gestopt met wiet, van plan on eerste keer te truffelen


Recommended Posts

ik heb 2 jaar lang elke dag geblowd, en daar ben ik nu mee aan het stoppen. ik heb nu al 19 dagen niet geblowd. maar nu zoek ik dus toch iets als vervanger. ik heb de laatste tijd een paar keer lachgas gedaan, maar daar is de lol al snel vanaf vind ik. dus nu wil ik samen met een vriend van mij beginnen met een halve dosis per man.

maar we zitten met een paar probleempjes. het grootste probleem is daf we niet weten waar we kunnen trippen. mijn vriend denkt dat hij zich in een bos of dergelijks niet op zn gemak voelt, hij vindt het rond deze tijd te koud en is bang om een boswachter tegen te komen. we wonen allebei nog thuis, en we zijn bijna nooit alleen thuis.

heeft er misschien nog iemand suggesties voor triplocaties, of om mijn vriend over te halen?

we hebben ook al een soort checklist voor de tripavond/middag:

Draagbare bluetooth lamp

philips sfeer ledlamp

laserpen

papier + stiften om spacetekeningen te maken

balonnen

stuiterballen

glowsticks

kaarsen

natuur/kunst boeken met plaatjes

red bull

(knetter)chocolade

playlist maken

naar kreukels kijken

weet er iemand nog meer dingen om toe te voegen? alvast bedankt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

wat ik super vond om naar te kijken met truffels op was de rook die van een sigaret af kwam echt een aanrader.

mocht je nog wat vuurwerk over hebben sier dan als is het maar sterretjes ook super vet.

 

en als je vriend het bos niet in durft een grasveld kan ook mooi zijn wij hadden toen een tripnick (trip picknick). toen was het wel wat warmer.

zelf ben ik samen met een maat van mij zelfs wezen zwemmen gewoon in het zwembad bij ons in de buurt. moet je wel zeker van jezelf zijn dat je dat kunt he.

Link naar bericht
Deel via andere websites

dankjewel voor je reactie, en sterretjes lijkt me ook wel wat, gaan we zeker doen. persoonlijk lijkt mij op n grasveld trippen niks want lijkt me niet fijn om op een open plek te zijn. en op een zwembad zijn teveel mensen, en kans om bekenden tegen te komen. maar iig bedankt voor de reactie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten trippen rond deze tijd lijkt me ook niet echt lekker, veel te koud. Met je checklist zit het zo te zien wel goed, zeker genoeg om je mee bezig te kunnen houden.

 

Op zich is thuis op je kamer geen slechte plek om te trippen, helemaal als je rustig begint. Maar weet natuurlijk niet hoe het er bij jullie aan toe gaat, qua dat er zomaar familie komt binnenlopen.. Geen andere vriend waar het thuis wat rustiger is? Heb je meteen een tripsitter :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten trippen rond deze tijd lijkt me ook niet echt lekker, veel te koud. Met je checklist zit het zo te zien wel goed, zeker genoeg om je mee bezig te kunnen houden.

 

Op zich is thuis op je kamer geen slechte plek om te trippen, helemaal als je rustig begint. Maar weet natuurlijk niet hoe het er bij jullie aan toe gaat, qua dat er zomaar familie komt binnenlopen.. Geen andere vriend waar het thuis wat rustiger is? Heb je meteen een tripsitter :P

 

thuis trippen is voor mij vrijwel onmogelijk denk ik. bij vrienden ook het liefste niet als de ouders thuis zijn, omdat ze overal binnen kunnen lopen. En bovendien zouden we dan niet kunnen roken. als we ergens binnen zouden gaan zitten moet diegene toch echt alleen thuis zijn denk ik. toch bedankt voor de tips. :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Vuurwerk/sterretjes lijkt me nou niet echt een goed idee als je aan het trippen bent, gezien de temperatuur van het 'veilige vuurwerk' (een paar honder graden kouder dan 'echt' vuurwerk, maar nog steeds ruim boven de 500) is het gevaar voor brand wel aanwezig, haha. Je vriend overhalen om 't dan toch maar ergens te gaan doen lijkt me niet de beste manier van aanpakken. Ik zou zelf gewoon een geschikt moment afwachten, desnoods wachten tot de lente/zomer. Trippen is iets waar je van wil genieten (in ieder geval ik dan, maar ik ben nogal neurotisch op dat gebied. Ik wil graag dingen tot in de puntjes geregeld hebben, terwijl ik ook mensen ken die bij wijze van spreken nu een zegeltje onder hun tong kunnen leggen), dus ik zou je aanraden om niets overhaast te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden