• 0

Paar vraagjes


her fault

Vraag

Hoi, ik ga over 2 weken voor de tweede keer truffels doen samen met 3 vrienden (een heeft al twee keer gedaan, 1x met mij, de andere 2 alleen ervaring met wiet en xtc) en ik had een paar vraagjes; de twee vrienden die het voor de eerste keer truffels gaan doen, is 7.5g hollandia al te sterk voor hun? Of is dit goed genoeg voor een relatief sterke eerste trip? en graag wou ik ook weten of, zeker bij de eerste keer, xtc doen na de truffels trip slim is? of wordt dit sterk afgeraden?

 

EDIT: ook gaan we het dik keer buiten in het bos doen, maar dit lijkt me minder interessant, is dit zo of zijn er meer dan genoeg dingen in het bos om naar te kijken? heeft er btw ook nog iemand tips van wat voor spullen we mee kunnen nemen om ons extra mee te vermaken tijdens de trip?

 

 

Alvast bedank

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik zou dan eerder 5 gram hollandia aanraden, zeker als jullie buiten gaan trippen. Als je iets voor de eerste keer neemt kun je dat het beste puur doen, dus niet combineren met andere soorten drugs, het is het beste om iets te leren kennen voordat je het gaat combineren. Truffels en XTC kun je op zich goed combineren, dus een andere keer zou dat een prima idee zijn, maar voor een eerste keer zou ik de truffels gewoon puur nemen.

 

Persoonlijk vond ik alle keren dat ik truffels op had de buitenwereld interessanter dan binnen, in een bos heb je veel meer stimuli dan binnen. Maar omdat er twee personen meegaan die voor het eerst truffels nemen raad ik aan om binnen te trippen, dan gaat het minder snel fout. Muziek vind ik altijd essentieel bij een trip, maar buiten in het bos is dat misschien iets lastiger, verder zijn gloeistaafjes ook leuk. Eigenlijk is alles wat je zintuigen prikkelt leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Als je naar buiten gaat zou ik sowieso niet de Hollandia adviseren en al helemaal niet voor de eerste keer. Het is sterk spul, heel veel mensen krijgen last van slappere spieren na het gebruik van de Hollandia. Ik zou voor een lichtere soort gaan, als ik jullie was. Mocht je wel de Hollandia gebruiken, idd 5 gram is meer dan genoeg. In het bos is er over het algemeen entertainment genoeg, een insect bestuderen is héél interessant....

Veel plezier en geniet van de natuur!

P.s neem een dekentje mee, mocht je het koud krijgen dan is het ideaal om bij je te hebben, doe voorzichtig en als je kan neem een nuchtere oppasser mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik denk eerlijk gezegd dat 5 gram te weinig is. Ik zou tussen eerder 7.5 - 10 gram nemen als je voor de echte trip-ervaring gaat.

Als het goed is hoef je niets mee te nemen naar het bos, alleen een goed humeur (en genoeg drinken). Je vervelen is wel het laatste wat zal gebeuren.

De natuur is voor mijn idee de beste omgeving (of in je huis met alle lichten uit s avonds) want je kan je dan mooi uitleven als je dat wil. Je hebt ook veel afleiding buiten dus naar mijn idee ga je buiten in de natuur ook minder gemakkelijk bad.

Uiteindelijk ligt het helemaal aan jezelf: als je lekker in je vel zit moet het helemaal goedkomen  8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden