Recommended Posts

Al meerdere keren heb ik met plezier gebruik gemaakt van Hollandia truffels.

Maar deze keer wilde ik het graag even delen, omdat het veel indruk op me gemaakt heeft en me al lange tijd bij blijft.

 

Deze keer had ik zoals gewoonlijk 15 gram Hollandia truffels genomen.

Ik had er thee van gezet.

Dit doe ik eigenlijk altijd, omdat je dan weinig merkt van de smaak van truffels en omdat het dan veel sneller werkt. 

Ik ga er altijd even rustig voor zitten/liggen. In het begin heb ik toch altijd wel even last van misselijkheid, die gelukkig wel snel wegtrekt.

Mijn vriend was er ook bij, maar die had geen truffels genomen.

 

Na zo'n 10-15 minuten na het drinken van de thee begon ik de eerste effecten al te merken.

Ik moest de hele tijd lachen, ook al was er niet eens iets grappig.

De lachbuien waren zo heftig, dat ik op sommige momenten niet meer wilde lachen, omdat het niet 'echt' voelde.

Ik moest soms zelfs huilen van het lachen!

 

Na een tijdje verdwenen de lachbuien en voelde ik langzaam de 'feel good vibes' mijn lichaam binnen stromen. 

Dit is zo'n aangenaam gevoel, wat ik bijna altijd ervaar met truffels. De visuele effecten begonnen op ongeveer hetzelfde moment.

Ik keek naar het plafond, maar het leek net of ik er doorheen kon kijken. Ik kon het hele universum door het plafond heen zien!

Luisterend naar Shpongle, zag dit er heel aangenaam uit. Ik zweefde op de muziek, door het universum.

Ik heb lange tijd zo gelegen, omdat het gewoon te fijn was om er mee op te houden.

 

Toen keek ik eens naar het gezicht van mijn vriend. Er liepen allerlei lijnen en tekens over zijn gezicht. Hij leek wel een buitenaards wezen.

Als ik lang genoeg naar zijn gezicht bleef kijken, kon ik hem zelfs helemaal niet meer helder zien. Ik vond het niet eng, wel interessant.

Ook als ik naar de houten vloer keek zag ik allerlei gezichten in de hout patronen. Dit vond ik erg leuk om naar te kijken.

 

Opeens bedacht ik me dat ik ook nog lachgas patronen had liggen.. :)

Mijn vriend prepareerde ze voor mij (dat leek me wel het veiligst).

Ik wist dat de effecten heftig zouden zijn dus ik ging er goed voor zitten.

Ik nam een ballonnetje met lachgas en inhaleerde diep.

Na een paar seconden leek alles ineens heel ver weg van mij te gaan. Alle meubels in het huis gingen 10 meter achteruit.

Al het niet levende had opeens wel een eigen leven. Ik voelde me heel raar, alsof ik in een soort videospel zat.

Dit heb ik daarna nog een paar keer gedaan en toen vond ik het wel weer genoeg geweest, haha.

Deze combinatie is heel erg intens, en ik denk dat die het leukste blijft als het bij een paar keer blijft :).

 

Inmiddels waren er een paar uren verstreken en lag ik lekker op de bank, me goed te voelen.

Toen zag ik een foto van mezelf staan, waar ik naar ging staren. De foto begon echt te leven. Het beschreef mijn persoonlijkheid.

Ik ben wat onzeker van aard. Maar toen ik lang genoeg naar de foto keek, zag ik ineens al mijn goede kanten en voelde ik me zo op 1 lijn met mezelf.

Dit was een onbeschrijfelijk gevoel. Ik voelde mijn zelfvertrouwen stijgen. Ik voelde me zo goed. Zo blij met mezelf. Ik kan de hele wereld aan.

 

Hierna kwam ik langzaam uit mijn trip en voelde ik me nog urenlang goed.

Ik heb echt het gevoel dat hierdoor mijn zelfvertrouwen is gestegen en dat ik opener ben geworden.

 

Fijn dat ik dit heb mogen delen!

 

Groetjes, flowerpampus

 

:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor het delen! Dat ongecontroleerd lachen om niets is inderdaad ontzettend maf, lig soms met pijn in m'n buik van het lachen op de bank :D Lucht wel lekker op, op de een of andere manier.

 

En helemaal perfect dat je dichter bij jezelf bent gekomen, dat is echt het allermooiste trucje van truffels.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden