Recommended Posts

Hallo ik ga binnenkort truffels doen en had een aantal vraagjes. Ik heb mezelf al redelijk ingelezen.

Ik las iets over het verschil tussen gedroogde en verse truffels, en dat de een sterker zou zijn dan de ander? Is dit zo. Daarnaast wil ik graag een advies met welke soort ik het best kan beginnen. Ik wil heel graag een keer lekker trippen(het liefst met hallucinaties), maar wil niet te veel nemen en een bad trip krijgen.

Als laatste vraagje: ik lees veel opmerkingen over de smaak van een truffel. Zou je de smaak van een (verse) truffel te vergelijken zijn met die van een champignon?

Alvast bedankt, en essentiele tips en toevoegingen worden erg gewaardeerd!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey ik zou beginnen met de Psilocybe Pajaritos en zorg voor een relaxte omgeving muziek er bij geen drukte dan gaat het helemaal goed komen zorg voor lekker eten en drinken en als het je eerste keer is zal ik zorgen dat er een tripsiter bij is mocht je bad gaan ik heb al best vaak truffels gegeten en heb alleen nog ma positieve dingen mee gemaakt suc 6 en ben benieuwt naar je report mocht je die maken

 

nog een tipje lichtgevende dingen met verschillende kleuren gaat het helemaal goed komen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Truffels worden niet sterker als ze gedroogd worden, maar doordat ze gewicht verliezen met drogen is bv 10 gram gedroogde truffels wel sterker dan 10 gram verse truffels. Ik had een halve portie (7,5 gram) atlantis truffels op bij mijn eerste trip, ik vond dat goed te doen. De kleuren waren wat anders en de muren leken een beetje te ademen, het was een leuke trip, niet al te licht, maar zeker niet te intens. Truffels smaken heel anders dan champignons, ze hebben een aparte zurige smaak en zijn ook zachter dan champignons.

 

Ik raad aan om niet in je eentje te trippen, bij voorkeur met iemand die al ervaring heeft, maar je moet er ook niet meerdere nuchtere mensen bij hebben, want dat werkt storend. Het is belangrijk dat je maag redelijk leeg is, maar niet helemaal leeg, ik raad je aan om een paar uur voor de trip een lichte maaltijd te eten. Het is belangrijk om de trip van tevoren te plannen, zodat je je voor kunt bereiden. Ook is het belangrijk dat je geen verplichtingen heb of gestoord wordt tijdens de trip en dat je de volgende dag geen verplichtingen hebt, zodat je geen zorgen hebt of gedachten die afleiden. Goede muziek is essentieel, mijn favoriet is Shpongle. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden