Recommended Posts

Misschien een leuk topic, 

 

Heeft iemand ervaring met salvia?

 

Heb vandaag een busje met x5 salvia extract besteld.. geen idee wat ik moet verwachten.

 

Ga het wss gewoon door een bong roken en gewoon het buisje van 1 gram verdelen in 10 gelijke porties, dan weet ik teminste wat de goede dosering is zonder weegschaal..

 

Iemand ervaring?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb twee keer salvia x5 extract op, maar beide keren weinig effect gemerkt. Het is ook vrij lastig in te nemen. Je moet het echt goed verhitten, ik rookte het met een pijpje en hield bij iedere hijs de aansteker bij de salvia, je moet het goed inademen en 20 tot 30 seconden je adem inhouden, wat niet zo comfortabel is voor je longen. De eerste keer had ik het denk ik niet voldoende verhit, omdat ik niet steeds de aansteker bij de salvia hield bij iedere hijs. De tweede keer voelde ik me heel ontspannen, maar verder niets, had ook wat moeite om de hete lucht lang genoeg vast te houden in mijn longen.

 

Een vriend van mij die meer ervaring heeft beschreef het effect alsof je een plakkertje op de muur bent. Wat ik verder gelezen heb is het een korte en hevige trip en is een sitter echt aan te raden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb een paar keer 40x extract gedaan. Vond het zelf niet de meest plezierige ervaring, totaal geen controle over wat er gebeurde.. Het voelde alsof m'n lichaam een soort rubik's kubus was, voor m'n gevoel draaide al m'n ledematen een andere kant op, terwijl er lukraak herinneringen uit m'n verleden naar boven kwamen.

 

Weet niet hoe intens de 5x is, maar ik zou iig zorgen dat je goed zit.. Naar mijn beleving smaakte het alsof je autobanden aan het roken bent, gelukkig ben je met een paar hits (de rook zo lang mogelijk binnenhouden) al weg.

 

Een sitter lijkt me inderdaad ook erg aan te raden. Hier trouwens een wat ouder topic over Salvia, met een paar gebruikerservaringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden