The one and only king of Westeros and beyond!


Recommended Posts

Personen: 2

locatie: buiten

Enjoy! :D

[13] Het was een mooie dinsdagmiddag. De zon scheen weer eens voor de verandering en het was heerlijk warm. R zou vandaag langskomen en we zouden ook gaan trippen deze dag. We hadden nog niet helemaal afgesproken hoe en wat en wanneer maar dat kwam wel. Toen hij hier was zijn we er direct maar over begonnen en hebben we direct onze dosis magic caps genomen.

R vond ook dat het veel chiller was om ze gedroogd in capsules door te slikken. Eenmaal ingenomen hebben we een fles water gevuld en een pak ijsthee meegenomen en zijn we naar een parkje 10 minuten verderop gefietst. Eenmaal daar aangekomen was het alweer een half uur geleden sinds inname. We legden de fietsen neer en liepen naar een mooie heuvel met een klein watervalletje ernaast en een prachtig uitzicht. Hier een foto van waar we zaten [http://s497.photobucket.com/user/stone_rock/media/20130604_141813.jpg.html] .

[14] We lagen wat te relaxen met muziek op de achtergrond. R Had al uren niks gegeten en voelde dat hij begon te trippen. Ik had om 12 uur nog wat gegeten :$ Maar heb daarna gesport en het er ook wel weer afgerend. Hij lag heel rustig op het heuveltje en ik lag er ook maar wat. We waren beide af en toe in gedachten maar we hadden ook wel leuke gesprekken. We waren al een tijdje verder en R zei dat hij het een lichte trip vond en voelde zich alleen maar heel erg blij en had een kleine bodyload. We hadden ook gezegd dat we een kleine dosis zouden nemen omdat we rustig wouden trippen. Alleen vielen de effecten bij R nogal tegen vanuit mijn oogpunt.

[15] Bovenop bij het begin van de “waterval†op de heuvel was een cirkel met rare houten stoeltjes waar je in kon zitten omringd door stenen waardoor het leek alsof je in een oud klein vernietigd middeleeuws torentje zat. Het uitzicht was echt perfect vanaf daar. R zei dat hij al uitgetript was. Ik verwachtte zelf dat ik niet echt hard zou gaan trippen ALS ik uberhaupt nog zou trippen. Ineens kwam er een overweldigend misselijk gevoel in mijn buik opzetten. R zag dat mijn gezicht minder plezierig was. Ik zei tegen hem “Volgens mij word ik echt heel misselijkâ€. Als antwoord kreeg ik terug “Dat ben je niet, dat zit in je hoofdâ€. Even later was het ook alweer weg. Toen keek ik wat om me heen en kon ik alles een beetje uitrekken en de wereld golvde een beetje. R zei volgens mij begin je te trippen. Ik knikte en verwachtte voor de rest ook echt helemaal niks. Toen keek ik in het midden van de cirkel waar weer een cirkel zat gemaakt van steen. De rest eromheen was allemaal grind. Toen ik daar naar staarde veranderde alles om me heen ineens in steen. Ik vond dit echt geweldig. Toen sloot ik mijn ogen en zag ik allemaal mooie patronen. Hartjes die door een donkere wereld vlogen. En de welbekende patronen die draaiden. Toen ik mijn ogen open deed zei ik dat ik me echt goed voelde. Alsof ik de baas van de wereld was. R zei toen “Je bent de koningâ€. En dit is waar mijn trip echt begon.

[15] Ik voelde me een koning. De koning van Westeros. Ik zat met R in mijn tuin van het uitzicht te genieten. Er was voor de rest ook helemaal niemand dus het was echt alsof ik de koning was en R in mijn hoofd zat maar er toch was. Ik was de realiteit letterlijk helemaal kwijt. De afgelopen dagen had ik ook Game of Thrones zitten kijken dus ik voelde me echt perfect op dat moment. Ik zei vanalles tegen R en we hadden hele gesprekken. Over mijn koninkrijk, kasteel mijn dorp in de verte. Toen opeens waar ik ook keek, ik zag overal vormen van gezichten. Op de grond, in de lucht, de bomen echt overal. Dit vond ik echt geweldig. Ondertussen kwamen er mensen langslopen. En ik vroeg R wat hun in mijn koninkrijk moesten. R verzon dan weer een mooi verhaaltje voor me zodat ik weer gelukkig verder kon genieten. Want de mensen waren wel in mijn koninklijke tuin. De gezichten bleven overal en ik werd er even gek van. Als ik mijn ogen sloot zag ik ze ook overal. Alleen dan op me afkomen. En toen kwam er een paaseilandhoofd op me af en ik deed mijn ogen weer open. Ik ging bijna helemaal flippen door alle gezichten die ik zag. R stelde me gerust en gaf me een pak ijsthee. Ik wist niet wat het was toen maar het proefde heerlijk. Ijsthee is nog nooit zo lekker geweest! Ik moest ineens plassen. Dus ik rende de heuvel af en ging ergens bij planten staan plassen. Ik keek om me heen en voelde me echt een koning. Toen ik klaar was stond R bovenop de heuvel te zwaaien. Ik zwaaide terug en rende de heuvel op. Nu was het net alsof ik in “The Hobbit†zat of “The Lord Of The Ringsâ€. De muziek speelde zich al af in mijn hoofd. Eenmaal boven zat ik weer. In de verte was een windmolen. Elke keer als ik daar naar keek was ik weer even helemaal terug. Maar als ik het ook uit mijn ooghoek verloor was ik weer helemaal weg. R zei laten we in de schaduw gaan zitten. We gingen bij de cirkel weg en zaten aan een andere kant van de heuvel in de schaduw. Wish you were here van Pink Floyd herhaalde zich telkens weer en ik voelde de emotie van zijn stem. Beste nummer ooit vond ik toen. Na een ik weet niet hoe lange tijd zei R “Laten we terug gaan want we moeten straks ook etenâ€. Ik wist niet meer waar ik woonde of ik familie had echt niks van mijn eigen leven. Ik vond het best en we liepen langzaam terug. Ik keek op mijn mobiel om mijn weerspiegeling te zien. Dat was ik. Met een groot gaat waar mijn ogen hoorde. En smolt langzaam weg. Ik keek achterom en verliet mijn mooie koninkrijk. Ik had hele verhalen tot we bij de fiets kwamen. We liepen richting de uitgang van het park. Alleen ik moest echt heel even zitten bij een picnik bank in de verte. Ik ging zitten en zag weer overal gezichten. Maar ik kon door de bodyload echt niet meer lopen. Dit was niet te doen. Na een tijdje liepen we weer naar de uitgang. We hadden nog even 1 stop. Ik was telkens weer heel even terug en toen was ik weer weg in mijn hoofd. In de tussentijd zei R “OMG WE ZIJN HELEMAAL VERBRANDâ€. En ik keek naar mijn armen voelde mijn voorhoofd en inderdaad. Heel dom van ons om ons niet in te smeren.

[18]Een saaie toch later zaten we thuis. Mijn ouders, broertje en zusje merkten niks. Ook al was ik wel heel raar en stil aan tafel. Toen heb ik nog de rest van de avond lekker zitten uit trippen. De volgende dag geen hoofdpijn niks en nergens last van! :D Zo blij was ik daarmee!

SUMMARY: Ik had echt geen idee dat ik zo hard ging trippen. Dit is lang niet alles wat ik mee maakte maar wel de hoogtepunten. Dit laat ook maar weer zien hoe ieder anders tript op eenzelfde dosis. Buiten trippen in de zon is echt een aanrader mits je je insmeert :$ Dit was echt mijn beste trip tot nu toe. Ik hoop ook dat jullie het leuk vonden om te lezen :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden