Recommended Posts

Ik ben niet super in het schrijven van een report, maar ik wou dit graag met jullie delen!

 

Setting

Thuis op mijn slaapkamer. Dimitri Vegas and like mike festival set op gezet. (erg mooi om te zien met truffels! Alle verlichting en lasers die je ziet, komen uit je tv haha.)

 

De trip

Aantal weken terug heb ik 30 gram truffels genoemen van het type Hollandia. Ik was daar steeds erg nieuwsgierig naar, en de gok uiteindelijk genomen.

 

De trip begon na zo'n 20 minuten al. (had hele dag bijna tot niks gegeten) Ik had de truffels fijn gehakt en thee van gemaakt. Normaal eet ik ze rauw op, maar 30 gram achterover werken leek me niet echt verstandig, omdat ik met 15 gram soms al misselijk wordt. 

 

Na die 20 minuten waren de visuals al erg hevig. Keek nog op me telefoon en kon echt niks meer lezen op me scherm. Na zo'n 45 minuten was de bodyload erg hevig waardoor ik echt als een  baksteen op me bed lag. Kon mezelf amper bewegen. Soms was dit even onprettig, maar wel een leuke ervaring.

 

Nadat de bodyload stuk minder was kon ik rondlopen en zo. Visuals waren echt overal. (alles bewoog met ritme van de muziek) Na een uur tot 1,5 uur werden de visuals nog stuk heviger en opeens was de muur die achter me TV stond ineens verdwenen. Het leek een oneindig lange gang!

 

Door de flitsen en verlichting wat uit de tv kwam, werd ik na tijdje erg duizelig en kreeg ik hoofdpijn. Oplossing: een zonnebril! :D

 

Daarna echt heerlijk genieten van de muziek en voelde me echt goed en vrolijk. 

 

Conlusie

30 gram was die avond echt te veel van het goede, maar wel de moeite waard. In de zomer wil ik nog eens 30 gram gaan testen, maar dan buiten.

 

Er waren momenten die erg vervelend waren. (zoals duizeligheid en hoofdpijn) Maar het was zeker echt de moeite waard. Ik raad beginnende trippers dit wel af. Het is echt super intens. Je moet jezelf echt goed kennen om dit te doen.

De volgende dag had ik verder geen last van hoofdpijn of duizeligheid! 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

30 gram Hollandia is een flinke lading, dan kom je inderdaad geheid een paar mindere momenten tegen, maar mooi dat het al met al toch lekker is gegaan. Dat je sowieso nog kon lopen, ik zat op 30 gr echt zowat vastgenageld op de bank. Hoe lang duurde je trip?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerste gedeelte kon ik ook echt niet bewegen, maar daarna wel. Met 15 gram dan lukt me dat altijd wel goed. Dan kan ik soms zelfs hyper zijn haha. Maar trip duurde zo'n 6 a 7 uur ongeveer. 

 

30 gram is echt niet niks. Maar wou het graag mee maken. kijken of ik in die level 5 kon komen. Maar zo ver kwam ik helaas niet. Denk tussen 3 en 4. 

 

Vanavond ga ik met een vriend van mij weer avondje spacen. Hij doet dit voor de eerste keer. Ik pak zelf nu 20 gram + 50mg 6 apb. En hij waarschijnlijk 10-15 gram.  Ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen. Met MDMA was dat echt hemels! 

 

Over aantal weken ga ik kijken hoe het gaat met gedroogde truffels. Fijn malen tot poeder en in capsule doen. Mij lijkt het dat, de truffels  dan meer tegelijk inslaan. (vergeleken met elke minuut stukjes rauw op eten.) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erg interessant om te lezen dat je 30(!) gram hebt genomen, alleen zo jammer dat je niet wat meer details met ons deelt ;)

 

Zelf wil ik ook graag nog een stapje verder, ik heb met 15 gram al het gevoel alsof ik gestorven ben en in de hemel ben belandt, denk dan alles te weten en te snappen :) Heb het idee dat ik dan al op niveau 3 a 4 zit.

 

Wil wel eens weten wat er gebeurd als ik 30 gram neem...waar ga ik dan heen en kom ik dan op level 5? Ze zeggen dat het wel mogelijk is om met truffels op level 5 kan komen.

 

Wil je misschien wat meer kwijt waar je aan dacht, zag je geen 'entiteiten' of sprak je dus met niemand? Was je alleen , dat idee heb ik namelijk als ik je tripreport lees.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden