Trippen in de natuur?


Recommended Posts

Hey, ik zat te denken om 25 gr atlantis met een groep vrienden te gaan nemen.

En aangezien we het altijd binnen hebben gedaan lijkt me ook leuk om een keer met goed weer buiten in de natuur te trippen.

Dus wat zijn goede plekken? Ik zat zelf te denken om met de fiets naar de postbank te gaan en dan gewoon gaan lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Nederland weet ik zo goed niet een plek in het natuur waar het super rustig is, ik zou het niet durven om te trippen tussen mensen/drukte. Maar dit kan voor iedereen anders zijn? Neem je de 25g in je eentje, of verdeel je die nog over de groep?

Link naar bericht
Deel via andere websites
In Nederland weet ik zo goed niet een plek in het natuur waar het super rustig is, ik zou het niet durven om te trippen tussen mensen/drukte. Maar dit kan voor iedereen anders zijn? Neem je de 25g in je eentje, of verdeel je die nog over de groep?

Ik ga met 2 andere vrienden, en we nemen elk 25 gram.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zeg, zoals altijd, Schiermonnikoog :D Daar kun je, vooral in het voorjaar, ronddwalen in de duinen zonder ook maar iemand tegen te komen, en de natuur is echt adembenemend.

naar de postbank

Bedoel je de bank, of dat natuurgebied (zonder t)? :P Dat ziet er op zich best mooi uit. Zolang je een plekje kunt vinden waar je niet continue mensen tegen het lijf loopt, zit je daar volgens mij helemaal ok.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zeg, zoals altijd, Schiermonnikoog :D Daar kun je, vooral in het voorjaar, ronddwalen in de duinen zonder ook maar iemand tegen te komen, en de natuur is echt adembenemend.
naar de postbank

Bedoel je de bank, of dat natuurgebied (zonder t)? :P Dat ziet er op zich best mooi uit. Zolang je een plekje kunt vinden waar je niet continue mensen tegen het lijf loopt, zit je daar volgens mij helemaal ok.

Hahaha het natuurgebied lijkt me een beter idee ja :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen idee waar je woont, maar in Zeeland zijn er een aantal plaatsen waar je ongestoord je gang kan gaan.

Je hebt de Zepeduinen en boswachterij bij Burgh-Haamstede, een flink natuurgebied waar je, éénmaal de paden te hebben verlaten, geen mens meer tegenkomt.

Bij Serooskerke (Schouwen) Oosterschelde Nationaal park, een flink stuk slikken en duinen waar je eigenlijk niet mag komen (Ik ben er al vaak geweest)

En bij Kapelle heb je het Kapelse Groen, het ligt vlak bij een rijkelui'sbuurt, dus dat zullen de enige mensen zijn die je tegen gaat komen daar. Heheheheh.... :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites
en boswachterij bij Burgh-Haamstede, een flink natuurgebied waar je, éénmaal de paden te hebben verlaten, geen mens meer tegenkomt.

Bij Serooskerke (Schouwen) Oosterschelde Nationaal park, een flink stuk slikken en duinen waar je eigenlijk niet mag komen (Ik ben er al vaak geweest)

En bij Kapelle heb je het Kapelse Groen, het ligt vlak bij een rijkelui'sbuurt, dus dat zullen de enige mensen zijn die je tegen gaat komen daar. Heheheheh....

Ik woon in Gelderland, vlak bij Velp.

Het enige natuurgebied waar ik op kan komen is de Posbank.

Maar ik weet niet hoe het daar zit met de drukte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Ik heb de meeste trips eigenlijk in een bos gedaan, als je gewoon zorgt dat er een paar mensen bij zijn die tripsitten kunnen die ook wel zorgen dat je een beetje uit de buurt van mensen blijft. Je kunt alleen niet voorspellen wat er gebeurt als mensen doorkrijgen dat je aan het trippen bent, ik ben zelf altijd bang dat mensen de politie bellen ofzo. 

Trippen in de natuur is wel echt een aanrader als alles rustig en goedgaat, je voelt je echt 1 worden met de natuur en je voelt echt dat je een deel van de aarde bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden