"Tripreport" Atlantis truffels


Recommended Posts

Zoals beloofd, hier mijn verslag van de Atlantis truffels die ik gratis van deze website heb gekregen.

Ik heb er een drukke periode op school opzitten, dus ik was weer helemaal vrolijk en dit leek mij een goed moment om voor de 2e keer truffels te nemen.

Omdat ik nog niet veel ervaring heb, en op de eerste keer met 15 gram bij de inslag net iets té hard ging, besloot ik deze keer om 10 gram te nemen.

Het was 4 uur 's middags, en ik had op een stevig ontbijt na niks meer gegeten, ik had er dus veel verwachtingen van. Helaas voelde ik er zo goed als niks van.. tevergeefs heb ik geprobeerd wat anders te gaan doen, even een rondje lopen buiten, wat wiet roken omdat dat de vorige keer goed werkte, maar helaas..

Tot zover mijn tripreport dus :lol:

Ik denk trouwens dat het komt omdat ze niet helemaal vers meer waren, het zakje was al niet meer helemaal vacuüm toen ik hem kreeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is verdorie minder om te horen. Had het helemaal geen effect, of milder dan je had verwacht?

Weet je toevallig nog of het pakje binnen 1 werkdag bij je is bezorgd? Dat het zakje niet meer helemaal vacuüm was is op zich niet erg, omdat de truffels vers worden verpakt leven ze nog en kunnen ze, als ze langer niet gekoeld zijn, weer CO2 gaan uitstoten. Daarmee is op zichzelf helemaal niets mis en beïnvloed de werking van de truffels niet, maar zoiets zou na 1 dag buiten de koeling niet moeten voorkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik heb dat ook wel een licht met atlantis gehad maar ik denk dat het alsnog door te veel eten komt aangezien psilocybine het best werkt op een lege maag, daarzijds denk ik ook dat 10 gram bij de ene beter werkt als bij de ander misschien iets meer de volgende keer?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden