• 0

Hippie Flipping (Xtc met Truffeltjes)


jamiemathijsen

Vraag

Ello,

 

Ik ben van plan deze week waarschijnlijk nog te gaan truffelen met mijn vriendjes veilig in een huis, met knuffels, pixar films en spotify.

Ik heb tot nu toe 2 keer getript, 1e keer (zeer onverantwoordelijk) thuis in mn eentje, 15 gram Hollandia, om 0:00 snachts. Beste trip van mn leven. 2e keer met vrienden in een geweldig bos met 3 vrienden. Ook Beste trip van mn leven.

Nu heb ik al een beetje ervaring met pilletjes en dat hele gedoe en ik reageer er goed op, ook op truffels. 

Ik zat dus te denken dit te combineren, waarschijnlijk met een halfje. 

Mijn probleem is, is dat ik alleen trip reports heb gelezen van mensen die het met paddo's hebben gedaan. 

Is het verstandig om met 15 gram truffels, een halfje erin te gooien als ik goed de trip in ga???

En hebben mensen verder nog tips?

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik heb één keer truffels met xtc gecombineerd. De truffeltrip liep toen helaas niet zo lekker doordat ik me toen een beetje misselijk voelde door de truffels en toen de X eenmaal begon te werken voelde ik vooral de X. Maar hoewel mijn ene ervaring niet zo geslaagd was, kunnen truffels volgens mij wel prima met xtc gecombineerd worden, wil het zelf ook nog een keer doen, maar is er nog niet van gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Nog nooit geprobeerd, maar de combi is blijkbaar heel goed te doen.

 

Mijn probleem is, is dat ik alleen trip reports heb gelezen van mensen die het met paddo's hebben gedaan. 

De actieve stoffen in truffels zijn dezelfde als in paddo's, dus wat dat betreft kunnen die tripreports een goede leidraad zijn.

 

Ik zou er iig voor zorgen dat je in een goede setting zit, kan me voorstellen dat je door de XTC meer energie krijgt en dus wat actiever bent dan normaal op enkel truffels.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Het voornamelijke gedaan in combinatie met LSD. Vanwege de bodyload en de langere werkingsduur. Met truffels zou het ook moeten kunnen. Doseer je MDMA niet te hoog anders merk je niks van de trip.

 

MDMA + 2C-B schijnt ook heel tof te zijn.

 

Ben benieuwd naar je ervaring!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden