Binnenkort eerste keer Hollandia


Recommended Posts

Hoi allen!

Heb Hollandia besteld, en kan niet wachten deze uit te proberen :D

Ik heb dit jaar voor het eerst truffels/paddo's gebruikt. Mijn eerste trip was met 10gr Dragon's Dynamite (Een level 2 tripje) en daarna heb ik met een vriendin van mij Golden Teachers gebruikt (Totale mindfuck trip, echt geweldig zeker een level 5 trip).

Dat laatste hadden we allebei niet verwacht maar we zijn hele ontspannen personen dus het was geweldig. We voelden ons uitverkoren shamanen die door dimensies teleporteerde, door het universum gingen en een samensmeltende telepatie hadden. Patronen mochten niet ontbreken...

Het mooiste vond ik nog dat we een stuk liepen maar toen we achterom keken, we nog op precies dezelfde plek waren! We snappen er nog steeds niks van :P.

In ieder geval, iemand nog tips voor deze specifieke truffels of bepaalde ervaringen :D?

Groetjes een nieuwe psychonaut
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb niet echt tips voor je, maar als ik het zo lees ging die dikke trip op Golden teachers helemaal goed, dus steady as she goes :P

 

Het ligt er tuurlijk aan wat voor "soort" trip je wil, als je je hoofd in wil duiken heb je erg weinig nodig, al is een muziekje altijd lekker.. Als je meer socialer of naar buiten toe wil trippen dan zijn speeltjes en prullaria om mee te klooien geweldig, helemaal als je samen tript.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben nu de enige die tript, mijn vriend wordt tripsetter en een andere vriend gaat aan de alcohol. Naar buiten gaan we waarschijnlijk niet maar ik heb vandaag nu wel wat leuke prullen aangeschaft waaronder een meerkleurige Foamstick , een disco Led lamp en een Fiberstick :D Was dat soort dingen helemaal vergeten dus bedankt voor de tip! Dat gaat er leuk uitzien!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi allen!

Heb Hollandia besteld, en kan niet wachten deze uit te proberen :D

Ik heb dit jaar voor het eerst truffels/paddo's gebruikt. Mijn eerste trip was met 10gr Dragon's Dynamite (Een level 2 tripje) en daarna heb ik met een vriendin van mij Golden Teachers gebruikt (Totale mindfuck trip, echt geweldig zeker een level 5 trip).

Dat laatste hadden we allebei niet verwacht maar we zijn hele ontspannen personen dus het was geweldig. We voelden ons uitverkoren shamanen die door dimensies teleporteerde, door het universum gingen en een samensmeltende telepatie hadden. Patronen mochten niet ontbreken...

Het mooiste vond ik nog dat we een stuk liepen maar toen we achterom keken, we nog op precies dezelfde plek waren! We snappen er nog steeds niks van :P.

In ieder geval, iemand nog tips voor deze specifieke truffels of bepaalde ervaringen :D?

Groetjes een nieuwe psychonaut

 

 

Voor tips kun je denk ik gewoon de algemene tips opzoeken, ik heb twee keer hollandia op, maar merkte niet echt verschil met atlantis, die ik ook een paar keer op heb. Al heb ik helaas nog niet volledig kunnen trippen op hollandia, de eerste keer kreeg ik niet de hele 15 gram op en de tweede keer kwam alles er na ongeveer een halfuur weer uit.

Wat ik aan raad is om niet als enige te trippen, zelf merk ik dat nuchtere mensen en mensen die wat anders op hebben een storende werking hebben, zeker als er geen andere trippers zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal er op letten dat als het negatieve invloed heb ik mij zal terugtrekken waar ik lekker kan alleen kan trippen(hetzelfde huis uiteraard). Ik vind dat toch het prettigst. In het begin vind ik andere mensen leuk, ook trippers, maar daarna zonder ik mijzelf altijd een beetje af haha.

Wat naar dat Hollandia er telkens uit kwam. Valt het slecht op een lege maag of smaakt het heel vies?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal er op letten dat als het negatieve invloed heb ik mij zal terugtrekken waar ik lekker kan alleen kan trippen(hetzelfde huis uiteraard). Ik vind dat toch het prettigst. In het begin vind ik andere mensen leuk, ook trippers, maar daarna zonder ik mijzelf altijd een beetje af haha.

Wat naar dat Hollandia er telkens uit kwam. Valt het slecht op een lege maag of smaakt het heel vies?

 

Het is idd slim om jezelf terug te trekken, dan kun je goed in de trip raken en als het niet helemaal goed gaat heb je toch mensen in de buurt die kunnen helpen. Ik raak ook altijd wat meer in mezelf gekeerd met trippen, trippen is een beetje iets persoonlijks, zelf trip ik daarom het liefst alleen.

 

De eerste keer hollandia kwam het er niet uit, maar kreeg ik niet alles naar binnen doordat mijn maag op een gegeven moment ging protesteren. De eerste keer dat ik truffels op had, vond ik het eten nog wel te doen, maar ik kreeg steeds meer moeite om alles naar binnen te krijgen en mijn maag wordt er onrustig van. Toen het eruit kwam had ik de truffels in vla gedaan, de vla was iets over datum, dus ik rook en proefde er eerst aan en dacht dat het normaal smaakte en dus nog wel goed zou zijn, niet dus.  :-(  Dat lag dus aan de vla, ik kreeg de truffels toen wel zonder problemen naar binnen. Ik denk dat ik ze de volgende keer in soep doe. De smaak van hollandia vind ik niet slechter dan atlantis en echt vies vind ik het niet, maar de smaak staat me wat tegen en mijn maag wordt onrustig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Problemen met je maag krijgen door truffels lijkt me inderdaad vrij ruk, heb er zelf gelukkig nooit last van maar het samen met een soep oid naar binnen werken schijnt inderdaad goed te helpen.

 

Ai das indd vervelend. En ewww vla over de datum... lijkt me echt vies.Zonde :( Nou ben benieuwd, vanavond is het zo ver :D

Ben benieuwd hoe het je vergaat ;) Soms is trippen met "nuchtere" mensen erbij inderdaad enigszins apart, omdat ze vaak totaal niet met je mee kunnen in je ideeën/ gedachtes, maar dat maakt het soms ook juist weer ontzettend leuk. En als je je inderdaad ergens rustig terug kunt trekken als je daar zin in hebt, dan zit dat sowieso wel goed.

 

Veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden