.

Gr joerie

Sowieso inderdaad kudo's voor je report, als ik uitgetript bent zit het gevoel nog wel van binnen maar kan ik het met geen pen meer beschrijven. Maar als ik het zo lees een vrij dikke trip op 2/3 Mexicana's, perfect dat alles soepel is gegaan :D

En muziek moet je inderdaad proberen, allemaal kleine deurtjes met een hele nieuwe wereld erachter.

Danku, ja muziek voegt ongelofelijk veel toe! Ik heb met een hele portie van een andere soort (weet niet meer hoe die heet) de muziek kunnen zien^^ En ooit rare YouTube filmpjes gekeken met muziek en willekeurige geluiden, ook heel apart! Je hoort bijvoorbeeld ineens een geit en je hebt geen idee waar dat vandaan komt:p

Volgende week staat er iig weer genoeg muziek klaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden