Tripsitter van 5 "nieuwe mensen" hoe zou jij dat aanpakken?


Recommended Posts

Hallo truffelaars :mrgreen:

Zoals de oldskool forum members weten heb ik best wat ervaring met de magische truffeltjes.

Eind deze week willen 5 maten van mij het ook proberen, dus net even besteld.

Omdat de eerste keer best heftig kan zijn "als die eraan komt" komt het niet goed als er 1 flipt, dan neemt hij de rest ook mee.

Dus ik dacht eraan om ze 1 voor 1 met een kwartier ertussen de truffels te laten eten.

Zodat ik een kwartier heb om eventueel te kalmeren en in een rustige kamer kan zetten.

Als eerste mijn vriendin die er ervaring mee heeft, zodat mensen zien dat er niets engs aan is.

Denken jullie dat dit een goed idee is?

Ik hoor graag uw mening :!:

PS

De dosis word 8 gram PP behalve één iemand die 130 KG weegt, zat voor hem meer aan 10 gram te denken.

Psilocybe atlantis - fruits of Utopia

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties :mrgreen: is het forum een beetje dood?

Anyhow het is prima verlopen, 6 nieuwe mensen en 2 die er al bekend mee waren.

Was een goeie chaos en 1 nuchter persoon was voldoende, en iedereen luisterde prima naar de nuchtere mens haha.

iedereen reageerde er prima op, veel lol gehad, vooral de tripsitter heeft zich vermaakt :mrgreen:

Na 3 uur in de trip kwamen er wat andere nuchtere personen bij het spektakel kijken en er zijn behoorlijk wat goeie grappen uit gekomen, de volgende keer word het geheel wel gefilmd, leek me niet zo slim de eerste keer, vinden sommige mensen niet zo relaxed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, het forum heeft inderdaad zijn ups en downs jammer genoeg :( (We zijn, ook met horten en stoten, bezig om het forum enigszins te vernieuwen en om er wat meer leven in te blazen, maar door drukte duurt dat veel langer dan ik hoopte)

Op zich heeft je idee zichzelf al bevestigd qua werking :P Flinke club trouwens, 8 in totaal?

Met dat soort dingen is het sowieso handig om zelf in ieder geval niet al te veel te nemen, zodat je wanneer het nodig is, altijd nog in staat bent om anderen te helpen etc. Ik denk dat een grotere groep ook voor wat extra rust kan zorgen, stel dat iemand schrikt, bang is of wat dan ook, en de rest van de groep relaxed door ziet zitten trippen, dan zal hij z'n gevoel eerder kunnen relativeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja het is erg jammer dat het zo rustig is op het forum.

Gelukkig is het allemaal goed verlopen. Word het filmpje hier neer gezet :D

Zorg dat je toestemming hebt van de mensen die je gefilmd hebt. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het even tof vindt om op het internet te staan onder invloed ;).

Trippen met een boel mensen is altijd een hele gewaarwording :lol:! Tof dat het zo goed gelukt is!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden