Hollandia + 2c-b, een perfecte combinatie


Recommended Posts

Eigenlijk wilde ik dit report de titel "Truffels (Hollandia) en 2c-b, een perfecte symbiose tussen natuur en synthese", maar dat paste niet in het onderwerp hokje, dus heb ik de titel moeten inkorten.

Wie: ik
Waar: bij mij thuis
Wat: 15 gram Hollandia en 2 pillen 2c-b (30 mg in totaal)

Kortgeleden heb ik voor het eerst kennis gemaakt met 2c-b en het leek me leuk om het een keer te combineren met truffels. Omdat ik steeds meer moeite heb met het naar binnenwerken van truffels (de vorige keer kreeg ik helaas niet eens een volledige portie van 15 gram naar binnen), dus ik wilde het samen met cup-a-soup innemen, maar dat was ik vergeten te kopen en omdat ik nog wel wat vla had staan, besloot ik om dat te gebruiken. De vla was ietsjes over de datum en was relatief lang open, dus ik rook en proefde eerst, maar het rook en smaakte normaal, dus ik besloot om het te gebruiken. Het ging echt makkelijk naar binnen, ik had weinig last van de smaak van de truffels. Ruwweg 15-20 minuten nadat ik alles naar binnen had gewerkt, kreeg ik last van mijn maag en voelde ik me wat misselijk. Ik heb bij wel eens gelezen dat mensen overgeven na het innemen van truffels, dus ik had zoiets van: "Nee, he." Ik dronk wat water en probeerde aan leuke dingen te denken in de hoop dat de misselijkheid over zou gaan. De misselijkheid bleef, dus ik hoopte dat ik alles zo lang mogelijk binnen zou houden zodat de truffels zoveel mogelijk verwerkt zouden worden. Helaas duurde het niet lang totdat eruit kwam. Ik had nog wel een portie truffels liggen, maar omdat truffels standaard al een aanslag maken op mijn maag besloot ik om die niet in te nemen, omdat ik bang was dat die ook weer uit zouden komen en daarnaast is 30 mg 2c-b genoeg voor een leuke trip.

Ik zette Shpongle op en ging Spiderman 3 kijken (die was op tv). Ik besloot om te wachten met het innemen van de 2c-b totdat mijn maag weer wat gekalmeerd zou zijn. Wonder boven wonder merkte ik toch een licht effect van de truffels, ik voelde alle zorgen van mij afglijden en zag wat CEV's. Helaas zag ik geen OEV's en zag ik geen effect bij de albumhoezen van Shpongle. Ongeveer een uur later was mijn maag wat gekalmeerd, maar de effecten van de truffels waren alweer wat afgenomen. De vorige keer nam ik één 2c-b pil per keer en wachtte ik een uur om het effect af te wachten, omdat ik na één pil niet zoveel voelde, besloot ik om nu twee pillen in één keer in te nemen. Ik weet niet meer wanneer de 2c-b insloeg, maar toen het insloeg kreeg ik meer een speedgevoel dan een xtc-gevoel, ik denk door de film (Spiderman was arrogant en overmoedig door de symbioot/Venom). Ik kreeg zin om actief te worden en naar een vriend van mij te gaan (hij vroeg van tevoren of ik zin had om bij hem langs te komen, maar ik vind het soms fijn om in mijn eentje te trippen en die trips plan ik altijd meerdere dagen van tevoren, dus vertelde hem dat ook), maar ik besloot om toch thuis te blijven, omdat ik het belangrijk vind om een trip te plannen en dan geen onverwachte dingen te gaan doen. Ik heb de tijd niet in de gaten gehouden, maar uiteindelijk verdween het speed gevoel grotendeels en zag ik OEV's. Het waren typische 2c-b visuals, simpele patronen, de muren en de vloer leken te golven en ik zag overal een dikke vage rand omheen. Ik bewoog mijn armen voor mijn gezicht om te zien of ze een spoor hadden en dat bleek het geval te zijn. Ondertussen was Spiderman 3 afgelopen en begon X-Men 2, omdat er niets interessanters op tv was en ik behoefte had om iets te kijken, besloot ik om die maar te gaan kijken (ik had er even niet aan gedacht dat ik ook een film op de computer aan had kunnen zetten met geluid uit). Tegelijkertijd ging ik weer naar de albumhoezen van Shpongle kijken om te zien of er wat effecten zouden zijn. Wat ik zag was een beetje een combinatie van truffeleffect en 2c-b effect, ze golven een beetje zoals alles golft onder invloed van 2c-b, maar ik zag ook een beetje de diepte en bewegingen die je ziet onder invloed van truffels. Ik ging weer verder kijken naar de film, maar ik merkte dat deze mij wat afleidde uit de trip, dus besloot om mijn ogen dicht te doen. Tot mijn grote verrassing waren het geen primitieve 2c-b visuals, maar de mooie en uitgebreide truffelwerelden. Het was alsof de 2c-b het beetje psilocybine wat ik binnen had gekregen voordat de truffels er weer uit gingen versterkte. Ik vond het wel een grappig effect, met ogen open zag ik heel duidelijk 2c-b visuals, maar met ogen dicht juist truffel visuals. Het was alsof ze voor elkaar gemaakt zijn, natuur en synthese die in perfecte harmonie tot iets komen wat mooier is dan ieder effect apart. Ik kreeg een ingeving om mijn sokken uit te doen. Dat had ik eerder moeten doen, ik genoot van alles wat mijn voeten aanraakten. Op een gegeven moment kreeg ik wat honger. Ik had nog wat naturel nacho's liggen (normaal hou ik niet van naturel, maar ik had die gebruikt voor een gerecht en had nog wat over) en besloot om die te eten, omdat die smaak mij het beste leek passen bij een trip (niet te nep of complex). Dit bleek inderdaad het geval te zijn, ik heb nog nooit zo genoten van naturel chips. Toen de film bijna afgelopen was ging het buiten hevig tekeer, ik zette alles uit, trok de stekkers uit het stopcontact en genoot nog even van de mooie effecten van het onweer. Daarna ging ik tevreden naar bed, omdat het inmiddels een beetje aan het uitwerken was (als tripmiddelen uitwerken heb ik altijd de behoefte om te gaan slapen).

Ondanks het uitkotsen van de truffels vond ik het toch een geslaagde trip, was erg fijn hoe de 2c-b het truffeleffect terug bracht en versterkte. De volgende keer ga ik de truffels met soep innemen en hopelijk kan ik dan weer echt goed trippen, ik heb inmiddels vijf keer getript op truffels en de tweede keer is nog steeds de beste trip, de nare smaak van de truffels heeft steeds weer een verstorend effect. Ook ga ik de volgende keer zorgen dat ik meer 2c-b in huis heb, want ik kreeg zo'n 2-3 uur nadat het begon te werken de behoefte om wat bij te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vervelend voor je, het is grappig spul, een van mijn favorieten. Het combineert het fijne gevoel van xtc met het leuke van trippen, al voel ik het xtc effect alleen aan het begin en het einde en is de trip vrij primitief. Met een wat hogere dosis wordt het lekker vaag en bizar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vervelend voor je, het is grappig spul, een van mijn favorieten. Het combineert het fijne gevoel van xtc met het leuke van trippen, al voel ik het xtc effect alleen aan het begin en het einde en is de trip vrij primitief. Met een wat hogere dosis wordt het lekker vaag en bizar.

Ja heb er al heeeeel veel over gelezen, maar hier in de buurt word vooral coke en heroine verkocht. Met dat spul moet ik verder niks te maken te hebben ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja heb er al heeeeel veel over gelezen, maar hier in de buurt word vooral coke en heroine verkocht. Met dat spul moet ik verder niks te maken te hebben ;)

Het is idd jammer dat die troep overal makkelijk te krijgen is en dat je voor interessante spullen goed moet zoeken en veel geluk moet hebben. Hypocriet drugsbeleid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik kan het ook krijgen via het internet, simpel betalen met bitcoins maar heb me spullen liever via een persoon die ik kan ontmoeten. Uiteraard geef dat niet 100% garantie dat het allemaal klopt, maar mocht het niet kloppen dan kan ik in ieder geval nog een keer afspreken met die persoon ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden