De space bril / trip bril


Recommended Posts

hey 

 

ik heb net een site gevonden daar verkopen ze space brillen ik trip altijd met gekleurde lampen aan dat het 1 kleuren paradijs is misschien zijn er meer die dat doen en dit wel super vet vinden hier onder een link naar de site ze zijn niet duur en misschien als je in de trip zit dat het wel super gaaf is haha 

 

http://www.twinklerz.eu/spacebrillen-tripbrillen-wonderbrillen.html

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik trip ook altijd met gekleurde lampen en vaak ook met gloeistaafjes, is idd een mooi spektakel. Ik heb één keer een spacebril opgedaan tijdens een trip, maar dat was met 2c-b, toen had ik die bril maar kort opgehad, maar ik bleef de hele trip allerlei kleurtjes zien.  :mrgreen:  Best wel een aanrader dus, bedankt voor de tip.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatst van die rave gloves, handschoenen met lichtjes in de vingertoppen, zoals op partyboy's ava binnen gekregen. Leek me wel koel om in je trip mee te klooien, maar volgens mij heb ik de ultra el-cheapo uitvoering.. Of ik heb me er gewoon teveel bij voorgesteld.

 

Zo'n bril lijkt me ook wel grappig, maar het is naar mijn idee te dicht bij m'n hoofd, je ziet lijkt me toch dat die effecten niet in de ruimte zitten, maar recht voor je neus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden