Recommended Posts

ik zag in een ander topic al iets over het ganzfeld experiment (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzfeldexperiment) maar er zijn meer vormen om natuurlijk te trippen of in ieder geval beelden anders te verwerken..

zo kennen veel van jullie deze illusie wel denk ik:



maar wat je ook kan doen, wat wij deden toen we jongen waren, is de hersenen afsluiten van bloed waardoor je een aantal seconden heel vaag tript en soms daarna flauwvalt, hier is ook een filmpje van:



kennen jullie meer van dit soort tripachtige natuurlijke dingen??
Link naar bericht
Deel via andere websites

maar wat je ook kan doen, wat wij deden toen we jongen waren, is de hersenen afsluiten van bloed waardoor je een aantal seconden heel vaag tript en soms daarna flauwvalt, hier is ook een filmpje van:

Lijkt me niet echt gezond :| .

Lucid Dreaming/slaap verlamming is eigenlijk ook een soort van trippen.

Als je een aantal dagen wakker blijft ga je op een gegeven moment ook dingen zien/horen die er niet zijn. :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me niet echt gezond :| .

Lucid Dreaming/slaap verlamming is eigenlijk ook een soort van trippen.

Als je een aantal dagen wakker blijft ga je op een gegeven moment ook dingen zien/horen die er niet zijn. :lol:

jaaaa zeker man! als ik 2 dagen wakker ben, hoor ik alles met een soort van echo waardoor dingen ook echt heel laat tot me doordringen! Het is echt een heel vaag en afwezig gevoel

en wat betreft het flauwvallen, ik weet ook niet of het slecht voor je is hoor, het is niet iets dat je iedere 10 minuten doet, maar ik heb het nooit fout zien gaan uitgezonderd van één klein jongentje, die ging dit proberen op een schommel en dan ja, dan maak je wel een harde klapper.. maarja wat schaafwonden en dat was ook weer goed haha!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ouch, dat flauwvallen is wel echt heel slecht. Je hersens kunnen echt maar heel eventjes zonder zuurstof en voestingsstoffen. De reden dat je flauwvalt is omdat je hersens al zo weinig binnen krijgen dat veel functies al worden uitgeschakeld om de belangrijkste onderdelen toch nog te kunnen voorzien van de nodige stoffen. Je hersens sterven ontzettend snel af bij een tekort of absentie van zuurstof. Dikke afrader dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

ik zag in een ander topic al iets over het ganzfeld experiment (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganzfeldexperiment) maar er zijn meer vormen om natuurlijk te trippen of in ieder geval beelden anders te verwerken..

zo kennen veel van jullie deze illusie wel denk ik:

maar wat je ook kan doen, wat wij deden toen we jongen waren, is de hersenen afsluiten van bloed waardoor je een aantal seconden heel vaag tript en soms daarna flauwvalt, hier is ook een filmpje van:

kennen jullie meer van dit soort tripachtige natuurlijke dingen??

Wow! die acid trip without drugs werkt echt ik heb t filmpje helemaal afgekeken en  zie buiten de bladeren als  het ware naar me toe komen  

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me niet echt gezond :| .

Lucid Dreaming/slaap verlamming is eigenlijk ook een soort van trippen.

Als je een aantal dagen wakker blijft ga je op een gegeven moment ook dingen zien/horen die er niet zijn. :lol:

Lucid Dreaming is 1 van de mooiste natuurlijke trip manieren mijn wens is dan ook om overdag ook een lucide trip te mogen ervaren 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden