Recommended Posts

Leuk spul alleen het synthetische gevoel is heel erg aanwezig.

Je voelt gewoon dat de visuals enzo nep zijn en omdat het makkelijk te sturen is kan je het als ware "uitzetten". Wel geeft het bij grotere doseringen van die trails. Als je je hand beweegt zie je dan zo'n heel spoor enzo :)

Heb ook altijd koppijn tijdens het gebruik van 2C-B.

Het gaat wel eens onder de naam kinderdrugs. Onderschat het echter niet! Moest met een vriend afgelopen koninginedag terugtrekken naar huis omdat de massa mensen volgens hem allemaal trails van kleuren achterlieten en hij gek werd :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatst met een groep vrienden lekker avondje drugs gebruikt. Ik was aan de MDMA met twee andere maten, rest aan de 2CB. Alleen maar goede ervaringen, sommige hadden hele heftige visuals, anderen zaten meer in een praat trip. Was uitermate gezellig, heel positief allemaal.

Staat ook zeker op mijn to-do list!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Een maat van mijn zweert bij dit middel, hij zegt dat het geweldig is en wil het samen doen maar ik weet het nog niet.. aangezien het een synthetische drug is :S

er is geen enkel reden om aan te nemen dat een synthetische drug gevaarlijker is dan een 'biologische'. integendeel, bij een synthetische kan je mits goede weegschaal tenminste nog afwegen en zo je porties bepalen. bij biologische zaken als paddo's en truffels is het veel vager. je neemt wel xx gram paddo's, maar de hoeveelheid psilocybine is nooit geweten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
ik zie het de laatste tijd alsmaar meer rondgaan, maar begin erzelf nog niet aan gezien het nog 'n research chem is wacht ik nog wel even op meer research :P

waarom een bij kiezen als lucy en molly je gezelschap kunnen houden ^_^

RC chemical? 2-CB is dat stadium al ver voorbij, hoor. Het werd zelfs verkocht in de smartshops tot 2002 (ongeveer, weet niet zeker.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik zie het de laatste tijd alsmaar meer rondgaan, maar begin erzelf nog niet aan gezien het nog 'n research chem is wacht ik nog wel even op meer research :P

waarom een bij kiezen als lucy en molly je gezelschap kunnen houden ^_^

RC chemical? 2-CB is dat stadium al ver voorbij, hoor. Het werd zelfs verkocht in de smartshops tot 2002 (ongeveer, weet niet zeker.)

dat kan kloppen, maar dan als "badzout" en "niet voor menselijke consumptie" zoals alle legal highs zowat, omdat het nog research chems waren en daardoor ook nog geen illegale stoffen waren, er zijn al wat korte termijn studies, maar op lange termijn is nog niets geweten ... (of ik zou enkele papers gemist moeten hebben in welk geval ik hier graag een requestje voor indien :P )

2-CB, zoals door Alexander Shulgin bedoeld, is wel wat meer dan badzout en zeker voor menselijke consumptie. Het was niet illegaal, omdat de overheid geen weet had van any kind of drugs (nog steeds niet, trouwens). Ik zal niet zeggen dat het het gezondste is om te nemen, maar goed, welke drug is dat wel? Alles met mate zou ik zeggen en vooral je spul laten testen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Afgelopen weekend 2c-b uitgeprobeerd. Capsule van 15mg. Op zich wel weer interessant spulletje. Voor de beginnende psychonaut misschien zelfs beter geschikt vanwege het stuurbare karakter (zoals andere reacties ook al aangeven). Een opstapje als het ware wanneer iemand graag LSD wil proberen. Alleen ook weer niet te onderschatten want het is en blijft psychedelica. De trip kwam opzetten na ongeveer een half uurtje. Heel eventjes kreeg ik het een beetje benauwd (piepende luchtwegen e.d.) zonder dat ik daar verdere aanleg voor heb. Maar dat trok ook weer heel snel weg. Vervolgens was het een beetje zoeken naar de juiste muziek (kon even de draai niet vinden) maar na een uurtje zat ik volop te genieten van de kleurrijke effecten. Duidelijk meer synthetisch dan bij truffels. Met name het 'glitch' en 'distorted' effect op de wereld om me heen heb ik als bijzonder aangenaam ervaren.

 

Heb de 2c-b gecombineerd met zo'n 30mg dex-amfetamine, maar betwijfel of de 'trip' heel anders gegaan was dan wanneer ik zonder dex-amfetamine was gegaan. Naar alle waarschijnlijkheid had ik zonder dex meer met de ogen dicht van fractals liggen genieten. In dit geval ben ik wat meer semi-actief geweest (als ik het zo mag noemen). Dat wil zeggen beetje freaken op de computer erbij, je kent het wel. Na ong. 4 uur begonnen de effecten sterk af te nemen en na 6 uur was het zo goed als uitgewerkt.

 

Niet overdreven naar de klote de volgende dag, hoewel slapen er niet meer van is gekomen..

 

Volgende projecten op de agenda zijn 2c-b in combinatie met MDAI en 2c-c.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Zit er ook een sterke mindtrip bij, of is dit niet het geval? Het lijkt me wat minder als het alleen maar visuals zijn.

 

Niet echt- hoewel deze bij hogere doseringen weer wel aanwezig zou moeten zijn (denk aan meer dan 20mg). Bij de gemiddelde dosering (15mg) is het vooral feest qua visuals.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet echt- hoewel deze bij hogere doseringen weer wel aanwezig zou moeten zijn (denk aan meer dan 20mg). Bij de gemiddelde dosering (15mg) is het vooral feest qua visuals.

 

Idd. Maar een hogere dosering kan lichamelijk wat ongemakkelijk worden. Van 2c-b ga je ook lichamelijk trippen, je voelt dingen die er niet zijn. Zelf vind ik 30 mg een fijne dosis, dan gaat de trip wat verder dan de simpele visuals, maar wordt het nog niet lichamelijk oncomfortabel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor wat lol met vrienden is het idd wel leuk, maar 2C-B geeft geen diepgaande trips. Al zorgt een hogere dosis wel voor wat meer diepgang, maar zoals ik al zei kan dat lichamelijk wat ongemakkelijk worden. Een keer had ik 45 mg op, toen ging de trip verder dan simpele visuals. Het voelde alsof er kindjes in mij zaten die via mijn keel naar buiten probeerden te kruipen, ik voelde ze echt door mijn lichaam krioelen en voelde met enige regelmaat haren of vingers achter in mijn keel. Niet echt comfortabel dus. Verder was het alsof ik in een schemerwereld was, alles bewoog en het was alsof ik in het oog van een wervelwind van schimmen zat. 

 

Je zou 2C-B ook kunnen combineren met iets anders, het laat zich goed combineren. Het heeft bij mij ook een keer een truffeltrip gered nadat de truffels eruit waren gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik voelde ze echt door mijn lichaam krioelen en voelde met enige regelmaat haren of vingers achter in mijn keel..

 

Haha, heftig. 45mg lijkt me inderdaad een heftige dosis. Binnenkort ga ik 15mg combineren met 150mg mdma, op advies van een mede psychonaut. Gaat vast ook een leuke nacht worden :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een combinatie die ik 2 maal geprobeerd heb is 2cb met 4fa . Dat is werkelijk op trippen na het heftigste wat ik geprobeerd heb.

Dosis was 70 mg 4fa met +- 12 mg 2cb op koningsdag plus wat biertjes wat waarschijnlijk beter achterwege gelaten kan worden. Super intens en heftige prettige bodyload.Tintelingen over hele lichaam,soort van orgasmes op de muziek:). Wat geweldig was, is fluit/saxofoon wow.

 

Me maat was er overigens ook helemaal weg van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

2C-B is echt 1 van mijn favoriete psychedelica geworden. Op lage dosis lekker melig, vrolijk en een beetje verliefd. Op hoge dosissen trip je volledig de pan uit zonder dat je enorm in de knoop gaat zitten met je zelf. Combineren met MDMA/4-FA/6-APB wil ik nog een keertje doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alright, eindelijk gedaan...

 

+ 15mg 2c-b

+ 145mg mdma

+ 1200mg piracetam

 

Ik moet zeggen, whoa :shock:  maar op een toffe manier :mrgreen:

Meest waanzinnige mdma trip die ik gemaakt heb de laatste tijd. Wel ontstaat er na een uurtje een klein beetje misselijkheid met als gevolg dat ik heel even boven- de overigens al klaargezette emmer- kom te hangen. Dit is niet zo zeer te wijten aan deze combinatie. Ik heb dit eigenlijk bijna altijd (en altijd gehad) met mdma. Maar dit 'goed ziek' voelen duurt bij elkaar misschien een paar minuten. Daarna kan ik de hele wereld weer aan en man man, wat is die wereld er vervolgens druggy aan toe. De bodyload is heerlijk warm en mentaal kruip ik dieper en dieper in de muziek: dark (minimal) techno voor de gelegenheid. Het begint allemaal te werken na ongeveer een half uurtje- piekt nog geen uur later en blijft grotendeels de hele nacht door lekker uit golven. Het is eerlijk gezegd niet eens in me opgekomen om nog wat mdma bij te nemen. Voor starters misschien allemaal beetje te veel van het goede, denk ik. Voor liefhebbers en psychonauten zeker een aanrader.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Dat 'goed ziek' voelen is redelijk gevaarlijk vermoed ik.Heb laatst de combo weer eens gedaan.Alhoewel het weer erg lekker voelde ging het op een gegeven moment fout.Het begint met een soort branding in de maag waarna misselijk en zweten (had het al bij eerdere ervaring gehad). Ik liep met dat misselijke gevoel naar de wc(feest) en dat haalde ik niet, toen ik opstond om erheen te gaan viel ik namelijk flauw na eerst schokkerig als een robot gelopen te hebben.Voelde me overigens snel weer goed daarna.

 

Had wel gegeten genoeg gedronken(niet teveel) en mezelf regelmatig gekoeld.

 

In ieder geval heb ik het gevoel dat 2cb+xtc/4fa een redelijk zware en gevaarlijke combi kan zijn.

Ik weet dat er altijd risico's  aan gebruik zitten maar vond toch dat ik dit moest melden ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden