binnen vs buiten trippen


Recommended Posts

Waar gaat jullie voorkeur naar uit??

Binnen:

Binnen beleef ik de trip vaak intenser en met meer visuals. Het is dan vaak beetje een stoned achtig gevoel maar natuurlijk vele malen sterker. De trip is binnen bij mij vaak van kortere duur en ik ben dan ook stiller. Ik ben meer aan het opletten op de visuals en dingen die ik (denk dat ik) hoor.

Buiten:

Ik voel me een stuk vrijer buiten en de trip sneakt dan ook echt op je in. Dus je denkt niet ineens van wow, wat voel ik die truffels hard zeg, maar je voelt hem langzaam opsluipen zeg maar. Ik voel me heel avontuurlijk als ik truffels buiten heb gebruikt en alles lijkt zo interessant. Ik ga meestal lopen bij plekken met mooie uitzichten, ken er héééél veel in Den Haag en omgeving, en dan krijg ik ook zin om van alles te doen. Ik ga vaak als ik met vrienden zit te truffelen fietsen. (Vorige keer is het plan gebackfired toen ik een boete kreeg voor geen licht, ik deed zo hard me best me lach in te houden)

Maar de vraag is dus, hebben veel van jullie ervaring met zowel binnen en buiten trippen??? Wat voelt voor jullie beter aan, ik trip zelf liever buiten maar ik kan iedereen sowieso aan raden beide settings te proberen. Buiten heeft meer vrijheid en voelt iets geestelijker/spiritueeler.. Maar binnen is die trip vaak intenser doordat je toch minder (grote) dingen hebt die je afleiden..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden