22,5 gram tampenensis


Recommended Posts

Afgelopen weekend was het weer zover^^

Setting:

Bij mij thuis, ouders weekendje weg. 4 vrienden waarvan 1 sitter.

Ik, en G hebben al een beetje ervaring met truffels en namen ieder 22,5 gram tampenensis, L nam 15 gram en R nam voor de eerste keer 15 gram mexicana. A heeft al meerdere keren als sitter gefungeerd en hij nam zo nu en dan een jointje.

Report:

Na veel voorbereiding hadden we er allemaal heel veel zin in! Het was prachtig weer en om 3 uur was het eindelijk zo ver! Ik en G begonnen met 15 gram tampenensis, L 10 gram en R 10 gram mexicana. Na een half uur begon het te werken^^

R vond het allemaal een beetje raar en de rest herkende het gevoel:)

Eerst was hey allemaal een beetje lachen en waren we een beetje aan het dollen. L kon op een gegeven moment de stenen van de muur te bewegen en de rest begon ook steeds meer te zien^^ na een tijdje stonden we op en de laminaat begon te vervormen en te doen. De vloer bewoog op de muziek en L begon ook dit te sturen. De bewegingen van L stuurde ook onze visuals van de vloer^^ toen ben ik op de grond gaan liggen met mijn hoofd tegen de muur (op aanraden van L) en de verf leek van de muur te druppelen:)

Na een tijdje binnen te chillen besloten we van het mooie weer te genieten! Het was echt de perfecte dag, strak blauwe lucht en warm genoeg om in een Shirtje buiten te chillen^^

De bomen waren ongelofelijk mooi en het was echt genieten:) iedereen zat een beetje te genieten van hey weer en ik besloot even te kijken of ik cev had. Ik snap waar ik het vandaan haalde maar wat een prachtige beelden:) allemaal Vegas achtige figuren in rode neon kleuren super mooi! L zat ondertussen lekker bellen te blazen met een groot bellenblaas zwaard.

Op een gegeven moment ga A aan dat er anderhalf uur verstreken waren en we namen de rest van onze porties.

Ik en G gingen weer buiten chillen en de rest bleef binnen. Hier gingen we lekker verder spacen en een beetje praten. Ik snapte er helemaal niks meer van en was behoorlijk aan het spacen! G was op een gegeven moment aan het vertellen en mijn gedachtes waren zowel bij zijn verhaal als totaal ergens anders.

G moest pissen en toen hij terugkwam nam hij een joint mee. Heerlijk om deze samen op te roken! Er kwam geen eind aan en hij was ook echt prachtig. G kwam er op een gegeven moment bij zitten en chillde even mee.

Toen zijn we weer naar binnen gegaan. Van tevoren hadden we heel veel speelgoed gekocht. Dit was stuk voor stuk hilarisch, met als beste aankoop een soort van klei dat stuitert als je het op de grond gooit en een veer die van de trap af kan.

Heel leuk om hiermee te spelen en ik besefte de hele tijd hoe erg ik van de wereld was, een hele leuke gedachte!!

L besloot om te beginnen aan het puzzelboekje dat we hadden gekocht. Hij probeerde een doolhof op te gaan lossen, iedereen jhielp mee en dit was zo leuk eb moeilijk!! Ongelofelijk maar waar, L had het doolhof in 1 keer opgelost:o iedereen voldaan en uitgeput besloten om een beetje te tekenen. Niet op papier maar op het rare klei spul. De stiften die we gebruikte waren geurstiften en dit was ook erg leuk:)

Daarna zijn we rustig bij de tv gaan hangen. Ik en L gingen nog een potje supersmash spelen tot ieders vermaak. Erg moeilijk en uitputtend maar wel leuk! L had de instellingen zo gezet dat er geen tijdslimiet was en toen wij er na 2 potjes mee stopte ging de computer nog vrolijk verder wat heel leuk om te zien was.

Uiteindelijk rustig uitgetript en savonds rustig aan gedaan.

Ik heb nog lang niet alles verteld maar hey was weer een top trip!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden