4 truffels


Recommended Posts

4 truffels.. Hoeveel zaten er in totaal in het zakje? Zo op de gok heb je dus minder dan een half pakje op?

 

Op zich is die lul/lach-kick normaal bij lagere doseringen, komt een beetje in de buurt van high/ stoned.. Voor hallucinaties zul je wat meer moeten nemen dan 4 truffeltjes :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

stuk of 10  maar zelfs bij 4 truffels vond ik de trip af en toe wel heavy ook al genoot ik veel van de zon en de wind buiten en van dieren die ik zag

in de kinderboerderij en alles maar had er meer van verwacht bij azarius beweren ze dat je Goddelijk voelt door truffels nou dat vond ik wel mee vallen 

allemaal maar ik vond 4 truffels al meer dan genoeg  qua trip effect op tripsit heb ik gehoord dat het een misverstand is om te denken dat je van psychedelica 

hallucinatie s krijgen  meer visuele vervormingen en dat LSD wel hallucinatie s zou opwekken maar al met al heb ik wel het gevoel dat ik hard ben gegaan

op die 4 truffels PFOE he

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat was je algemene indruk, comfortabel, of had het een donker randje?

 

Het goddelijke gevoel krijg je vooral als je in de buurt van een ego-death komt, daarvoor heb je echt een hogere dosering nodig. Dito met echt dikke hallucinaties, bij lagere doseringen blijft het vaak bij ademende muren, bewegende patronen etc.

 

Maar inderdaad, zelfs op een vrij lage dosering kun je al een vrij sterke "brain high" krijgen, waarbij je in je hoofd van alles en nog wat tegen kunt komen. Ik zou het, mocht je vaker willen gaan trippen, in ieder geval rustig aan doen, totdat je je comfortabel voelt bij het hele gevoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou de truffels hebben zeker wel wat met mn mind gedaan voelde als  dat ik uren aan het trippen was toen ik de trip wat te sterk 

vond heb ik n blikje enerydrank opgedronken en toen was het wat minder heftig/heavy allemaal 

 

ik denk niet dat ik in (de buurt van ) ego-death ben gekomen dus daarom ook geen Goddelijkheid gevoeld/ervaren  daarom ben ik er wat ontgoocheld over 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden