psychedelische spullen


Recommended Posts

Hallo collega truffelvolk

 

Woon nu een tijdje op mijzelf, en we hebben net een nieuwe hersenscheet.

Een psychedelische kamer inrichten, dimlicht een heerlijke slaapbank, en muren vol psychedelische posters, wandkleden, lichtjes en leuke tripobjecten.

 

Wie weet waar ze veel van zulke items hebben?

Nog tips en suggesties?

 

Ben benieuwd naar de reacties

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gekleurde lampen, zoals in de post van de n8wachT, zijn inderdaad bijna een must. Heb hier een LivingColors lamp staan en een paar el-cheapo gekleurde led-lampen hangen, ideaal voor een lekker sfeertje. Klein nadeel is dat ze (iig die van mij) niet echt ontzettend veel licht geven.

DealExtreme (de link van n8wachT) is wat dat betreft een handige, en vooral goedkope, shop voor dat soort dingen.

 

Verder ben ik nogal van m'n Fatboy/ zitzak, omdat je daar op alle mogelijke manieren relaxed op kunt neerploffen zonder dat het ergens irritant voelt.

 

Voor de rest hier weinig spannends, een paar vreemde knuffels, groot Jezus beeld (omdat het kan) en uiteraard een wit konijn. Als je nog iets stoers tegenkomt hoor ik het graag, altijd op zoek naar vreemd spul :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterrenhemel projectors- al heul lang bovenaan mijn verlanglijstje. Maar ja, 100-150 euro toch best prijzig (filmpje). Inmiddels duiken er

echter steeds meer van die chinese webshops op waar je een vergelijkbaar effect kan bestellen voor om en nabij de 10 dollar.

Gratis verzending is ook nog eens de nieuwe standaard (je wacht alleen wat langer op je bestelling, 2-4 weken).

 



583427212_760.jpg
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden