Mijn eerste truffelervaring:D


Recommended Posts

Personen: Mijn vriendje, een goede vriendin, haar vriend en ik

Setting: In een parkje

Datum: Begin de middag op 26 mei

Inname: 10 gr Psilocybe Tampanensis, per persoon

Het was 1 uur in de middag toen ik aankwam op het station. Daar stond de rest op me te wachten. We liepen gelijk naar een parkje waar we achter een oud gebouw gingen zitten. Daar aangekomen hebben we nog even gerookt en hebben we daarna de truffels gepakt. Allemaal hebben we (ongeveer) 10 gram Psilocybe Tampanensis gegeten. Ik vond het niet eens heel vies, het smaakte een beetje naar nootjes? Die vriendin, L, vond het ranzig en begon gelijk te kokhalzen, maar het is toch gelukt haha.

Na ongeveer een halfuur/driekwartier voelde ik nog niet veel. Behalve dat ik dan wat lacherig was. Maar meer nog niet. Ietsje later had ik daar mijn plekje wel gevonden: het gras. Het gras was echt mijn beste vriend, ik hield van het gras, ik voelde me er éen mee en ohh wat was het mooi groen. Om me heen zaten ze zichzelf de hele tijd te verplaatsen en te lachen, maar ik kon niet anders dan blijven liggen, denken en naar de lucht te kijken. Wauw, die lucht. Allemaal mooie patroontjes en mooie kleuren! En de bladeren in de boom waren ook zo mooi! En hoe het bewoog, prachtig vond ik het. Toen deed ik even mijn ogen dicht en was het helemaal rood, oranje en geel met een prachtig patroon erin. Net alsof ik naar de lucht keek met mijn ogen dicht. De andere snapte niet dat ik zo kon blijven liggen op een plek, ze moesten eens weten hoe chill het lag! Rechtop zitten of staan was gewoon te moeilijk en de zwaartekracht hielp er ook niet echt aan mee.

Na iets langer dan een uur ben ik toch maar even gaan staan en rond gaan lopen. Jeetje, wat was alles zwaar! Ik wilde echt terug naar het mooie gras. Toch heb ik doorgezet en kwam bij een nieuw plekje: De kleurrijke muur. Wat een mooie en zachte muur was dat en ik had wel trek in een sigaretje.. Uiteindelijk heb ik er toch wel een aantal achter elkaar opgerookt, puur omdat de rook zo mooi was. Toen was ik het staan wel een beetje zat en ging weer liggen op een ander stukje gras, naast L. Helemaal in elkaar gekropen hebben we een eigen grot gecreërt en we hadden toch een lachkik. Het hield maar niet op! Allemaal mooie kleuren zagen we in onze grot (wat klinkt dat verkeerd nu ik erover nadenk). Opeens zie ik die kat van alice in wonderland voor me neus, en hij liep steeds verder en verder weg. Ik wilde hem hebben! Ik vertelde dit allemaal aan L en die vond het allemaal echt grappig, waardoor ik weer moest lachen. Toen gingen we naar onze vriendjes, maar daar werden we weggestuurd omdat dat hun plekje was. Oke, dan maar weer terug naar onze grot. Allerlei kleurtjes kwamen tevoorschijn en het was zo mooi en warm.

Na een tijdje zijn we toch maar met z'n alle ergens anders gaan zitten (en ik lag weer op mijn beginplekje c:), roken, lachen en heel veel praten over hoe mooi of lelijk bepaalde blaadjes waren bijvoorbeeld. Uiteindelijk was het toch tijd om weer richting het station te lopen, want ik moest naar huis. Helaas. We hebben daar iets minder dan 6 uur gezeten. Maar ik vond en vind het een hele leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allereerst welkom op het forum!

Wat een leuk trip report om te lezen ^^ was het mooi weer? Aangezien deze "lente" niet veel moois met zich mee brengt. Maar het was wel mooi en leuk en kleurrijk lees ik wel :D Misschien een idee om de volgende keer muziek te luisteren ;) Wat voor muziek luister je? Dan heb ik misschien nog wel wat tips voor je en anders is er een heel stuk op het forum over muziek.

Lijkt mij ook heel mooi in een park met de natuur om je heen.

En blij dat je trip zo leuk was. Welkom in de wereld van psychedelica haha :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Allereerst welkom op het forum!

Wat een leuk trip report om te lezen ^^ was het mooi weer? Aangezien deze "lente" niet veel moois met zich mee brengt. Maar het was wel mooi en leuk en kleurrijk lees ik wel :D Misschien een idee om de volgende keer muziek te luisteren ;) Wat voor muziek luister je? Dan heb ik misschien nog wel wat tips voor je en anders is er een heel stuk op het forum over muziek.

Lijkt mij ook heel mooi in een park met de natuur om je heen.

En blij dat je trip zo leuk was. Welkom in de wereld van psychedelica haha :)

Dankjewel!

Het waaide best wel en het was ook niet super warm, maar heb totaal niet op de kou gelet :) Af en toe ook een beetje zon. En dat is wel een goed idee! Muziek heb ik best wel gemist. Ik luister heel graag Pink Floyd, The Beatles, Metallica etc. Volgende keer maar muziek aanzetten :D

Hoi, leuk report,

Moest je echt na huis of wou je naar huis?

Want als je echt na huis moest en de trip zou langer uitvallen zou dat niet fijn zijn.

Lekker alleen trippend op het station haha :lol:

Joerie

Ik moest echt naar huis haha. Ik voelde wel dat het al soort van uitgewerkt was, voelde me wel nog heel chill! Ik heb er alleen wel heel veel hoofdpijn aan overgehouden, is dat normaal?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed plan om meer tijd te nemen.

Hoi jellybean,

Ik hou zelf altijd een minimum van 10uur aan. En dat is op een nuchtere maag. Als ik toch nog eet die dag,

duurt het bij mij al gauw 2 uur voordat de trip begint.

Joerie

P.s probeer een keer jellybeans tijdens je trip haha :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ikzelf had de dag erna ook nare hoofdpijn bij mijn trips. Ook had ik helemaal nergens zin in. Dus als je nergens zin in hebt kan dat ook door de trip komen.

Wat ook heel mooi is, is om in de nacht te trippen ;) En dan als het lukt even buiten kijken en wat rondlopen. Kijken naar de maan en wat sterren en alle lantaarnpalen in de donkere straten :D

P.s probeer een keer jellybeans tijdens je trip haha

Joerie geniaal! En ik denk dat die best wel fascinerend zijn tijdens je trip ^^

En over langer de tijd nemen is inderdaad een goed idee. Niks is minder dan half trippend ergens heen moeten :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het inderdaad op een lege maag gedaan! Mijn vriend raadde me dat van te voren al aan:3 Haha, wel een goed idee van die jellybeans, wij hadden van die perziksnoepjes. Die waren op dat moment echt goddelijk :lol:

Die hoofdpijn is nu gelukkig veeel minder. Dat van nergens zin hebben heb ik niet, ik heb juist meer zin om naar buiten te gaan :) Dankje voor de tips allebei!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden