Weekend weg met 'onervaren' trippers


Recommended Posts

Over 2 weken dan gaan we met de vriendengroep een weekend weg.

8 man waarvan 2 ervaren trippers (inclusief mijzelf) en 1 tripsitter.

We hebben dus bedacht om hollandia's te gaan eten op dit weekend weg. Nu weet ik dus wel wat er komen gaat. Maar er zijn er een aantal bij die dat dus niet weten.

Nu weet ik van mezelf dat in de 1e keer trippen zwaar onderschat had.. (Dit was op lsd) en daardoor echt een nachtmerrie trip heb gehad.

Ik ben bang dat er een paar van mijn vrienden dit nu ook zouden kunnen ervaren. Zelf ben ik niet bekend met de hollandia's.

Denken jullie dat er, als je als onervaren tripper 15 Gr hollandia's eet, er serieus dingen mis kunnen gaan? Of valt het wel mee?

Er zitten een paar blaaskaken tussen... Dus ze mentaal voorbereiden op een ontzettend heftige ervaring is er niet bij... Ze denken dat ze ontzettend veel gewend zijn omdat ze ervaringen hebben met andere drugs... Maar niet met psychedelica... (Ze nemen dus niets van mij aan)

Tips, trucs, ervaringen met hollandia's? Is hij heftig of valt het mee?

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hollandia's kunnen wel heftig zijn, zijn ook de sterkste soort truffels.  ;)

Ik zou onervaren trippers een halve portie geven, maar mensen die zichzelf zo overschatten en alles denken aan te kunnen moet je gewoon een hele portie van 15 gram geven. Niks is leuker dan blaaskaken op hun bek te zien gaan.

Ik heb enkele van mijn ervaringen beschreven bij het tripreport-gedeelte van dit forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hollandia's kunnen wel heftig zijn, zijn ook de sterkste soort truffels. ;)

Ik zou onervaren trippers een halve portie geven, maar mensen die zichzelf zo overschatten en alles denken aan te kunnen moet je gewoon een hele portie van 15 gram geven. Niks is leuker dan blaaskaken op hun bek te zien gaan.

Ik heb enkele van mijn ervaringen beschreven bij het tripreport-gedeelte van dit forum.

Haha tsja, daar zit zeker wat in! Ben alleen bang dat dit dan eventueel blijvende problemen zouden veroorzaken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het ergste geval raken de 'blaaskaken' in paniek, maar met 2 ervaren trippers en een tripsitter moet dat wel goedkomen.

Blijvende problemen komen alleen voor als mensen al onderliggende zietes hebben (bv schizofrenie)

Ja precies... Nouja we gaan het zien. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!

Bedankt voor de reacties!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden