Iemand ervaring met Utopia truffels?


Recommended Posts

Ik heb bij een shop Utopia truffels besteld. Deze zouden schijnbaar nog sterker zijn dan de Hollandia. 
Wie heeft hier ervaring mee?

Ze gaven als advies 2 tot 4 gram voor beginners en alles boven de 9 gram is zeer hoge dosis volgens hun.. Ik wil eigenlijk voor de 15 gram gaan omdat ik met 15 gram hollandia toch net iets meer wil. 

 

Ik heb ze morgen binnen dus ben erg benieuwd!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, Zamnesia? De Psilocybe Utopia, zoals ze hem noemen, bestaat niet, de Psilocybe Atlantis wordt wel eens "Fruits of Utopia" genoemd. Maar als ik ze zo bekijk zijn het gewoon Hollandia's (die eigelijk ook niet in de natuur voorkomen).. Zamnesia heeft een hoop "soorten" met fantasie-namen, zelfs eentje die "Fantasia" heet  :-D Denk dat ze daarmee vooral op toeristen etc. mikken, en om klanten wat meer keuze te geven.

 

Heb ze nog nooit geprobeerd, dus ben benieuwd wat je er van vind (en of andere 'm al wel hebben geprobeerd).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, Zamnesia? De Psilocybe Utopia, zoals ze hem noemen, bestaat niet, de Psilocybe Atlantis wordt wel eens "Fruits of Utopia" genoemd. Maar als ik ze zo bekijk zijn het gewoon Hollandia's (die eigelijk ook niet in de natuur voorkomen).. Zamnesia heeft een hoop "soorten" met fantasie-namen, zelfs eentje die "Fantasia" heet  :-D Denk dat ze daarmee vooral op toeristen etc. mikken, en om klanten wat meer keuze te geven.

 

Heb ze nog nooit geprobeerd, dus ben benieuwd wat je er van vind (en of andere 'm al wel hebben geprobeerd).

 

Aah oke wel interessant om te weten. Ik vond ze ook wel erop lijken qua uiterlijk... Maargoed we gaan het proberen.

Hollandia is nog steeds mijn favoriet. 

En inderdaad van Zamnesia.

Heb ook de hippie flip geprobeerd tijdje terug, ook erg aan te raden. (20gram hollandia met 100mg mdma) 

 

Vanavond rond uur of 11 ga ik de Utopia uitproberen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Matige trip op Utopia! weinig visuals en dat intense tintelingen in het hele lichaam kwam maar niet. Wel dat alles om heen in soort van cartoon - mario bross game look.
 

Als ik deze een cijfer moet geven: 5,5 

Hollandia kan ik toch wel een 8,5 geven als cijfer.

 

Setting was perfect, 15 gram ineens genomen  thee ervan gezet. Ik baalde dat ik dat intense niet voelde, dus ik had nog tampanensis 15gr liggen. Die had ik daarna 10gr van bijgenomen, maar dat intense kwam maar niet! 

Wel een leuke ervaring, maar niks gaat boven de Hollandia

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden