Recommended Posts

Hey mede trippers  :mrgreen:

 

Ik vroeg me iets af en wou tegelijkertijd iets met jullie delen.

 

Heb nu 3 echte trips gehad, waarbij ik tijdens 2 trips naar mijn mening echt ervaren heb hoe het is om te sterven en wat daarna dan komt. Ondanks dat ik rationeel begrijp dat de truffels de reden zijn voor die ervaring, kan ik niet anders dan geloven dat wat ik gezien en gevoeld heb, echt is.

 

Het aparte is, dat ik het op veel plaatsen zie en lees (in boeken, docu's etc.)

 

Zo ook in dit fragment van Bashar. Ik geef toe, de man vind ik op zijn zachts gezegd nogal 'vreemd', aangezien hij beweert dat hij communiceert via andere 'wezens' van een andere planeet etc. (daarom praat hij ook zo vreemd en snel), maar wanneer je daar doorheen kijkt en alleen luistert naar de boodschap die hij brengt, is het precies wat ik 'zag' en voelde tijdens die 2 trips. Dat dood een grap is en helemaal geen einde is, maar juist een begin van iets veel groters. Dat dit leven wat we hier leven juist als 'dood' gezien kan worden vanuit het perspectief van de 'andere kant'(Dood).

 

Hoe denken jullie hierover? En wat is jullie mening over wat hij zegt en hebben jullie zelf ook dit soort dingen ervaren als je tript?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Rty5l41_NbU&google_comment_id=z12edzaiosf1zz5oj04cix5aenezdpxa1j4

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie.

 

 

Ik vond zijn stem nogal irritant, dus ben vrij snel getopt met kijken. 

 

Klopt, ik had ook veel moeite met hoe hij praat en hoe hij klinkt, maar toen ik hoorde wat ie zei dacht ik: "die weet waar die het over heeft".

 

Dacht milsschien andere mensen dat ook hebben (of juist geheel niet)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die gozer heet Darryl Anka, Bashar is een buitenaardse entiteit waarmee hij kan communiceren, als ik 'm goed begrijp. Vind het een hele enge kerel, omdat hij praat alsof ie de absolute waarheid in pacht heeft.

 

Volgens mij heeft ie het gewoon over een vorm van reïncarnatie? Op zich is het een koel idee dat je steeds weer terugkomt totdat je "klaar" bent, en dat je b.v. doormiddel van hallucinogene middelen, meditatie etc. meer inzicht kunt krijgen in je vorige levens en het grotere geheel. Maar ik vind het altijd een beetje twijfelachtig, vooral tijdens het trippen kun je jezelf van alles wijsmaken, maar je moet er altijd rekening mee houden dat het wel eens 1 grote mindfuck kan zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden