Paddo's bestellen?


Recommended Posts

Paddo's zijn illegaal dus je kan ze niet bestellen. Je kan wel kweekboxen en sporen kopen om ze zelf te kweken.

Truffels hebben dezelfde werking als paddo's dus ik zou lekker truffeltjes bestellen op magic-truffels.nl ;)

Probleem is dat ik al een aantal keer truffels heb geprobeerd, het is wel ontspannend en het geeft een lachkick.

Maar ik wil een keer een sterke visuele trip ervaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probleem is dat ik al een aantal keer truffels heb geprobeerd, het is wel ontspannend en het geeft een lachkick.

Maar ik wil een keer een sterke visuele trip ervaren.

Als je niet meer hebt ervaren dan een lachkick dan heb je waarschijnlijk te weinig (of hele slechte) truffels genomen. Sowieso, paddo's kweken d.m.v. een growkit is leuk, maar de soorten die je thuis kunt kweken zijn over het algemeen vrij mild. Dus altijd leuk om te proberen, maar je gaat er niet verder op komen dan op truffels.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Truffels en paddo's hebben dezelfde actieve stof dus ook truffels zouden een mooie trip moeten leveren.

Welke truffels heb je geprobeerd? De hollandia is het sterkst en daar kan je echt wel een visuele trip van verwachten.

Ik heb de 10 gram Hollandia een keer geprobeerd maar ik vind het het geld niet waard, misschien moet ik een hogere dosis proberen?

Tot nu toe is mijn favoriet dan 15 gr Atlantis. maar ook hier haal ik er niet echt uit wat ik wil hebben.

Zou het verhogen naar 20gr een groot verschil uitmaken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden