bodyload..


Recommended Posts

Hee allemaal,

Ik ga dit weekend *alweer* een reisje maken.

Ondertussen heb ik al behoorlijk wat trips erop zitten maar de laaste +/- 10 trips heb ik een zeeeeeer zware bodyload.

In meeste gevallen plof ik neer op een plek en kom daar de eerste 6 uur niet meer vanaf haha :lol: het is vooral de laaste tijd zo, ik ben verder niet vermoeid of iets dergelijks. De trips daarvoor was ik juist lekker energiek en wou ik lekker gaan lopen en op onderzoek uit. Wat een avonturen maakte ik mee buiten. Maar als ik nu in een trip zit heb ik er al moeite mee om te gaan pissen omdat ik zo lekker zit/lig haha. Dus om het kort samen te vatten. Wie heeft er een tip voor mij om niet zo een lui varken te zijn tijdens de trip :D

Greetz joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar laat je 'm inslaan? Bij mijzelf heb ik gevonden dat als het binnen inslaat ik eigenlijk niet veel meer ga doen, maar als het buiten gebeurt dan heb ik de hele trip lang energie.

Maar ja, dit is voor iedereen weer anders, he? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waar laat je 'm inslaan? Bij mijzelf heb ik gevonden dat als het binnen inslaat ik eigenlijk niet veel meer ga doen, maar als het buiten gebeurt dan heb ik de hele trip lang energie.

Maar ja, dit is voor iedereen weer anders, he? :D

Hee,

Thanx voor je antwoord, ik heb het zowel binnen als buiten laten inslaan, met en zonder vrienden. Maar blijf een zware bodyload hebben. Zowel bij truffels als bij paddo's. Dit weekend ga ik aan de golden teachers en hoop om lekker na buiten te kunnen :D of minstens als inspector gadget door het te huis gaan :lol:

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik merk bij mezelf dat de bodyload zwaarder is als ik de truffels rechtstreeks uit de koelkast eet. Ook rustig eten (en niet alles gulzig naar binnen schrokken :lol::roll: ) werkt bij mij goed tegen een bodyload.

Je kan altijd nog cafeïne proberen. Cafeïne slaat ongelooflijk hard in bij mij tijdens een trip, waarschijnlijk omdat mijn lichaam dan helemaal gedetoxed is. Dus lekker bakje koffie of een blikje Red Bull drinken als je de bank niet meer uitkomt. (Moet nog wel iemand die cafeïne komen brengen natuurlijk)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik merk bij mezelf dat de bodyload zwaarder is als ik de truffels rechtstreeks uit de koelkast eet. Ook rustig eten (en niet alles gulzig naar binnen schrokken :lol::roll: ) werkt bij mij goed tegen een bodyload.

Je kan altijd nog cafeïne proberen. Cafeïne slaat ongelooflijk hard in bij mij tijdens een trip, waarschijnlijk omdat mijn lichaam dan helemaal gedetoxed is. Dus lekker bakje koffie of een blikje Red Bull drinken als je de bank niet meer uitkomt. (Moet nog wel iemand die cafeïne komen brengen natuurlijk)

Zelfs de cafeine pillen heb ik tijdens het trippen geprobeerd ook dat helpt niet. Maar dat zou meer te maken hebben dat ik de hele dag door cola en redbull zuip haha :lol: op zich is er niks mis met de trips die ik heb. Maar af en toe na de trip denk ik, shit heb weer de hele nacht op de bank gehangen. :lol:

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik merk bij mezelf dat de bodyload zwaarder is als ik de truffels rechtstreeks uit de koelkast eet. Ook rustig eten (en niet alles gulzig naar binnen schrokken :lol::roll: ) werkt bij mij goed tegen een bodyload.

Je kan altijd nog cafeïne proberen. Cafeïne slaat ongelooflijk hard in bij mij tijdens een trip, waarschijnlijk omdat mijn lichaam dan helemaal gedetoxed is. Dus lekker bakje koffie of een blikje Red Bull drinken als je de bank niet meer uitkomt. (Moet nog wel iemand die cafeïne komen brengen natuurlijk)

Kijk, dat zijn goeie tips. Ik had tijdens m'n laatste trip zo'n zware bodyload dat zelfs ademen een hele opgave was. Ik had inderdaad m'n truffels zo uit de koelkast naar binnen gewerkt. Wel lang genoeg gekauwt though, maar toch. Hoe lang wacht je nadat je ze uit de koelkast hebt gehaald? en hoeveel stop je tegelijk in je mond?

Voorlopig kan ik het toch niet testen aangezien ik m'n resterende pakjes heb omgezet naar lemon-tek-ijsklontjes, maar altijd handig om te weten voor de volgende keer :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou ze een uur tot half uur van te voren uit de koelkast halen, dekseltje er af, en laat die dingen lekker op kamer temperatuur komen.

Normaal deden we dit altijd, maar de laatste keer hadden we ze meteen uit de koelkast gegeten, en inderdaad was onze bodyload ook veel te zwaar. We dachten dat het door de truffels zelf kwamen, maar voor de zekerheid eet ik ze voortaan alleen nog maar op kamer temperatuur.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik merk bij mezelf dat de bodyload zwaarder is als ik de truffels rechtstreeks uit de koelkast eet. Ook rustig eten (en niet alles gulzig naar binnen schrokken :lol::roll: ) werkt bij mij goed tegen een bodyload.

Je kan altijd nog cafeïne proberen. Cafeïne slaat ongelooflijk hard in bij mij tijdens een trip, waarschijnlijk omdat mijn lichaam dan helemaal gedetoxed is. Dus lekker bakje koffie of een blikje Red Bull drinken als je de bank niet meer uitkomt. (Moet nog wel iemand die cafeïne komen brengen natuurlijk)

Kijk, dat zijn goeie tips. Ik had tijdens m'n laatste trip zo'n zware bodyload dat zelfs ademen een hele opgave was. Ik had inderdaad m'n truffels zo uit de koelkast naar binnen gewerkt. Wel lang genoeg gekauwt though, maar toch. Hoe lang wacht je nadat je ze uit de koelkast hebt gehaald? en hoeveel stop je tegelijk in je mond?

Voorlopig kan ik het toch niet testen aangezien ik m'n resterende pakjes heb omgezet naar lemon-tek-ijsklontjes, maar altijd handig om te weten voor de volgende keer :)

Een aantal uur voordat ik trip haal ik ze uit de koelkast, ze hoeven alleen even op kamertemperatuur te komen. Ik eet de truffels in 20 minuten helemaal op. Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jazeker, thanks. Ga ik volgende keer ook proberen. Wat m'n lemon-tek klontjes betreft. Ik twijfel nog of ik ze moet laten smelten en dan op moet drinken of gewoon als een ijsje direct opeten. Either way horen jullie het van mij in m'n derde tripreport.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb zelf beetje het idee dat het toch aan set and setting ligt. Doe het op het moment elke keer op me kamer en lig ik lekker op bed erop te wachten.

Binnenkort ga ik weer wat nieuwe dingen proberen om het wat 'spannender' te maken.

Misschien lekker bezig te zijn totdat het inslaat.

Gr

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden