• 0

Wat kun je het beste doen om lekker goed alleen te trippen ?


martinb19944

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik zou sowieso zorgen dat je genoeg dingen in je buurt hebt om je mee te vermaken, de welbekende glowsticks b.v. en verder ligt er in de speelgoedwinkel een schat aan stresballetjes etc. die bijzonder vermakelijk kunnen zijn.

Vind het persoonlijk heerlijk om lekker diep in m'n hoofd te duiken, maar dan kun je dingen tegenkomen waar je liever niet te lang stil bij wil blijven staan, en dan zijn dat soort dingen de perfecte afleiding (zeker als je alleen tript).

En natuurlijk muziek, veel lekkere muziek zodat je wat keuze hebt..

Voor de rest heb je eigenlijk niet veel meer nodig dan je hoofd, de juiste mindset en lekkere truffels ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

De voorgestelde voorwerpen van Gonzo zijn sowieso echt een aanrader :D Goede muziek is voor mij altijd het belangrijkste.

Ik luister dan naar 60's en 70's muziek. The Who, The Cure, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles etc. Wat het leuk maakt is dat veel van deze helden zelf ook expirimenteerden met drugs en zo op leuke nummers uit kwamen :) Maar goed. De kleinste dingen waar je in het dagelijks leven niet naar om kijkt kunnen het leukste zijn wat er is in je trip :P Als je huisdieren hebt, zoals een kat kan ook heel vermakelijk zijn en zacht. Maar ook intimiderend door hoe ze kijken. Dus daar moet je wel om denken.

De sfeer en locatie is ook heel belangrijk. Zorg dat je niet gestoord kan worden door iemand of door je telefoon.

Voor de rest is een goed humeur en geen zorgen het belangrijkste voor een goede trip ;)

Ik hoop dat ik je heb geholpen! Heb zelf op deze manier ook in mijn eentje getript :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden