2 falende reports. Stoned, sitter, angstaanval


Recommended Posts

Truffels:Atlantis 15g

Personen: 2 M(ik) en R

Set en setting: buiten en binnen in huis.

Hallo iedereen.

Hier weer een trip report :)

Deze zal kort zijn en ging zoals de titel zegt niet goed, en hopelijk kan iemand mij ook nog helpen ^^

MISLUKTE TRIP 1 stoned

Ik en R zaten na lange tijd weer eens te chillen en we begonnen het over truffels te hebben. Ik liet hem mijn trip-report zien en vertelde mijn verhaal en hij zei dat hij het ook graag wou doen. Dus zodoende truffels besteld.

Rond een uur of 12 in de avond begonnen we ze in stukjes te snijden en in soep te doen.

We dronken en aten het op en daar deden we zo'n 30 minuten over.

na ongeveer 10 minuten misselijk te zijn geweest was het voor mij onmogelijk in te houden en ging ik buiten over mijn nek.

Alles plus de maaltijd van 6 uren terug eruit. Doei geld. Toen ik weer naar binnen liep zat R rustig op de bank maar zag dat ik er beroerd uit zag en moest daardoor zelf ook. We vonden het beide zonde en besloten te gaan wandelen. We hebben zo'n 2 uren gewandeld en waren wel heel erg stoned. Dit was toch nog een hele leuke ervaring. Na de tijd alles opgeruimd en zijn we gaan slapen.

MISLUKTE TRIP 2 Angstaanval

Ik en R gaven niet op en een week later besloten we het weer te doen. Weer Atlantis. Deze keer hadden we 4 uren niks gegeten, en gingen we het rond 1 uur in de nacht op eten. We gingen buiten zitten op een stoep rand vlakbij mijn huis, en aten ze deze keer rauw op. We kauwden goed en ze waren best wel te eten. Nergens last van.

Maar binnen 5 minuten lag alles van mij weer op straat. Ik werd chagerijnig want dit had ik met Tampanensis niet en nu 2 keer achter elkaar alles eruit. Maar goed. R hield alles binnen en voelde het al wat aankomen dus liepen we weer richting huis, en besloot ik sitter te zijn voor hem. R heeft een hele mooi trip gehad van rond de 2 en een half uur. Daarna het laatste half uur van de trip zat hij in een erge dip waar ik hem ook niet uit kon krijgen. We bleven even na praten en zo doende was het al 5 uur in de ochtend.

Ik begon me apart te voelen uit het niets en het gezicht van R begon te vervormen. Van een tienergezicht naar een raar gezicht van een 30 jarige om vervolgens een eng kindergezicht te hebben met grote ogen en een kuif in zijn haar. Ik kreeg direct een angstaanval en begon helemaal gek te worden en verloor mezelf helemaal. R heeft me naar buiten gebracht en alles was weer goed. Eenmaal binnen gebeurde het weer en werd ik nog angstiger. Ik weet tot op de dag van vandaag nog niet hoe het kon. Late reactie op de overblijfselen van wat ik nog binnen had? Omdat ik niks verwachtte was dit heel erg eng en als ik er nu nog aan denk krijg ik het kippenvel.

Nu nog een vraag aan ieder die dit leest, Hoe zorg ik ervoor dat de Atlantis truffels binnen blijven? Ik heb een sterke wil en sterke gedachtes, maar dit hielp me niet. Tampanensis hield ik wel binnen met soep ingenomen. En ik heb een redelijk sterke maag voor de rest. Liggen hielp niet, rustig zitten, mediteren, wandelen. Niks. Wat kan ik het beste doen? In capsules doen, helemaal fijn malen en in de thee doen of blijft de reactie in mijn lichaam dan nog hetzelfde? Ik ben heel blij dat R een mooie trip heeft gehad maar ik zou zelf ook wel weer eens willen trippen op truffels.

Ik hoop dat jullie het interessant vonden :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat moeten overgeven lijkt me zwaar irritant en inderdaad gewoon zonde van je geld en de truffels. Je zou thee zetten kunnen proberen, maar ik weet niet hoeveel dat maag-technisch gezien verschilt met een soep. Een vriendin van me gebruikt ook altijd vermalen truffels in capsules, wat bij haar erg goed helpt tegen de buikpijn/ misselijkheid, dus dat is sowieso een goed plan om eens te proberen.

En sowieso, proberen aan iets anders te denken, want als je je gaat focussen op de misselijkheid wordt het alleen maar erger.. Maar dat heb je zo te lezen al gedaan door te gaan mediteren.

Dat bij poging 2 je na een paar uur alsnog onverwachts effect kreeg terwijl de truffels er alweer uit waren is inderdaad heel opmerkelijk. Het kan natuurlijk zijn dat je niet alle truffels hebt overgegeven, maar dat het na zo'n relatief lange tijd ineens zo hard binnenkomt.. Hoe lang heeft dat gedeelte geduurd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankje voor je reactie Gonzo :)

Thee zetten lijkt me wel handig omdat de truffels dan zijn vermalen. Bij de soep had ik nog stukken er in zitten.

Capsules maken lijkt me de kortste klap. Alleen zo'n capsulemaker is ook snel 20 euro :s En ik heb ook geen zekerheid of dat wel werkt bij mij. Ik weet niet hoe je vriendin capsules maakt, of er alternatieve manieren zijn om capsules er van te maken? :)

Ergens anders aan denken dan misselijkheid is moeilijk. Ik moet toegeven dat ik daar best wel moeite mee had. En op het laatst dan lukt het echt niet meer bij mij dan. Komt het ook omdat Atlantis sterker is dan Tampanensis en het sterker reageert?

Als je bij poging 2 het gezichtmorphen bedoelt, dat duurde maar eventjes. Ik rende beide keren naar buiten na een paar seconden. ZIjn we even 5 minuten buiten gebleven en direct maar op bed gegaan. Dus niet heel lang. Ik had ook een hele kleine bodyload van 5 seconden ergens toen ik aan het tripsitten was. Misschien had ik toch nog een heel klein beetje binnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi kotsieflotsietruffel :lol:

Ik zou als ik jou was eerst de thee proberen. Werkt dit niet probeer dan capsules. Mijn manier van thee is heel simpel.

Waterkoker aan, truffels heel klein snijden, water in een mok, 2 a 3 min afkoelen. Truffels erin, 30min laten staan. Af en toe roeren, Stukjes truffels eruit zeven, opdrinken en genieten maar. Ik word zelf ook misselijk van het eten, maar spugen moet ik nooit. Daarintegen heb ik nooit last van misselijkheid bij capsules of thee.

JoErie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha joerie bedankt voor je reactie :D Capsules en thee zeker proberen! Ik denk dat dat wel helpt :) En wat doe je dan met de stukjes die je er uit zeeft?

Gember schijnt goed te helpen tegen misselijkheid

Thanks for the tip! ;) Wiet zal helaas niet gaan. Ik rook namelijk niet eens :P Maar Gember zal ik zeker proberen als ik weer last krijg. Dankje!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden