Paddo's VS truffels SAME THING!!! (mijn mening)


Recommended Posts

nou ik weet het nog zo net niet, van paddo's krijg ik toch meer een harde visuele trip, vaak heel psychedelisch en leuk en grappig

maar van truffels daarintegen krijg ik vaker een spirituele en emotionele trip die mij de diepste kanten van mezelf laat zien

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ze bevatten inderdaad allebei exact dezelfde psychoactieve stoffen. De enige theorie waar ik me iets bij kan voorstellen is dat het vlees van paddo's wat lichter verteerbaar is dan dat van truffels, waardoor het net een tikkeltje sneller door je lichaam wordt opgenomen en dus wat sneller/harder aankomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Wat vinden jullie ervan?

Ik heb beiden genomen en GEEN verschil gemerkt.

 

 

Ze bevatten inderdaad allebei exact dezelfde psychoactieve stoffen. De enige theorie waar ik me iets bij kan voorstellen is dat het vlees van paddo's wat lichter verteerbaar is dan dat van truffels, waardoor het net een tikkeltje sneller door je lichaam wordt opgenomen en dus wat sneller/harder aankomt.

 

 

Ik heb nog wel een theorie. In eerste instantie ga ik vooral mee in 'Gonzo's' reactie. Maar ik kan er ook niet onderuit dat ik veel heftigere trip-ervaringen heb gehad met verse paddo's- wanneer ik het vergelijk met de ervaringen die ik tot dusver heb met de truffels. Aan de psychoactieve stof zal het inderdaad niet liggen- die is hoe je het ook bekijk exact hetzelfde. Maar ik denk- met diezelfde psychoactieve stof in gedachten- dat de verhoudingen anders lagen als we de klassieke paddo vergelijken met de hedendaagse truffel.

Ik vermoed dat de de hoeveelheid psilocybine toen d'r tijd wat hoger is geweest wanneer je een bakje verse paddestoelen ging kopen. Misschien niet wanneer we het gaan vergelijken met de sterkere truffels- zoals Hollandia. Zover wil ik niet meteen gaan. Maar alle soorten lager op de tripladder.... Voor m'en gevoel is dat wel degelijk het geval. Maar heb er geen harde bewijzen voor o.i.d.

 

Denk alleen maar een beetje mee ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden