• 0

audio hallucinaties


joerie

Vraag

Wie hier heeft ze weleens of vaak?

Normaal gesproken heb ik ze niet of heel soms, maar sinds ik golden teachters x columbiaanse paddos neem hoor ik ze heel veel :lol:

Hoor belletjes, toeters, je weet wel van zo een clown.

Kettingen die tegen elkaar aan slaan. Wie heeft er ook vaak audio hallucinaties?

Gr joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Hmmm... Zelf heb ik ze nooit meegemaakt. Zelfs niet met 15 gram hollandia. Ik krijg ze wel eens als ik echt heel stoned ben, heel apart. Beetje vergelijkbaar met de stemmen en geluiden die je hoort in de fase vlak voordat je in slaap valt. :P
haha, ik heb ze op het moment echt gigantisch veel.

En wat ik hoor slaat helemaal nergens op :lol:

het zijn geen stemmen of iets in die richting, zoals ik al zei toeters, belletjes allemaal van die vage shit haha :lol:

Ik neem overigens meestal wel een flinke hoeveelheid truffels/paddos.

Joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Hmmm... Zelf heb ik ze nooit meegemaakt. Zelfs niet met 15 gram hollandia. Ik krijg ze wel eens als ik echt heel stoned ben, heel apart. Beetje vergelijkbaar met de stemmen en geluiden die je hoort in de fase vlak voordat je in slaap valt. :P

Weet je zeker dat je geen aanleg hebt voor psychose?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Hmmm... Zelf heb ik ze nooit meegemaakt. Zelfs niet met 15 gram hollandia. Ik krijg ze wel eens als ik echt heel stoned ben, heel apart. Beetje vergelijkbaar met de stemmen en geluiden die je hoort in de fase vlak voordat je in slaap valt. :P

Weet je zeker dat je geen aanleg hebt voor psychose?

Hoezo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Hmmm, interessant. Ik heb tot nu toe altijd muziek aangehad tijdens m'n trips dus als het mij al overkwam, hoorde ik het niet. Misschien maar eens een tripje proberen zonder muziek.

Het is in ieder geval heel vaag. Soms schrik ik me eigen echt de pleuris haha :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Raar, ik beleef geluid wel anders met truffels op, maar ik hoor niets dat er niet is.

Blijkbaar is het zo raar nog niet!

Ik heb het nu een aantal keer gehad, en de eerste keer dat ik dit had ben ik gelijk gaan googlen en zag tot me verbazing dat dit nog wel redelijk vaak voorkomt.

IKzelf doe nu zo een 5 jaar in totaal aan truffels/paddo en dit maak ik ook nu pas mee. Het blijft je toch altijd weer verrassen ;)

Joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Raar, ik beleef geluid wel anders met truffels op, maar ik hoor niets dat er niet is.

Blijkbaar is het zo raar nog niet!

Ik heb het nu een aantal keer gehad, en de eerste keer dat ik dit had ben ik gelijk gaan googlen en zag tot me verbazing dat dit nog wel redelijk vaak voorkomt.

IKzelf doe nu zo een 5 jaar in totaal aan truffels/paddo en dit maak ik ook nu pas mee. Het blijft je toch altijd weer verrassen ;)

Dan ligt het aan mij aangezien ik nog niet veel ervaring heb met truffels. Het klinkt in ieder geval wel heel vet 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
Raar, ik beleef geluid wel anders met truffels op, maar ik hoor niets dat er niet is.

Blijkbaar is het zo raar nog niet!

Ik heb het nu een aantal keer gehad, en de eerste keer dat ik dit had ben ik gelijk gaan googlen en zag tot me verbazing dat dit nog wel redelijk vaak voorkomt.

IKzelf doe nu zo een 5 jaar in totaal aan truffels/paddo en dit maak ik ook nu pas mee. Het blijft je toch altijd weer verrassen ;)

Dan ligt het aan mij aangezien ik nog niet veel ervaring heb met truffels. Het klinkt in ieder geval wel heel vet 8-)

wie weet krijg je het ook, misschien wel helemaal niet. Laat het iig weten als je het heb gehad :D
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden