• 0

Truffels op een drum 'n bass feest?


jamiemathijsen

Vraag

Ik heb nu 4 keer getript en heb er altijd goed op gereageerd. Ik heb het 2 keer bij iemand thuis gedaan en 2 keer in het bos :). Nu vraag ik mij al een tijdje af hoe ik zou reageren op truffeltjes in een vrij drukke en chaotische omgeving, maar met veel bekenden. Het klinkt nu zo vanzelfsprekend dat je in zo'n omgeving slecht gaat, maar ik ben toch nieuwsgierig.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dus wel eens een kleine respectabele dosis truffels hebben gegeten op zo'n soort feest en of je daar erg fout/goed op bent gegaan en hoe je op je omgeving reageerde.  :shock:  :?:

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Nooit gedaan, dus heb helaas weinig nuttig advies. Heb me wel een paar keer afgevraagd hoe het zou zijn, lijkt me op zich wel een mooie ervaring, het chaotische trekt me wel. Zou inderdaad voor een lage dosis gaan, en zorgen dat je een plan B hebt wat je ook met je vrienden hebt besproken. Dan hoeft je, mocht het toch niet zo lekker zijn, je niet ook nog druk te maken over het eerder weggaan o.i.d.

 

Mocht je het gaan doen, hoor graag hoe het is gegaan ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik heb veel ervaring met psychedelica tijdens electronische feestjes. In America en Canada zijn dit de meest gebruikte drugs op dergelijke feestjes en ik kan zeggen probeer het zeker. Ik heb vele malen LSD, paddo's, truffels, MDMA etc. gebruikt tijdens dergelijke feestjes en het bevorderd zeker de ervaring. Als je op de dansvloer bent worden de psychedelica minder prominent naar mijn mening omdat je minder sociaal contact hebt. Maar zodra je naar een iets rustigere omgeving gaat merk je het effect weer volop. De muziek en vooral ook de visuals worden veel intenser tegenover dat je nuchter aanwezig zou zijn wat natuurlijk super is. Daarnaast krijg je een erg warm een vredelievend gevoel. Ik moet zeggen dat ik wel erg veel ervaring heb met psychedelica op feestjes dus voor mij is die sociale omgang heel makkelijk ik zou zeggen begin met een halve dosis.

 

Op feestjes als burning man etc. is LSD een van de meest gebruikte drugs mede doordat dit het creative en vredelievende in mensen vergroot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden