Recommended Posts

Distikstof(mon)oxide, voorheen stikstofoxidule, triviale naam lachgas, is een verbinding van stikstof en zuurstof met de formule N2O. Lachgas is een anesthetisch gas, dat wordt gebruikt bij verdovingen, maar het wordt ook gebruikt in motoren om het motorvermogen te verhogen. In de atmosfeer is lachgas een broeikasgas. (wikipedia)

Erg simpel te verkrijgen, Het zit namelijk in slagroompatronen. Deze zijn o.a te verkrijgen bij de Blokker, diverse groothandels en internet. De patronen worden geopend met een N2O cracker of een slagroomspuit, waarna het N2O in een ballon wordt opgevangen. Door in de ballon te inhaleren krijg je een soort van klein ''trip'' die hoogstens een minuutje duurt.

Mensen die hier ervaring in hebben? En ik ben dan voornamelijk geïnteresseerd naar een combi, bijvoorbeeld truffels en N2O. Dit zou een gigantische boost aan de trip kunnen geven heb ik gehoord.

Ik heb wel eens N2O gebruikt, maar dan niet in combinatie met andere middelen. Dit gaf bij mij vervormingen van geluid en lachkicks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeeeel bizar. Laatst voor de eerste keer gedaan en werd volledig weg geblazen. Ogen dicht of open maakte niet uit, overal visuals, de tijd stond still, de wereld was opgedeeld in kleine deeltje, echt een bizarre ervaring. Daarna uitgebarsten in een enorme lachkick. Na de lachgas leek ik wel minder hard te gaan dan voor het gas.

Combinatie truffels en lachgas is wel compleet iets anders dan alleen lachgas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik heb de combinatie met mdma gedaan, was erg intens op positieve manier. Ik trip normaal tijdens een lachgasballon (dubbel patroon in één ballon) al, dan ervaar ik dat ik de hele wereld snap en elke keer dat ik het weer doe, weet ik ook weer precies waar ik de laatste keer gebleven was, ook al was dit misschien weken geleden. Met mdma was het nog intenser. Mijn vriend ging even out, of zag overal regenboogjes. Ik kon lijnen trekken met mijn vingers en zag de lampen licht 'regenen'. Het leek een beetje op hppd, maar dan alleen bij het licht. Een paar minuten erna heb ik soms nog het gevoel dat mijn hoofd trager is dan de rest van mijn lichaam, maar dat is logisch bij een verdovingsmiddel neem ik aan.

Ik ga zaterdag voor het eerst truffels doen, denk niet dat ik een ballonnetje neem ook al liggen die in de kast. Misschien als ik daar meer ervaren in ben wel..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...

Ik heb zojuist een cracker en 25 patronen besteld, en nu vraag ik me af wat de beste methode is om het te gebruiken, aangezien ik meerdere methodes gezien heb.

De meestgebruikte methodes zijn in een keer een ballon inademen en zo lang mogelijk ingeademd houden, en in- en weer in de ballon uitademen totdat je high wordt.

Ik ga uit van de tweede?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden