Hollandia + 2c-b, Weer die misselijkheid :-(


Recommended Posts

Wie: Ik alleen

Waar: Bij mij thuis

Wat: 15 gram hollandia + 30 mg 2c-b

 

Ik had me deze dag zoals gewoonlijk goed voorbereid: vooraf wat klusjes in huis gedaan, zodat m'n huis een beetje netjes was (is een vast ritueel van mij voordat ik ga trippen) en die dag weinig gegeten. Ik legde gloeistaafjes klaar, zette Shpongle op, zocht wat leuke afbeeldingen en zette sfeerverlichting aan. Omdat ik vrij veel moeite heb om een portie truffels naar binnen te krijgen, besloot ik deze keer om ze in soep te gooien. De truffels gingen makkelijk naar binnen en had weinig last van de smaak, wat mij blij maakte. 

 

Ik bracht de soepkom terug naar de keuken en ging comfortabel op de bank liggen wachten totdat de trip op zo komen. Ik knakte twee gloeistaafjes en droeg er één om iedere pols. Ik voelde de trip goed hard opkomen, ik herkende dat aan de soort van spanning die ik voelde bij mijn beste trips. Maar helaas kwam ook weer de misselijkheid opzetten.  :-(  Ik probeerde de misselijkheid te onderdrukken door aan fijne dingen te denken en door wat water te drinken. Ondertussen begon ik CEV's te zien en lichte OEV's. Helaas werd de misselijkheid te erg en moest ik overgeven. Ik voelde dat niet alle truffels eruit waren gegaan en hoopte dat de overgebleven truffels de trip nog goed genoeg zouden maken. Ik sloot mijn ogen en zat weer in de vertrouwde truffelwerelden die ik wel vaker bezocht tijdens trips. Het is moeilijk uit te leggen hoe ze er precies uit zagen, maar kleurrijke, pluche werelden. Helaas duurde het niet lang totdat ik weer misselijk werd en de rest van de truffels eruit kwamen. Ondertussen was ik al redelijk die in de trip en hoopte dat ik intussen al genoeg psilocybine binnen had gekregen om de trip een beetje te redden. De Shpongle cd die ik had opgezet was afgelopen, waarop ik besloot om de video van een Shpongle concert op te zetten, hoewel ik die al eerder op had gezet tijdens een trip, gaan de meeste beelden toch langs mij heen, dus verwachtte ik dat ik er gewoon weer net zoveel plezier van zou beleven. 

 

Toen de misselijkheid wat gezakt was, besloot ik om twee 2c-b pillen in te nemen (~30 mg totaal). 2c-b had al eerder een keer een trip gered toen ik moest kotsen, dus ik hoopte dat het deze trip ook zou redden. Inmiddels begon de truffeltrip af te zwakken. Sinds het begin van de trip had ik de tv aan staan, maar ik besloot deze uit te zetten, omdat er toch niets boeiends op was wat bij een trip paste. Dit bleek een goede beslissing te zijn, want ik merkte dat zonder de afleiding van de tv, ik toch nog een beetje van de trip kon genieten. Maar echt veel genieten kon ik helaas niet. Ik lag een beetje op de bank te luisteren naar Shpongle, vooral met mijn ogen dicht en af en toe keek ik even rond, maar het lukte niet om weer lekker in de trip te komen. Op een gegeven moment moest ik naar de wc. Toen ik op stond merkte ik dat de 2c-b toch wel echt goed aan het werken was, alles draaide en bewoog. Maar toen ik weer op de bank ging liggen zakte te trip weer. Ik bleef maar een beetje liggen en had verder niet zoveel zin om wat anders te doen.

 

Uiteindelijk viel ik in slaap en werd een paar uur later wakker. De 2c-b trip was inmiddels afgezwakt en ik voelde me brak. Ik ging naar bed en hoewel ik mij meestal herboren voel als ik de ochtend na een trip wakker wordt, voelde ik me deze keer juist niet zo geweldig, ik was duf en had hoofdpijn. 

 

Een portie truffels naar binnen werken kost mij steeds meer moeite. Deze trip was de tweede keer dat ik over moest geven. De vorige keer dat alles eruit kwam had ik de truffels met vla ingenomen en dacht dat ik over moest geven doordat de vla over datum was. Maar met de soep was niets aan de hand. Wat beide keren overeen kwam, was dat ik de truffels zonder moeite naar binnen kreeg. Ik denk dat dat misschien de oorzaak was: ik at iets zonder echt iets van de truffels te merken en mijn lichaam denk dat het niet zo op dat voedsel moet reageren als de trip begint en denkt dat er iets mis is met het eten. Ik heb nog twee porties truffels liggen en denk dat ik die nog een keer ge proberen, maar ik denk dat ik kan concluderen dat truffels toch niet helemaal mijn ding zijn. Jammer maar helaas, het is zonde als de trip steeds verstoord wordt. Intussen heb ik een bron voor LSD gevonden en heb daar pasgeleden fijn mee getript, dus ik denk dat ik daar naar over ga stappen. Ik heb veel plezier gehad met truffels, maar helaas kost het teveel moeite om ze naar binnen te werken.  :-(  Meestal komt het nog wel redelijk goed met een trip, maar deze keer was het gewoon echt een mislukking.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zou echt balen zijn als je van de truffels moet afstappen omdat je er iedere keer moet overgeven. Niet dat LSD zo'n slecht alternatief is :-D maar toch.

 

Wat misschien nog een optie is, als je niet al hebt geprobeerd, de truffels drogen, verpoederen en dan door een soep/ thee etc. Verse truffels zijn een beetje zurig, misschien vindt je maag dat, ook i.c.m. ander voedsel, gewoon niet koel. Vermoed dat dat met gedroogd poeder een heel stuk minder is, daar zit verder weinig smaak meer aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geloof mij, je krijgt zeker alle werkzame stoffen binnen  ;-)  Volgensmij werkt het  zelfs beter omdat je de thee in princiepe in een paar slokken naar binnen kunt werken ipv 20 minuten op die ranzige truffels kauwen.

Ik heb de truffels voor de zekerheid eerst vermaalt met een knoflookpers of hoe dat ook heet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden