• 0

Welke Truffel voor mijn medetripper?


FLuffyTruffel

Vraag

Hallo iedereen :)

Laatst heb ik truffels in mijn eentje gedaan (zie trip-report) en dat was heel mooi.

Alleen nu dacht ik laat ik iemand vragen mee te doen de volgende keer.

Nu wou een hele goede vriendin wel met mij mee doen, alleen weet ik niet welk soort truffel ze zou moeten nemen.

Ze heeft helemaal geen ervaring in het wereldje, en ook geen andere drugs ooit geprobeerd. Maar wil wel heel graag truffels gaan doen.

Welke truffel kan ik haar het beste laten nemen, en hoe veel gram :)

Ze wil wel graag de visuals, het filosofisch denken en de hallicunaties.

Alvast bedankt ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Allebei een dosis mexicana raad ik eerder aan, zo krijg je wel de volle ervaring maar niet te hard. Bij een gedeelde portie zit je denk ik toch wat te laag en is het een beetje saai. Maarja daarnaast ben ik al een ervaren tripper en kan 2 bakken atlantis aan :oops:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Bedankt voor jullie reactie's. Ik moet nog even kijken wat ik kan doen. Ik zat zelf eerst te denken aan Tampanensis aangezien die niet heel erg hard was en ik die zelf ook had genomen.

Dus urukhai jij raad aan beide een halve portie Atlantis?

En Nicadoz jij zegt dat dat waarschijnlijk te weinig is, en beter beide 15 gram mexicana kan nemen?

Ik zal er zelf ook nog even over nadenken :)

In ieder geval al bedankt voor jullie snelle reactie's

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Je haalt gewoon 2 bakjes van de soort die jou het meest aanspreekt.

Het is erg vervelend als zometeen 1 van de 2 te weinig heeft. Dit was bij mij eerste keer ook zo. De vriend waar ik het mee deed gaat als een speer op een half bakje en ik heb toch echt een heel bakje nodig om een beetje bij hem in de buurt te komen.

Bij nemen ken altijd ;)

Gr joerie

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik heb erg goede ervaringen met Tampanensis. 10 gram is een mooie hoeveelheid voor een eerste ervaring. Je krijgt wel lichte CEV's maar het is een stuk rustiger dan bij bijvoorbeeld Atlantis truffels.

Verder vind ik de Tampanensis geweldig als je gewoon wilt zitten en lekker met elkaar discussiëren en filosoferen. Ik heb dit met een maat gedaan (was toen mijn eerste ervaring) en het was een rustigere en prettige kennismaking met de truffels.

Mijn triprapport staat hier. Misschien helpt het een beetje met het maken van een keuze ;)

Maar uiteindelijk maakt het niet heel veel uit welke soort je kiest. Zorg er gewoon voor dat je de hoeveelheid aanpast aan de truffel zodat je vriendin er rustig kennis mee kan maken. Elke soort heeft een andere hoeveelheid psilocybine, dus een andere sterkte. Maar de stof blijft hetzelfde en het karakter van de truffel komt meer voort uit de hoeveelheid stof die je tot je neemt dan echt verschillen in de truffels.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Bedankt voor je antwoord joerie :mrgreen:

Ik denk ook wel dat ik 2 keer Tampanensis haal, en voor haar een niet al te grote dosering maak.

Voor mezelf ook niet aangezien ik als een speer ga en ik wel graag bij haar in de buurt wil zitten. ;)

Mooi trip report iDenna :) Lekker filosofisch :D

Ikzelf had bij Tampanensis juist veel CEV's en de wereld zag er uit als een golvende zee.

Filosofisch was ik niet echt :P Maar ik was ook alleen. Misschien daardoor..

Zo zie je maar weer hoe het bij iedereen anders is. ^^

De Tampanensis was voor mij ook een hele mooie kennismaking in deze wereld.

Ik zit ook nog te denken aan Atlantis... Morgenavond ga ik Atlantis doen samen met mijn neef dus kan ik die ook toevoegen aan mijn lijstje, en ik denk dat ik daarna ook beter de keuze kan maken :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Zo zie je maar weer hoe het bij iedereen anders is. ^^

Jazeker. Set & Setting speelt zo'n belangrijke rol in de ervaring van je trip. Ik geloof echt dat de stemming en de gedachtes waarmee je de trip ingaat grotendeels bepalen hoe de trip verloopt. En omdat iedereen andere stemmingen en gedachtes heeft (en natuurlijk een andere trip omgeving) zijn de ervaringen ook vaak per persoon verschillend. De grote lijnen zijn er wel (CEV's, gelukkig, e.d.) maar de gedachtepatronen kunnen soms mijlenver uit elkaar liggen :D

Alvast veel plezier met je trip morgen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Persoonlijk ben ik er ook wel van mening dat set & setting zovelen malen belangijker zijn dan welk soort. Meer nog, volgens mij zijn al die soorten zo gelijk dat hetgeen je jezelf inprent ("dit gaat een visuele/ fijne/ ... trip zijn"), ook zo zal waar maken.

Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit welke soort je kiest. Eerder hoe jullie je voelen, je er goed bij voelen, voorbereid zijn, op een leuke locatie zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Atlantis geprobeerd te nemen met mijn neef afgelopen nacht. We hadden beide 6 uur niks gegeten maar we gooiden na inname de truffels (en de rest van de dag) er weer uit binnen een kwartier.

Waarschijnlijk kwam het omdat we het met soep in namen, en dit verkeerd is gevallen. Heel jammer.

naturetwo, De set en setting zijn heel goed. vertrouwd. binnen en buiten. Maar ik ben het wel met je eens dat dit heel belangrijk is en het de hele trip kan beinvloeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden