Lights Lights & Energy!


Recommended Posts

10:00, ik met een vriendin wilden truffels doen.

Die avond rond 10 uur gingen wij naar een drum & bass festival.

Rond 11:00 pakte ik een halve portie, en ik voelde me gewoon chill.

Rond 5 uur was het wel zo goed als uitgewerkt, en zij ging naar huis en ik bikte een anderhalve portie.

Ik had me niet gehouden aan de 3 uur regel dus hik sloeg pas na 90 min in.

Rond 6 uur in de auto voelde ik nog niks, daarna sloeg die als een BOM in.

Alles kleurde en de hele realiteit verdraaide, zoveel verschil als je het overdag en savonds doet.

Nog nooit zo snel een autoreis meegemaakt.

Eenmaal aangekomen begon ik te stressen, hoe ik ooit binnen zou komen met zon dikke pupillen.

Ik zette van een maat zo'n LED bril op, zodat mijn ogen niet zo opvielen.

En natuurlijk de "snoepjes" goed verstop.

Ik kwam gelukkig binnen, niemand van ons gefouilleerd.

 

Eenmaal binnen werd ik helemaal gek van de lichten, maar ook zoooo mooi om te zien.

Jongens met LED gloves kwamen hele shows aan me geven, terwijl ik door een speciale bril keek die het licht deed splitsen.

Nog nooit zo gefascineerd geweest, en dit zal vast en zeker online komen aangezien dit gefilmd is.

Rond 8 uur, iedereen ging los, en ik zat bijna op het hoogtepunt van mn truffels, dat was mijn gevoel.

 

Ik nam het eerste halve snoepje, de truffels begonnen minder te worden en ik voelde me heel moe worden.

Na 10 minuten, kreeg ik een enorme klap, en ineens had ik een leipere blik,  en wilde ik niet stil staan.

Hartstikke aan het verheugen op de drop, gewoon standaard X dingen.

Ik had het gevoel dat het truffel effect terug kwam, want ik kreeg enorme lachkicks.

Daarna begon alles weer te golven en kleuren werden feller.

Dit hield zich 1 uur lang aan.

Ik heb het zo naar mijn zin gehad, en zoveel mensen geknuffeld en ze random liggen aanstaren.

Helemaal voor aan het podium ging ik los, helemaal gefascineerd van de lichten.

 

Totdat de DJ mij de tribune op riep..

Hij wilde weten hoe ik me voelde en had door dat ik een van de weinige was die het hardste losging.

Ik door de MIC gezegd; voor de kenners, probeer allemaal eens te hippyflippen, dit is een hele belevenis, meer zeg ik er niet over. Veel plezier iedereen en geniet ervan!

Waarnaar ik met de DJ op het podium helemaal los ging op de Drum&Bass muziek.

 

Ik heb het nog nooooit zo naar mijn zin gehad, en gewoon schaamteloos liggen headbangen en dergelijke voor +- 8.000 man.

Iedereen die ik erna tegen kwam begroette me ook, en wilde met me op de foto.

Mij is die avond zo veel drugs aangeboden gekregen, dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Alles lekker aangenomen en mee naar huis genomen :)

 

Kortom; het is echt de moeite waard om dit op een festival te doen, alleen lijkt me dat je snel out kan gaan van TEVEEL lichten in een keer.

Een zonnebril hier is echt een aanrader!

 

Toen het ongeveer 10:00 was had ik uiteraard het volgende halfje bijgesnoept.

De truffels begonnen uit te werken, en het voelde alsof ik aan het "afdraaien" was.

Toen pakte ik nog een halfje, en toen ging ik super hard.

De bass gierde door mn lichaam, alle mensen waren aardig, iedereen begroette je en wilden een dansje met je maken.

De moshpits waren gewoon rustig beuken tegen elkaar, en absoluut niet duwen!

Dit is nou heerlijk.

 

Om 02:00 nam ik het laatste snoepje, en hierop helemaal los gegaan op de muziek tot een uur of 6.

 

Het gekke is nu wel, dat ik me nog steeds in die trance voel terwijl ik deze report schrijf.

Toen ik op mijn fiets stapte voelde ik me zo vrij, ik heb me wel voorgenomen dit niet te vaak te doen, en ik raad iedereen aan het ALTIJD te laten testen!!

Dat van ons was getest, dus no worries :)

 

En het gekke was, dat ik alles heb binnen kunnen houden, terwijl ik truffels vrij snel uitkots.

Ik heb het weer met M&M's weggebikt, met zoveel m&m's dat ik zelfs misselijk van de M&M's werd :P

 

Mijn volgende tripsessie gaat er binnen een maand weer aankomen, met dezelfde vriendin een appartementje huren, en daar verschillende middelen te gebruiken.

Wij dachten aan LSD/2CB/X/Truffels , maar hier moeten we nog goed over overleggen.

Zodra dit achter de rug is komt daar weer een mooi triprapport over :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden