"Ik ben een meubelstuk in mijn eigen leven"


Recommended Posts

Personen: Ik

Setting: In de huiskamer

Datum: De nacht van woensdag op donderdag 24 mei

Inname: 1,3 gram gedroogde golden teacher en 650 miligram gedroogde columbian.

Hallo mede trippers van het forum :D

Hier mijn tweede Trip report.

[23]Het was kwart voor 12 en ik zat alleen in de huiskamer met een glas limonade voor me en 3 capsules a 650 gram.

Aangezien mijn vorige pogingen mislukten had ik hoop dat het nu wel ging lukken met capsules. Na inname zette ik een nummer van Buddy Holly op (50's rock and roll) om goed in de stemming te blijven. Eerder deze dag had ik een stuk van The Beatles Anthology gezien. Alles stond klaar. De tv op comedy central. Verschillende tabbladen met full albums op youtube en genoeg drinken.

[00] Na een niet al te lange tijd begon ik uit het niets te lachen en vond alles grappig. Ik keek met veel plezier naar de tv en moest lachen om dingen waar ik anders nooit om moest lachen [ik keek Spin City]. Intussen was het al bijna 1 uur en alles was ook al niet meer even grappig. Ik was nog wat aan het whatsappen en besloot toen nog maar een capsule te pakken en er thee van te maken, in de hoop dat dat zou helpen. Het moment dat ik me bewoog voelde ik een lichte tinteling door mijn lichaam gaan. Ineens begon er een kleine bodyload aan te komen. Ik ging relaxen en liet het over me heenkomen. Het was in het begin wel een aparte bodyload maar werd steeds beter en sterker. Ik besloot het album sgt. peppers lonely hearts club band op te zetten van The Beatles.

[01]. Hoe mooi het nummer ook is ik zette het gelijk weer af. Want ik wou mijn trip niet verpesten. Volgende tab in mijn lijst was Magical Mystery Tour van The Beatles. Ook een favoriet album van mij. Hier droomde ik ook mooi op weg en voelde een hele goede bodyload. Deze capsules waren mijn toverpillen.

[02] Mijn trip was al een eind op weg en de zin "Ik ben een meubelstuk in mijn eigen leven" bleef door mijn hoofd zweven. Het sloeg nergens op en dat wist ik toen ook wel maar ik vond het wel wat hebben. Ik besloot een foto van mezelf te maken met mijn mobiel. Want ik voelde me perfect en ik dacht "Dit ben ik. Hier moet ik een foto van hebben. Ook al zie ik er raar uit dit ben ik in alle blijdschap en in een perfect state of mind". Ik drukte op de cameraknop. [ik kon wel goed mijn touchscreen mobiel bedienen] Ik zag mezelf en begon heel vaak op de fotoknop te drukken. Soms trok ik rare gezichten en soms keek ik alsof er niks was. Ik heb in totaal wel 100 foto's gemaakt :P Uiteindelijk keek ik verstijfd naar mezelf op de mobiel. Als ik er naar staarde veranderde ik. Ik veranderde in vanzelf. Een eng monster, oude man, oude vrouw, raar kind, Voldemort van Harry Potter en zelfs in een kat. Dit gaf me kippenvel maar het was echt super en fascinerend om het mee te maken.

[03] Ik dacht ineens na over mijn jeugd en begon dit heel erg te missen. Ik dacht zomaar aan het niets aan het nummer Circle of Life van Elton John. Ik zette het op en heb het wel 20 keer gerepeat. Het is zo'n mooi nummer. En in mijn trip gaf het zo'n raar gevoel. Mooi maar ook verdrietig. Ineens dacht ik aan alle disney films die ik ooit heb gezien. Toy Story, Lion King etc. Toen zette ik het nummer Can you feel the love tonight op. Ook van Elton John. Ook gerelateerd aan The Lion King. Dit was echt wel even een down moment in mijn trip. Ik voelde de liefde en emotie van het nummer en de beelden die ik er zag van 2 leeuwen in love. Nou ben ik zelf al weer zo'n 7 maanden alleen en ik begon al die dingen ineens weer te missen. Na een paar keer dat nummer te hebben geluisterd had ik zin om The Lion King te kijken. Maar dat besloot ik in een andere trip te doen. Ik ging Toy Story opzoeken op Youtube en kwam niet verder dan de intro. Dat liedje vond ik geweldig en heb het zo vaak opnieuw geluisterd.

[04] Ik voelde dat het niet lang meer zou duren. Ik luisterde nog een paar keer Circle of life en sloot toen de laptop af. De TV sloot ik ook af en ik ging even in de achtertuin staan. Ik vond het wel eng buiten in het donker dus was ook zo weer binnen. Ik besloot te gaan slapen. Want ik viel liever in slaap in mijn perfecte wereldje en word wakker in de keiharde realiteit, dan dat ik helemaal in de realiteit weer ga slapen. Dit was ook het beste. Mijn bed lag heel erg lekker. Ik wist dat ik nog niet uit mijn trip was maar was heel erg moe. En wist dat het niet lang meer zou duren. De volgende dag had ik een hele nare dag waar ik nergens zin in had, maar het was het waard! :mrgreen:

Hopelijk hebben jullie genoten!

Hier nog een link naar het nummer wat ik bedoelde:

Ook nog iets wat ik heb opgenomen tijdens de trip ergens ;)

http://bit.ly/10TXbgW" rel="nofollow" rel="nofollow meer info staat bij de categorie muziek op dit forum.

Veel lees en trip plezier!

FLuffytruffel ~

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden