Trip producten?


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ten eerste, mijn excuses voor de vele posts :D

 

Ik ben al een tijdje bezig met truffelen en eht bevalt me wel.

Laatst heb ik een keer salvia gedaan, maar hier voelde ik weinig van.

 

Aangezien je truffels maar 1x in de 2 weken kan doen en de voorjaarsvakantie eraan komt wil ik toch het een en ander ondernemen.

Zijn er nog andere producten die mij aangeraden worden om eens te proberen?

Ong het zelfde effect als truffels, of misschien compleet iets anders wat ook aan te raden is?

 

Ik hoor het graag :D

Wil veeeeel uittesten haha

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken het gevoel, wil zelf ook graag veel uittesten.  :mrgreen:  (En heb dat ook al veel gedaan.  :) )

 

Goede legale producten ken ik niet. Ik heb een keer twee soorten happycaps geprobeerd, maar die vielen zwaar tegen, ik vind het geldverspilling.

 

LSD is leuk, maar heeft een kruistolerantie met truffels.

2c-b is leuk, het geeft simpelere visuals dan truffels, maar is wel grappig.

Ketamine geeft een heel andere ervaring dan truffels, sommigen vinden het geweldig en sommigen hebben er een hekel aan, maar als je truffels leuk vind, vind je ketamine waarschijnlijk ook wel leuk. Het is niet zo visueel, maar wel lekker verwarrend.

MXE is vergelijkbaar met ketamine, maar potenter en volgens mij nog niet verboden in Nederland.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij nog te binnen schoot:

 

Je kunt paddokweeksets kopen, waarmee je zelf paddo's kunt kweken. Al weet ik niet hoe jij met jouw thuissituatie zit (ouders/andere bewoners die er niet van mogen weten) en daarbij zit je met kruistolerantie met truffels.

 

Over kratom heb ik wel wat positieve ervaringen gelezen, het lijkt mij ook wel leuk om dat een keer te proberen, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien paddo's zowat de zelfde effecten als truffels hebben, lijkt het me het niet echt waard om paddo's te gebruiken met een hijgende moeder in mijn nek! haha :D

 

Volgend weekend komt er weer een truffel trip aan, zie er nu al naar uit :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier trouwens nog een pakje truffels liggen, 2 weken geleden gekocht, hebben altijd koel gelegen, alleen afgelopen vrijdag t/m zondag niet.

Staat op houdbaar tot 15 maart.

 

Is het mogelijk om die dit weekend nog te kunnen gebruiken?

Wil namelijk niet een vriend vergiftigen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

inderdaad, die paar dagen buiten de koelkast kunnen geen kwaad, helemaal niet als je ze dit weekend gaat gebruiken.

 

Qua andere middelen, het enige wat ik op het moment de moeite waard vind is DMT.. Salvia, lachgas en happy caps vind ik maar matig, een paddo growkit is leuk om een keer te doen, maar zit verder weinig meerwaarde aan t.o.v. truffels.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden