joerie gaat synthetisch


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om voor het eerst lsd te gaan proberen. Ik heb nooit andere drugs gebruikt als natuurlijke drugs, dat wil zeggen: paddo's, truffels, wiet, cactus al was dat helaas een te lage dosis.

Ik heb, al zeg ik het zelf behoorlijk wat trip ervaring met onze natuurlijke vriendjes. Vooral de paddestoeltjes :lol:

Ik heb hier op het forum en andere fora's wel wat gelezen erover maar zou toch graag wat ervaringen van mensen horen die hier actief zijn op het forum. Alvast bedankt.

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Anders ben ik wel benieuwd haha :D

Op het moment ken ik er ook niet aankomen, maar binnen nu en een maand moet het goedkomen.

Helaas mag er niet via het forum verhandelt worden anders had ik je graag geholpen ;)

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Heb zelf tot nu toe twee keer op LSD getript, echt geweldig!

Je kan er vrij makkelijk aan komen via darkweb, op het moment is Agora de populairste, aangezien Silkroad weer eens van de baan is dankzij Amerikaanse inlichtingdiensten.

 

Persoonlijk ben ik minder groot voorstander van gerichte tips naar marktplaatsen voor het verkrijgen van bepaalde type drugs. Er is al genoeg (te veel) informatie beschikbaar. Laten we niet nog meer inlichtingdiensten wakker schudden en het zo veel mogelijk 'underground' houden :-P:mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Persoonlijk ben ik minder groot voorstander van gerichte tips naar marktplaatsen voor het verkrijgen van bepaalde type drugs. Er is al genoeg (te veel) informatie beschikbaar. Laten we niet nog meer inlichtingdiensten wakker schudden en het zo veel mogelijk 'underground' houden :-P:mrgreen:

Ach, de NSA gaat echt niet op gebruikers jagen hoor. Voornamelijk op de grote verkopers en mensen achter de site zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden