Pure liefde


Recommended Posts

Ik zit nog in de na effecten van mijn trip, maar ik wil het nu graag met jullie delen, dus excuses voor de spelfouten en misschien soms wat wartaal.

 

Laat ik er maar niet omheen draaien:  je hoeft het onderstaande niet te geloven……..ervaar het zelf, ik nodig je uit, ik gun het je.

 

Het was 16:00 toen de volledige portie van 15 gram white diamonds naar binnen gewerkt werd, zoals gewoonlijk niet te vreten  :-P

 

Dit was mijn eerste keer dat ik voor de volledige portie ging (hiervoor 3x gedaan, maar toen 1/3 en helft van portie gedaan van andere truffels). Dit was tevens de eerste keer ook buiten, overdag.

 

We besloten (ik zal straks alleen vanuit mezelf spreken) om door het park te lopen, wachten tot het zou werken en dan ergens een open rustige plek op zouden zoeken, waar we rustig konden ‘spacen'.

 

We liepen denk ik een half uurtje, toen we begonnen dat we ons ‘raar' voelde en ongemakkelijk….het lopen viel zwaar, de indrukken werden heftiger en we wouden vooral gewoon zitten en rusten.

 

Vanaf toen ging het hard….de kleuren werden zo intens, ik kon mijn ogen niet open houden….alles vervormde, ademde leven. Mijn gedachten gingen hun eigen gang…..en ik durf met zekerheid te zeggen dat ik een andere realiteit terecht kwam.

 

Ik ben nog nooit zo diep gegaan, nog nooit zo intens liefde ervaren….puur licht en warmte, oneindig.

Ben totaal niet religieus, maar ik durf met volle overtuiging te zeggen dat ik ‘God'  heb ervaren…onvoorwaardelijke liefde.

 

Het is niet onder woorden te brengen, omdat je het moet ervaren en ik gun het jullie. Toen ik begon te experimenteren met truffels, hoopte ik stiekem dat ik ‘antwoorden' zou krijgen, maar nooit had ik gedacht dat dit het antwoord zou zijn.

 

Ik heb gehuild en gelachen, maar alles uit pure vreugde en liefde……terwijl ik dit opschrijf zegt mijn verstand me dat ik opgesloten moet worden, de onzin die ik uitkraam, maar ik kreeg antwoorden die ik niet had verwacht….van entiteiten waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Het had geen vorm, maar was gewoon ‘het'.  Als ik een vraag had, kreeg ik antwoord, rustig, liefdevol, zonder oordeel….

Heb ervaren hoe het is om ‘thuis' te komen, met open armen, zonder oordeel

.

Volgens mij heb ik ontelbaar keren gezegd :â€ik  begrijp het nu†, waarop het antwoord zowel vreugdevol als liefdevol luidde : “en leuk is het he? “

Er is geen goed of fout……er is geen oordeel, behalve het oordeel wat je zelf velt. Alles is een keuze, alles is illusie, de vraag is elke keer:  â€œen welke illusie wil je dit keer ervaren?â€

 

 

Er is slechts één ding waar ik mee wil afsluiten en dat is dat ik met heel mijn hart gun dat jullie mogen ervaren wat ik vandaag heb ervaren…..pure liefde. Er wordt van je gehouden, je bent perfect. X

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie ervaring he, ik snap je report, en meer mensen hier.

 

Vooral "Er is geen goed of fout……er is geen oordeel, behalve het oordeel wat je zelf velt. Alles is een keuze, alles is illusie, de vraag is elke keer:  â€œen welke illusie wil je dit keer ervaren?â€" heb je mooi omschreven.

Helaas "vergeet" je de antwoorden die je krijgt ook redelijk snel, maar je houd altijd in je achterhoofd dat het "wel goed zit".

 

Vertel het verder, gun je beste maten deze ervaring, ik geloof ook dat je er een beter mens door word.

En als iedereen het eens zal proberen dat de wereld er een stuk beter uit zal zien.

 

Hoop dat je vaker met een mooi tripreport komt.

:-P

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Helaas "vergeet" je de antwoorden die je krijgt ook redelijk snel, maar je houd altijd in je achterhoofd dat het "wel goed zit".

 

 

Als eerste wil ik je heel erg bedanken voor je reactie, vooral omdat (nu ik nuchter ben), ik me kan voorstellen hoe bizar dit verhaal kan overkomen....bedankt dat je zo zonder oordeel reageert ;)

Het feit dat je 'vergeet' tussen aanhalingstekens zet, zegt veel.....want vergeten doe je het eigenlijk niet, maar het veranderd in een 'gevoel', precies wat je zegt: "het zit wel goed". Het is een mooie en rustgevende gedachte dat het ok is...het is goed.

Ik merk dat ik ook steeds slechter in woorden kan uitleggen wat ik ervaren heb, omdat woorden gewoon te beperkend zijn....het is waar wat ze zeggen, je moet het zelf ervaren om het te begrijpen.

Ik ga vandaag mijn mede-tripper uithoren, want ik ben heel benieuwd hoe en wat hij ervaren heeft, ik weet alleen van mezelf dat ik heel diep ben gegaan en in een andere 'realiteit' terecht kwam.

Ik wil weer terug :P

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi geschreven! Dat zijn inderdaad de meest prachtige momenten in een trip, helemaal niets behalve puur geluk en liefde voor alles en niets. Precies wat Marc zegt, zo'n moment zou iedereen een keer moeten beleven, dan hebben we de perfecte wereld.

 

Ben totaal niet religieus, maar ik durf met volle overtuiging te zeggen dat ik ‘God'  heb ervaren…onvoorwaardelijke liefde.

Naar mijn idee zijn hersenen als een ui, met lagen (ha, Shrek). In een trip valt je ego, je ik, weg en kom je in de volgende laag, bij je eigen goddelijkheid.

 

Zulke momenten hebben mij iig voorgoed veranderd, materialisme, geld, bezit etc. doen er niet toe, je echte geluk zit diep van binnen, helemaal gratis en niemand die het van je af kan pakken.

 

Ben benieuwd hoe je mede-tripper het heeft ervaren  :-P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi geschreven! Dat zijn inderdaad de meest prachtige momenten in een trip, helemaal niets behalve puur geluk en liefde voor alles en niets. Precies wat Marc zegt, zo'n moment zou iedereen een keer moeten beleven, dan hebben we de perfecte wereld.

 

Naar mijn idee zijn hersenen als een ui, met lagen (ha, Shrek). In een trip valt je ego, je ik, weg en kom je in de volgende laag, bij je eigen goddelijkheid.

 

Zulke momenten hebben mij iig voorgoed veranderd, materialisme, geld, bezit etc. doen er niet toe, je echte geluk zit diep van binnen, helemaal gratis en niemand die het van je af kan pakken.

 

Ben benieuwd hoe je mede-tripper het heeft ervaren  :-P

Wauw.......zoveel herkenning in wat je zegt, ik ben wel nuchter intussen, maar toch ook weer niet. Mijn hoofdpijn begint weg te zakken, alles begint in te zinken...aan de ene kant hoop ik dat ik nog wel meer met beide voeten op de grond ga komen, want zoals het nu voelt is het precies wat je zegt....voorgoed veranderd.  

Ik ben/was best materialistisch, al veranderde dat de laatste tijd langzaam.....ik 'wist' altijd al wel van binnen dat geluk niet te koop is, niet uit te drukken is in materiële dingen, het komt van binnenuit, maar nooit heb ik het echt ervaren, tot gister.

Hopelijk kan ik het combineren....nuchter in het leven staan, maar toch 'weten' wat ik gister ervaren heb.....als mensen zouden beseffen wat we aan het doen zijn op deze wereld, al het leed, het is allemaal een gevolg van de keuzes die we maken als individu en als collectief.

Het leven is mooi.......je hoeft er 'alleen maar'  voor te kiezen. (Al is dat nuchter makkelijker gezegd dan gedaan :mrgreen: )

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden