Afrikaans Droomkruid


Recommended Posts

Afrikaans Droomkruid
African Dreamroot. Géén nieuwe hit van reggae legend Bob Marley, maar een droomopwekkend plantje waarmee je in slapende toestand je eigen trip kunt besturen. Chill!
Trippen Ja!
Het Zuid-Afrikaanse goedje is verantwoordelijk voor een geestverruimende toestand in de slaap. Maar hoe dan?! Simpele verklaring, met de niet zo'n eenvoudige naam: triterpenoide saponinen! Deze zitten in de wortels van het Afrikaanse Droomkruid en kweken een lucide toestand.
Lu watte? In een lucide droom ben je bewust van het feit dat je droomt. Je zit zeg maar in je eigen stuurbare virtuele realiteit. En de kers op de spacetaart is dat na het ontwaken alles nog kristalhelder is. Jepperdepep, ook die hete kus met Angelina Jolie! Wat ook weer héél fijn masturbatiemateriaal is natuurlijk.
Nutiguuuh!
 
Hó stop, voor het innemen eerst nog even een paar belangrijke tips zodat de werking tip top toppiejoppie is.
1. Neem het Droomkruid op een lege maag. De zogeheten alkaloïden hebben dan genoeg tijd om je systeem onveilig te maken.
2. Per dag consumeer je niet meer dan 250-350 mg Afrikaans Droomkruid.
3. Het kan even duren voordat het effect bereikt wordt; tussen de drie en vijf dagen. Herhaal het ritueel dus gedurende vijf dagen.
4. Voordat je Klaas Vaak gaat begroeten is het belangrijk om een vraag in je hoofd te hebben die je graag beantwoord zou willen hebben. Wie, wat, waar, wanneer, waarom, welke trip dus.
Gebruiken doe je zo!
Eén juiste manier is ook maar saai. En daarom kun je het trippende goedje op verschillende manieren consumeren.
Meng een halve theelepel met een halve kop water. Dit drink je op.
Je kunt ook voor de volle theelepel gaan. Deze meng je met een halve liter water totdat er schuim opkomt. Ook dit klats je achterover.
Geen behoefte aan vocht in je mond? Als alternatief kun je ook vlak voor het slapen gaan op een klein stukje Afrikaanse tak kauwen. Eet smakelijk!
En anders kun je er ook altijd nog een overheerlijke joint van bouwen!
Hele dikke vette enjoy! Want naast een klein beetje je maaginhoud eruit gooien zijn er verder geen schadelijke bijwerkingen bekend. Hoezee!

 

 

 
 
Heeft iemand hier al ervaring mee? Zoja, kan degene mij een goede shop aanbevelen? Ik heb altijd al lucide willen dromen, maar dat is nooit gelukt.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Ik heb dit ook wel eens gebruikt! Ik heb het een weekje lang elke avond wat van geknauweld, en het is toch wel bijzonder.

Je moet wel al zelf in staat zijn lucide dromen op te wekken, want je word niet opeens lucid door deze dreamroot.

Ik merkte zelf dat ik m'n dromen beter herinnerde, helderder waren en voor mijn gevoel langer duurde en het is meer een verhaal (betere chronologische volgorde).

Silene Capensis is volgens mij de officiele naam van de dreamroot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden