Toffe plekken


Recommended Posts

Ik ben altijd met mijn vrienden in huis begonnen en wanneer wij het aankonden, ons stukje bij beetje verder naar buiten begeven. Overdag (tijdens de wat langere dagen van het jaar) naar buiten was echt heerlijk. We zijn ook echter een keer 's avonds naar buiten gegaan. Dat was wel leuk, maar stukken minder dan overdag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Achter waar ik woonde was een groot stuk wat ook wel de schapenwei werd genoemd, geweldig om te zitten tijdens een trip.

Zonnetje op je bol, hashjointje erbij, wat te drinken in je rugtas en op pad. Buiten is toch wel de plek om te zijn, af en toe komen er wat mensen voorbij en er gebeuren constant dingen die je normaalgesproken niet opvallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de natuur ingaat ga je dan ook het liefst alleen? Ik heb het alleen nog maar binnen gedaan en met meerdere personen, maar het lijkt alsof als je het bos in zou gaan je het het beste alleen kan doen als ik zo een beetje de ervaring lees krijg ik ook wel het gevoel dat rust etc. belangrijk is. Maar is dit ook zo? :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik ging in mijn eerste trips altijd fietsen onder een trip. Laatste tijd ga ik meestal onder het trippen De Meinweg in, een groot natuurlgebied hier een paar kilometer vandaan. Dit zijn altijd de leukste trips. Maar in de winter trip ik ook vaker binnen en dan filmmaratthon houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Een vriend van me heeft wel eens gezwommen op paddo's. Hij had het gevoel dat hij in de ruimte zweefde (:

Al trippend zwemmen? Weet niet of dat zo'n geniaal idee is. Ik kan me voorstellen dat het super vet voelt maar ik ben bang dat je toch wat verdrinkingsgevoeliger bent in die staat ;) Misschien is onder de douche trippen zoals snuifduif eerder postte een verantwoordelijker idee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Mijn eerste trip was in een bos, dat was ook echt zoooo magisch.

Toen het net insloeg (truffels) keek ik naar de grond en ik had een dikke tak vast. Ineens zag ik de blaadjes veranderen in beestjes die naar me toe kruipten en ook de tak die ik vast had bestond ineens uit beestjes. Eerst schrok ik, maar tegelijkertijd vond ik het ook heel leuk.

Waar je zeker voor moet oppassen wanneer je tript in het bos, is dat je goed moet blijven onthouden dat je niet in de bomen moet klimmen (nouja, althans, je moet er niet uit 'vliegen') en dat je de weg niet kwijt raakt.

Ik vond het bos echt heel erg vet, alles leefde en bomen werden echt 'een persoon' of zo... En de plantjes waren ook heel magisch, kon je uren naar kijken.

Het enige vervelende was dat ik na een tijd begon te panieken over waar we waren.Ik was de enige die dat bos kende en mijn vrienden wilden overal heen lopen. Gelukkig hadden wij iemand bij ons die niets had genomen, was maar goed ook...

haha zou wel wat zijn als je tijdens je trip verdwaald raakte in dat bos :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat ik dan, net als vele anderen, voor de natuur ga. Ergens in het bos, een heideveld of op het strand lijkt me heel mooi. Dus een goed idee voor als ik binnenkort weer aan de truffels ga =)

En iets heel anders dan m'n eerste trip want toen zijn m'n trip-genote en ik juist naar de stad gelopen, wat wel veel moeite kostte, maar de drukte was op zich geen probleem.

Ik ben benieuwd

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Ik ga binnenkort voor t eerst trippen en ons leek t bos een super locatie, is dit aan te raden voor je 1e trip? ik heb al ervaring met 2c-i en 2c-b.

De natuur is één van de beste locaties. Je moet alleen oppassen met het weer en dat er niet te veel mensen langs komen. Ik denk dat je van jezelf wel kan inschatten hoe goed je met mensen overweg kan tijdens het trippen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Voor mensen die graag in water willen zijn tijdens een trip zou een bad of douche ook kunnen helpen :) Vond het zelf wel heel fijn om onder de douche te zitten en met een beetje creativiteit kan je daar ook wel een bad(je) van maken.

Blijf thuis toch wel de tofste (en veiligste) plek om te trippen, voornamelijk omdat het vertrouwd is en je het naar wens kan inrichten. Met een projector of beeldscherm kan je ook bijvoorbeeld een bos achtige sfeer creeëren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ooit getript aan een soort van drukbezocht meertje hier in de buurt, toen ik van het strand het gras en het water op rende was het net of ik in een soort hele lichtbruine caramel achtige vloeistof zwom met de dichtheid van water, was echt super gaaf (alleen keek iedereen me aan toen ik schreeuwde dat het water en het zand super leip tripte :P) Verder is de meest tripbevorderende plek heel simpel en overal te vinden, de wc. Ik trip hem altijd de pan uit als ik op de wc stond, ineens waren mijn benen een keer 6 meer lang en kon ik niet meer goed richten omdat het zo ver naar beneden was hahaha :mrgreen: Het is ooit zo erg dat ik niet meer in mijn eentje naar de wc durf, maar met een goede trippartner is dat geen probleem, als je maar wat te praten hebt met de deur op een kier ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
met vrienden een bos in, of gewoon buiten rondlopen. dan maak je echt de grootste avonturen mee ;p allemaal elfen en mooie bloemen in het bos, en het is vooral leuk om met vrienden te gaan die ook trippen natuurlijk.

Ik lees nu een boek van Graham Hancock genaamd, Het Oermysterie. Hierin komt Graham tijdens zijn onderzoek opmerkelijke gemelde situaties tegen waarbij hallucinogene middelen in verband worden gebracht met het waarnemen van geesten, elfen en aliens (die eigenlijk hetzelfde zijn). Vooral in het Verenigd Koninkrijk zijn er veel verhalen over elfenkringen, oftewel natuurlijke cirkels. Denk aan klavercirkels, boomcirkels, natuurstenen gelegen in cirkelvorm waar vaak elfen worden waargenomen. Op schilderingen uit de middeleeuwen, waar elfen opstaan, dansen deze altijd hand in hand in deze cirkels, altijd vergezeld door een groepje paddenstoelen. Natuurlijk worden kabouters en elfen altijd geassocieerd met de vliegenzwam, is het toeval dat deze paddenstoel ook daadwerkelijk mensen zulke entiteiten kan laten ervaren?

Het grappige is dat rond de elfenkringen in het Verenigd Koninkrijk vaak mensen zijn aangevallen of ontvoerd door deze elfen :mrgreen: Of je nou hallucineert of niet, dat moet een bijzondere ervaring zijn!

Als je de historie erop naleest kom je erachter dat religieuze plaatsen altijd te maken hebben met vreemde waarnemingen en dat de religies zelf altijd wel gebruik maakte van trip-substanties. Blijkbaar zijn er plekken, waar je onder invloed van substanties of door middel van een trancetoestand, meer kans hebt om andere entiteiten waar te nemen of om deze psychisch te genereren.

Mijn idee is dan ook om te gaan trippen op heilige locaties van vroeger (daar hebben we er nogal wat van in de Nederlandse natuur!) of om in de zomer op de Veluwe is op zoek te gaan naar elfencirkels. Bij de Witte Wieven op bezoek, met die dames wil ik wellis babbelen.

Helaas heb ik zelf nog geen elfen of entiteiten kunnen waarnemen, daarom vond ik jouw post interessant! Mij rest de vraag of je deze elfen vaak op dezelfde plek tegenkomt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden