Whot? Mindfuck..


Recommended Posts

Whot? Mindfuck..

- 2 Personen

- 10 Gram Atlantis

- Buiten, in de natuur

The beginning.

Nadat M eindeloze onrealistische verhaaltjes over zijn ervaringen met truffels tegen mij had verteld werd het toch tijd om er ook aan te geloven. Na weken lang alles goed te hebben voorbereiden hadden we een datum geplukt. Helaas door enkele omstandigheden hebben we het moeten cancelen en moeten verzetten.. Al die tijd te hebben verheugd maar er is toen niks van gekomen. Ze zeggen wel eens van uitstel komt afstel maar gelukkig is het een week later wel doorgegaan. Een prachtige bloedhete zondag. Nadat we de truffels hadden gekocht zijn we te fiets naar onze setting gefietst. Dekentje uitgestald en begonnen met smikkelen. Ik ben begonnen met ongeveer 6 gram en later de rest opgegeten.

Buikje vol.

Nadat we onze truffels hadden op gesmikkeld werd het tijd om ons over te laten aan de truffels. Voor mij gevoel duurde het eeuwen voordat ze echt begonnen te werken.. minuten gingen voorbij, liggend op mijn buik op het wandelpad.. Miertjes kropen over mijn arm en de bijen zoemde lekker rond mijn hoofd. Na mijn beleving was er al een uur voorbij en ik merkte nog niks. M had namelijk verteld dat je allemaal visuals zou krijgen, maar ik zag maar niks. Ik denk dat ik me er teveel van voor heb gesteld. Het was een enorme tegenvaller, nadat ik lekker bij M heb zitten klagen dat ik maar niks zag was ik op een of andere manier toch in mijn trip. Een trip zonder visuals maar vol met mindfucks! "M, ik heb er nu wel genoeg van.. Ik wil toch wel weer met beide voeten op de grond staan". Achteraf vind ik het raar dat ik dit heb gezegd? Ik was dus toch aan het trippen maar dan op mijn eigen manier.

Huh?

De visuals waren nergens te bekennen. Waarschijnlijk heb ik te groot gedacht over deze truffeltjes. Geen visuals maar heerlijke momenten waarvan je ze achteraf lastig kunt beschrijven.

Ik had ergens gelezen dat je grote pupillen zou krijgen van truffels dus ik zei dat tegen M en vroeg of ik naar z'n pupillen mocht kijken. Hij kreeg z'n ogen maar niet fatsoenlijk open, naar nog een keertje gevraagd te hebben of hij z'n ogen open wou doen hield ik er maar mee op. In zijn beleving stonden zijn ogen wagenwijd open, maar ik kon het niet zien.

We lagen in al een tijdje in een redelijk groot gebied, wat waarschijnlijk een gebied was voor extreme natuurliefhebbers. Wij lagen lekker te genieten onder een boom terwijl ondertussen verschillende mensen langsliepen. Ik heb tig Spiegelreflex camera's en statieven voorbij zien komen. Groepjes mensen die van de natuur aan het genieten waren en kiekjes namen van de prachtige bloemetjes. VERSCHRIKKELIJK! Het duurde eeuwen voordat deze natuurfreaks weg waren.

Op een gegeven moment zijn we een rondje gaan lopen door de prachtige bloemen tuin. Het leek net alsof we over de maan liepen, geen zwaartekracht en "huppelend" door het hoge gras. Opeens werden we achtervolgd door een dikke Franseus met aan z'n nek een enorme camera. We zijn toen maar snel terug gewandeld naar ons dekentje om verder te genieten van de trip. Ofjaa.. trip, ik voelde me licht in m'n hoofd, en een enorme kater zo'n koppijn had ik! Onze Franseus bleef maar rondjes wandelen en plotseling kwam zijn compagnon.. Het leek net alsof we werden bespiedt, ik vond het echt niet prettig. Wat hebben deze wel niet van ons gedacht, twee mongolen die rondjes wandelen door een natuurreservaat. Na een tijdje vond ik het niet meer prettig en hebben we onze spullen ingepakt en per fiets verder gegaan. Eerlijk gezegd vond ik het wel goed geweest met die truffels.

By bicycle.

Met de fiets aan onze hand zijn we het bos uitgestapt en fietsend verder gegaan. Iets wat niet veel mensen kunnen zeggen, en wat me altijd bij zal blijven. Over de Belgische grens op naar het zuiden! Het was net een fietsvakantie. Met een lekker zonnetje op mijn bruine arme volgde onze weg naar een andere plek om onze roes uit te zitten. We hebben later toch maar besloten onze weg voort te zetten richting Rome, helaas zijn we nooit aangekomen..

Jammer genoeg niet in Rome aangekomen maar zeker een leuke eerste trip meegemaakt, ondanks dat mijn verwachtingen te hoog waren heb ik achteraf wel genoten. Onder invloed van truffels krijg je een heel apart onbeschrijfelijke gevoel en leuke tijd. Over een tijdje ga ik een het een nieuwe poging geven maar dan niet meer in de natuur, omdat het toch iets te warm was. Hopelijk dan meer visuals.

Het verhaal heb ik een paar uur naar de trip geschreven. Ik ben heel veel van de trip op het moment vergeten, maar ik zal het later allemaal toevoegen. Eerst een nachtje rustig slapen en alles na beleven in m'n dromen.

Foto's volgen misschien nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nice trip :D

ik had ook is het gevoel dat ik op vakantie was als ik aant trippe was.

Leuk gevoel eh :D

ik heb ook minder visuals als ik in de zon trip maar ergens vind ik het ook beter.

als je echt puur voor de visuals willt gaan moet je je in een donkere omgevingen zetten ( in u kamer of savonds) dat maakt het makkelijker.

muziek is ook enorm anders als je aant trippe zijt veel meer.......intens

groetjes vanuit belgie :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden