Twee maal weinig effect


Recommended Posts

Vorige week zou ik met een vriend voor de eerste keer truffels gaan uitproberen, we hadden per persoon 15 gram Atlantis besteld.

Zelf had ik ernaar uitgekeken dit te gaan proberen, maar die vriend zat van tevoren al heel erg te twijfelen en heeft uiteindelijk besloten toch niet mee te doen.

Aangezien ik die hele dag al bijna niets gegeten had en ervan uitging dat we de truffels zouden eten heb ik zelf ongeveer 7,5 gram genomen rond 23:00 uur en met iemand anders buiten aan het water afgesproken.

Voordat ik het huis verliet (ongeveer een uur na inname) merkte ik 'feller licht' en een wazig spiegelbeeld, ik vond mezelf op een geisha lijken.

Ik besloot ook nog even de andere helft op te eten voor ik ging.

De effecten vielen een beetje tegen. Ik merkte dat ik me lichter voelde, diepte zien ging lastiger en ben een paar keer vergeten wat ik nou ook alweer ging doen. Ook net iets intensievere kleuren.

Een paar uur lang buiten geweest en kon gewoon een gesprek voeren, niets aan de hand. Tegen de tijd dat ik thuis kwam waren alle effecten ook wel weer verdwenen.

Ik heb van tevoren gelezen dat de tweede inname de intensiviteit niet zo versterken maar de 'trip' zou verlengen, dus weet het daar aan.

Ook dacht ik dat het misschien door de aanwezigheid van de nuchtere persoon kwam die alsmaar wilde praten dat ik geen tijd had me echt te ontspannen en concentreren op de effecten van de truffels.

Een aantal dagen later besloot ik het over te doen, alleen.

Deze keer iets vroeger in de avond at ik de 15 gram op.

Ik zat een beetje naar youtube filmpjes te luisteren en een spelletje te spelen toen ik 20 minuten later merkte dat mijn armen zwaarder begonnen aan te voelen en het licht feller werd. Ik ben toen op de bank gaan liggen en keek naar mijn gordijnen.

Ze zijn wit en hebben een partoontje van glanzende bloemen erop, de bloemen begonnen te dansen en het gordijn te bewegen er zat een groen/rode gloed overheen.

Afgezien van dit en ineens opkomende seksuele opwinding heb ik niets gemerkt. Binnen een half uurtje moest ik me echt concentreren op het gordijn tot de partonen gingen dansen en toen begon ik me te vervelen. Heb toen wat tv gekeken, ge-whatsappt en gegeten.

Toen ik van tevoren alle comments en reviews las had ik er toch wel iets meer van verwacht, misschien doe ik iets fout?

Nu heb ik net Hollandia besteld(wil het toch nog een keer proberen), als ik de reviews moet geloven zou dit toch een stukje sterker zijn dan andere truffels. Zit er echt zoveel verschil in?

De volgende keer neem ik ze niet alleen, just in case..

Misschien heeft iemand nog andere tips?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kan me zo niet bedenken wat je fout doet.. Natuurlijk is een lege maag het beste, maar dat had je, zo te lezen.. Kauw je goed op de truffels voordat je ze inslikt? Slik je medicijnen?

Het kan zo zijn dat je minder gevoelig voor dat soort dingen bent, maar dat hoor ik maar vrij weinig.

Er zit best veel verschil tussen de soorten truffels, dus hopelijk krijg je op de Hollandia wel een trip zoals het hoort, zou heeeel vreemd zijn als het daar ook niet op lukt :shock:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kauwen goed gedaan, vond ze eigenlijk niet vies ook en gelukkig geen misselijkheid. Geen medicijnen..

Hopelijk was het inderdaad een tolerantie geval, dit weekend gaan we het over doen en ga ervan uit dat het deze keer anders wodt. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou... echt wtf.. :lol::!:

Gisteravond om 23 uur kwam ik aan bij de vriend (N) waarmee ik truffels zou nemen. Op het laatste moment wilde zijn broer ook wel meedoen ®.

Iets over twaalven begonnen we.

We hadden 30 gram Atlantis en 30 gram Hollandia, uiteraard nam ik de Hollandia (15 gr.) deze keer en hun kozen voor de Atlantis.

Na een minuut of twintig kwamen de eerste effecten voor mij en R, N voelde niets. We begonnen te praten, wat te drinken, te observeren en uit het het niets begonnen de lachkicks. Tranen over m'n wangen om een dop van de sinas en N die een ontzettende droogkloot is en die hele truffels maar oplichterij vond.

Zo hebben we een tijdje gezeten en de vervormingen die ik begon te zien gingen over naar dingen die er echt niet waren. zo heb ik zeker de halve avond naar een plant zitten kijken waar wat mij betreft allemaal lichtjes doorheen gingen, het was een prachtige plant. patroontjes op het plafond, regenboogjes uit m'n handen en weet ik veel allemaal.

Ik werd er helemaal in meegezogen en hoorde N en R praten maar ik kon niet meer deelnemen aan het gesprek.

(Achteraf hoorde ik dat hun weinig gezien hadden maar vooral heel erg gingen nadenken, ik was alleen bezig met m'n ogen aan het uitkijken en voelde me een soort van kasplantje zoals ik erbij zat)

N was heel erg met de tijd bezig, zelfs nog een collega midden in de nacht gebeld om te vertellen dat hij de tijd niet snapt, en R hoorde ik steeds praten over de dood.

Op een gegeven moment was het toch wel behoorlijk heftig aan het worden, vond het niet leuk dat iemand een foto van me maakte, ik vond het te druk aan mijn hoofd met al dat gepraat, Ik vond dat ze teveel op me aan het letten waren en had heel sterk de drang om weg te gaan.

Toch duurde het nog een tijd voor ik ook echt opstond, snapte er helemaal niks meer van. Een aantal keer met telefoon en dergelijke in m'n handen gezeten en maar weer neergegooid op tafel omdat ik niet wist wat ik ermee aan moest.

Nu zaten we in een antikraak pand, een oud kantoorgebouw, dus toen we een beetje rond gingen lopen was er genoeg te zien. Ze hebben daar ontzettende lekkage en overal tonnen staat waar de druppels in werden opgevangen wat voor een heel speciaal geluid zorgde. Het was echt een ontzettende mindfuck in ieder geval. Dan weer alles in zwart-wit, in een soort van pixels? blokjes? lichtstralen of laserstralen.. Om een uur of 4/5 was alles plots weer normaal en geloof dat het bijna op het zelfde moment was dat N en R dat ook waren. We hebben nog even zitten napraten over hoe we het ervaren hadden, N en ik waren sommige momenten best angstig soms, maar gelukkig was dat steeds maar even.

Ik had dit niet in m'n eentje moeten gaan doen, dat weet ik wel.

Ben nu net thuis en probeer een beetje te begrijpen wat er allemaal gebeurde, maar dat lukt nog niet zo.

Al met al was het een bijzondere ervaring en veel meer dan dat ik ervan verwachtte. Behoorlijk heftig was het.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, ik hoor ze ook altijd zeggen dat je het beste kan trippen op een lege maag, maar ik heb er een keer last van gehad.

Toen had ik sinds lange tijd weer een bakje 15g gegeten en voelde ik een zeer korte maar intense trip, die, naar mijn weten niet langer duurde dan 80 minuten.. Maar misschien ligt het ook aan bepaalde truffels en bepaalde factoren in onze lichaam waar wij geen grip op hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden