Back on the Road again


Recommended Posts

Trip 6: Back on the Road Again

Waar: Mijn ouderlijk huis
Hoeveel: 15 gram truffels -Philosopher's Stones, ± 90 mg 2c-b, N2O
Wie: Ik (MushRockker), DeLange(2c-B), Politicus, Konijn, Goede
Wie (Niet Trippers): Sovjet (die was aan de 4-FA)

Het was alweer 3 maanden geleden dat ik voor het laatst in de wereld van psilocybine geweest was. Na die keer was ik ook wat terughoudender geweest omdat het toen een behoorlijk duistere en angstige trip was. Maar goed, ondanks de angst om een enge trip te krijgen had ik toch ook wel weer heel veel zin om te trippen. En ik had een aantal weken geleden gehoord dat mijn ouders eind april weg zouden gaan. Ik had meteen DeLange geïnformeerd en hij vond het ook een goed plan om weer eens goed te trippen. Ook met Konijn en Goede had ik ondertussen veel gepraat over truffels. Goede had het een keer eerder gedaan en vond het geweldig, Konijn had er nog geen ervaring mee maar wilde toch supergraag meedoen. Ook had ik Fixer en Politicus gevraagd, Fixer moest helaas afzeggen vanwege andere verplichtingen; Politicus was daarentegen wel van de partij. Ook had ik Sovjet gevraagd, maar ik wist dat hij erg zou twijfelen omdat tripmiddelen bij hem toch wel mentaal heel hard aankomen. Dus hij zou wel komen maar zou ons nieuwe “speedy†goedje 4-FA gaan testen.

Het was dan eindelijk zover, vrijdag 20 april, pa en ma waren net een dag op vakantie. De truffels had ik donderdag besteld en gelukkig waren ze vrijdag netjes op tijd bezorgd. DeLange kwam 's middags al naar mij toe.  Hij had besloten 2c-b te doen in plaats van truffels, een ander psychedelisch stofje. We speelden wat fifa en vervolgens gingen we naar de dönerzaak om een broodje kebab te eten. We kwamen thuis en gameden nog wat. Vervolgens kwam Politicus, we besloten om een film aan te zetten. Ook Goede arriveerde, nu was het nog wachten op Konijn die nog aan het werk was. Hij zou rond 11 uur bij mij zijn, maar ondertussen was het al half 12. Wij besloten om alvast alles klaar te zetten zodat we meteen konden beginnen als Konijn aan zou komen. De truffels werden fijn gehakt, er werd warm water opgezet voor de cup-a-soup, er werd fruit en drinken klaar gezet en ik zette de muziek ook alvast aan. En toen, hoorden we eindelijk de scooter van Konijn, het feest kon beginnen.

 

 

P - 00:00

De truffels zijn naar binnen gewerkt. We gaan op de bank zitten, zetten de muziek aan en besluiten een ballonnetje lachgas te nemen om er lekker in te komen. We vullen allemaal om de beurt een ballon, we kijken elkaar nog een keer aan… 3,2,1 nu, we ademen het lachgas in, uit, in, uit, in, uit…. Wow wat een bizar gevoel!
Het geluid wordt steeds hoger, je hele lichaam tintelt en t voelt alsof je lichaam niet van jou is. De hele omgeving verdwijnt. En toen ik bijkwam, keek ik naast me, naar Politicus. Ik wist precies hoe hij ging lachen, wat hij zou zeggen etc. Ik had een déjà vu, en niet een kleine ook, hij duurde wel 5 minuten ongeveer. Ik vond het zo heftig dat ik besloot de rest van de avond geen lachgas meer te nemen. Waar ik achteraf toch wel een beetje spijt van heb omdat de anderen het geweldig vonden. Na het lachgas besloten we buiten een peukie te roken. Nu werden langzaam de eerste effecten merkbaar, de bodyload kwam op, de omgeving ging langzaam heen en weer en er kwam weer een lichte kleurenwaas over alles.

O - 00:30

Sovjet stond voor de deur, DeLange, die nog amper effect voelde van de 2c-b, deed open. Hij kwam snel terug “Hij ziet er niet uit, helemaal de weg kwijtâ€. Ik schrok een beetje want ik had geen zin om met een hele drukke, gast te zitten als wij rustig wilden trippen. Sovjet had al wat 4-FA genomen en was daarom zo druk en van de kaart. Ik schrok van hem toen hij in de tuin bij ons een sigaret kwam roken. Ik heb hem vaak naar de klote gezien, maar dit sloeg alles. Ik was bang dat het fout zou gaan, maar hij zei dat hij voor ons ging zorgen. Hij zou eerst een douche nemen. Toen hij naar boven ging voor een douche, gingen wij in de woonkamer zitten. Iedereen begon nu echt lekker in de trip te komen.

O- 00:45

Ik lag samen met DeLange op het tweepersoons matras dat ik in de woonkamer had gelegd. Ik keek naar het plafond, normaal gesproken hoort het plafond wit te zijn, maar op dit moment was het bedekt met blauwe, rode en groene stipjes. Na een tijdje veranderden de kleuren en leek ook het materiaal te veranderen. Het leef alsof het plafond van een soort aluminium gemaakt was en het leek alsof ik in een futuristisch ruimteschip lag.
Na een tijdje hier te hebben gelegen en te hebben gedacht aan de toekomst kwam Sovjet naar beneden. Hij was een stuk rustiger gelukkig en was totaal geen stoorzender voor onze trip. We besloten om met z'n allen een sigaretje te gaan roken buiten. Eenmaal buiten zei Goede tegen me : “Als je naar de schutting kijkt lijkt t net alsof je heel groot bentâ€.  Dus ik keek naar de schutting… “Woww ik word steeds groter!† riep ik, Goede en ik moeten allebei lachen omdat we hetzelfde gevoel ervaren. Ondertussen is alles in de tuin anders, mooier, specialer en kleurrijker. Ergens in de tuin lagen witte bloemetjes op de grond, we liepen erheen en toen ik erboven stond leken de witte bloemetjes sterren. Toen ik er lang naar bleef kijken leek het net alsof ik me in het universum bevond, tussen de sterren als het ware.

 

O - 01:15

Ik en Politicus staan nog met z'n tweeën in de tuin. We filosoferen en discussiëren over het leven. Ondertussen kijk ik naar de achterkant van mijn huis. Alle stenen wisselen steeds van plaats, alsof het een soort puzzel is. De bodyload begint nu wel erg irritant te worden vind ik, ook komt er een lichte misselijkheid opzetten. Ik en politicus besluiten boven op mijn woonkamertje verder te praten. Maar als we het huis binnen stappen blijven we eerst hangen in de “witte hemelâ€, Goede en Konijn zitten onder een wit dekentje, die kant van de kamer is verlicht met wit licht van de tv en op die tv zie je de maan ronddraaien (audio visual van de ps3). Ook staat er hele mooie psybient op. Dus voor mijn gevoel bevinden wij ons in een klein stukje hemel op aarde. Ondanks dat het daar zo mooi is besluiten ik en Politicus om toch maar naar boven te gaan.
 

O- 01:45

Mijn woonkamertje is op dit moment een waar tripparadijs. Kaarsjes, wierrook, mijn Boeddha beeldjes, de psychedelische art die voorbij komt op tv en de vette psytrance op de achtergrond zorgen voor de perfecte tripsfeer. Ik en Politicus zetten ons gesprek voort en we komen nu op het onderwerp dat we heel diep ingaan op onze vriendenkringen en hoe dat allemaal verloopt. Na een tijdje komt ook DeLange mijn kamer binnen en weet niet wat hij meemaakt. “Dit is echt de vetste plek waar ik ooit heb getript!†zegt hij opgetogen. Hij gaat op de bank zitten en kijkt z`n ogen uit. Hij mengt zich verder niet in het gesprek wat ik en Politicus aan het voeren zijn. Mijn kamer is nu werkelijk een achtbaan geworden. Alles golft en beweegt, mijn grote Boeddha beeld danst alle kanten op en iedere keer zie ik de kamer vanuit een andere hoek terwijl ik toch echt op dezelfde plek blijf liggen.

O - 02:30

Ik ga beneden bij Goede, Konijn en Sovjet op de bank in de “witte hemel†zitten. Politicus en DeLange gaan buiten een stukje lopen. In de “witte hemel† praten we nu ook over van alles en nog wat. Maar de gesprekken hier gaan vooral over wat er nog meer is dan alleen onze aarde.â€Waar stopt het heelal? Is er ergens anders nog leven? Bestaan er andere dimensies?†vragen we ons af en proberen hier antwoorden op te bedenken. Ondertussen moet ik naar de wc, maar terwijl ik sta te pissen wordt de wc steeds kleiner. Het lijkt wel zo'n potje voor baby's, ik lach in mezelf. Dan kijk ik naar een van de kaarten die op de wc hangt, er staan bloemetjes op. Ik blijf er lang naar kijken en langzaam word ik als t ware in de kaart gezogen. De wc verandert in een soort bloemenveld en ik sta daar wel 5 minuten tot ik opeens de andere kant op kijk en alles verdwijnt. Ik trek de wc door en ga terug naar de bank.
 

O - 03:00

Er wordt aangebeld. “Godverdomme!†roep ik, “Politieâ€. “Ik zie zwaailichten door de gordijnen buiten†zegt Goede. Ik zeg “snel ruim alles op !†de 2c-b, 4fmp en het weegschaaltje worden van tafel gehaald en opgeborgen. Ik loop met een bonkend hart naar de deur… “Hee we zijn er weer†zegt DeLange als ik de deur open doe. Ik kijk achter ze naar de straat, geen politie, geen zwaailichten, geen mensen, niks! “Ooh gelukkig zijn jullie het†zeg ik blij en laat ze binnen.
 

O - 03:15

We liggen nu met z`n allen op de bank en langzaam begint iedereen langzaam uit de trip te komen. De landing is begonnen. We praten nog over wat random dingen en na een half uurtje is iedereen terug op aarde. Ik en DeLange besluiten nog verder te gaan op 4fmp, Goede, Konijn en Politicus gaan slapen.

 

Conclusie: Ondanks de vervelende bodyload, en wat lichte duistere momentjes ben ik zeer tevreden over de trip. Na de vorige beangstigende trip met Juk en Danser heb ik nu weer wat minder angst om te trippen. De angst is nog steeds niet helemaal weg, maar zoals de titel al aangeeft, I'm back on the road again !

 

Dit report is van ±1 jaar geleden. Ondertussen heb ik er alweer een trip of 8 bij gemaakt, waarbij alles goed ging en geen last meer had van het duistere randje. Misschien volgt er later nog een report over een van mijn latere trips.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden