• 0

Truffels + MAO-remmers


reknak

Vraag

Ohai,

 

Ik ga binnenkort weer eens aan de truffels, en heb een beetje gelezen over een combinatie van truffels en MAO-remmers, die de trip schijnen te intensiveren.

Ik wil namelijk MAO-remmers gaan proberen omdat ik nog nooit een echt intense trip heb gehad.
Ik had bijvoorbeeld een tijdje geleden 20 gr gedroogde Atlantis naar binnen gewerkt op de Lemon Tek manier om de trip intenser te maken, maar ik voelde me alleen vrolijk en zag de wolken een beetje vreemd bewegen.
Nu is mijn vraag: welke MAO-remmers zijn goed te doen in combinatie met truffels, en zoja, hoeveel?

Ga er maar vanuit dat ik 15 gram Atlantis ga gebruiken.

 

Cheers,

 

.reknaK

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Erg laat, maar ja. Heb me een tijdje enigszins verdiept in MAOi's, waar ik bij uitkwam waren Sint Jan's kruid en passiebloem, omdat daar vrij makkelijk aan te komen is en ze niet al te zwaar zijn, dus weinig risico's (maar daardoor ongetwijfeld ook een lager effect). Heb een potje met Sint Jan's kruid extract (pillen) gekocht, volgens mij zijn die bij de gemiddelde natuur/ reformwinkel te krijgen. Maar heb het nog nooit gebruikt, aangezien ik meer ben van een hogere dosering.

 

Hoeveel je moet/ kunt gebruiken hangt af van het middel, Sint Jan's kruid is b.v. blijkbaar vrij mild. Erowid heeft een flinke lading informatie over plantaardige en chemische MAOi's, hoe het werkt en b.v. ook een lijst met voedsel dat je bij gebruik echt moet vermijden.

 

Wou dat ik je er meer over kon vertellen, maar helaas. Mocht je iets gaan proberen dan hoor ik heel graag hoe het is gegaan ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Apart, ik heb geen bericht gekregen van mijn abbonement-update.
Ik denk dat ik eerst maar eens 15 gr Hollandia ga proberen alvorens andere dingen erbij te nuttigen.

Dank je voor de info though, had inderdaad al ergens iets gelezen over passiebloem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden