Recommended Posts

Het begon allemaal bij een vriend (die ik y noem) van me die zei hey ik heb een verrassing, ik heb 3 pakjes truffels besteld! (we wilden het al een tijdje proberen maar het kwam nooit goed uit). Dat weekend zou het eindelijk een warme dag worden dus we kwamen op het idee om naar een bos te gaan. We namen nog 1 vriend mee (X) zodat we 1 pakje pp konden doen en gingen op pad.


 


Spullen:


We vonden dat we ons wel goed moesten voorbereiden, voor het goede weer en de truffels.


Aangzien we niet in de drukte wilden gaan zitten met andere mensen namen we een deken mee en gingen wat verder in het bos zitten, het was al mooi groen en alles begon weer wakker te worden voor de lente. De winkels waren dicht en we hadden niet veel eten thuis dus eindigde het met appels, frisdrank en voorgekookte gehaktballen :P.


Voor de muziek namen we een handige bluetooth speaker mee en waren klaar voor het avontuur.


 


Setting:


Na een half uurtje fietsen vonden we eindelijk een goede plek, lekker rustig bij het water, naast een bruggetje. Om de tijd kwamen er een paar mensen langs met honden maar dat vonden we op dat moment niet zo erg. We legden ons dekentje neer, zetten wat leuke zomermuziek  en onze zonnebrillen op en gingen eten. Y had een zakje Atlantis, X Mexicana en ik Tampia. (15g)


 


De Trip: :mrgreen: 


Het was ongeveer 2 uur, een kwartier nadat we de truffels hadden genomen en we werden allemaal lacherig, om 14:15 ging Y al trippen, hij zag allemaal kleurtjes terwijl ik en X nog niet veel effect hadden. Om 14:30 begonnen we allemaal hard te trippen, alles begon te smelten en de kleuren werden mooi, Y ging een stukje lopen terwijl ik en X gingen liggen, de tijd leek 100x langzamer te gaan en we gingen luisteren naar de beatles. We voelden ons hippies en gingen ons verdiepen in de wereld en god. Y kwam terug en zei dat we ook moesten lopen omdat het echt geweldig was dus dat deden we.


 


We dachten dat het misschien leuker zou zijn op blote voeten dus we deden onze schoenen uit en gingen over het bruggetje het bos in (op het bruggetje waren we nog even aan het springen, het leek alsof je dan kon vliegen). Hoe verder we het bos in liepen hoe meer ik het gevoel kreeg dat ik moeder natuur was, ik voelde elk zandkorrelje onder mijn voeten en het bos was prachtig (later merkte ik dat ik een paar minuten in brandnetels heb gelopen maar dat gaf toen juist een lekker gevoel), ik had zin om in het bos te gaan wonen en te gaan leven als een hippie in een tentje. We renden toen terug naar Y, rennen voelde raar, je bewoog naar voren maar je benen bleven achter. We gingen zitten in stilte, ik hoorde elk geluid om me heen, het water, de dieren, de lucht en zelfds de mensen die veel verder stonden. In mijn hoofd kwamen 1000 gedachtes in 1 seconde, X begon de structuur van een gehaktbal te onderzoeken en ik begon dingen te snappen die normaal gesproken niet eens in mijn hoofd voorkomen. We maakten allemaal grappen en om de tijd kwamen er opmerkingen als: 'ik snap god' , ík snap de beatles' , 'laten we voor de rest van ons leven op sandalen lopen' en 'laten we alle electronica op de wereld verbranden'.  Als je naar patronen van je kleren keek dag je elk lijntje lopen, als je naar je arm keek zag je alle aders en als je naar je letefoon keek zag je niks anders dan een stukje plastic dat nergens voor nodig was. De wereld leek zo simpel en het was pas 2 uur later.


 


 


Rond half 5 moest Y naar huis en ging daardoor stressen, we moesten alles snel opruimen en fietsen. Onderweg kwamen we heel veel mensen tegen aangezien het lekker weer was en iedereen fietstochjes ging houden, door de stress voelden we ons snel bekeken, Y raakte de weg kwijt waardoor we apart naar het huis van X gingen voor de rest van de spullen. We kwamen aan en ons humeur was een beetje verpest. We gingen toen allemaal naar huis. Ik was blij en voelde me  nog steeds een hippie van binnen, terwijl ik naar de beatles en abba luisterde kwam ik thuis, er was niemand thuis dus ik ging lekker dansen,  met muziek in mijn oren heb mijn hele kamer opgeruimd, was blij, had het lekker warm en geen honger, het leven was perfect. Op dat moment belde Y mij dat hij een badtrip kreeg door alle stress, en X was ook half in een badtrip door de stress van Y. 


 


 


Rond 7 uur werken de truffels uit, ik kreeg het kouder, kreeg honger en snapte niet meer waarom ik luisterde naar de beatles en ging snel X en Y bellen, bij hun was t ook uitgewerkt maar ze wilden het sowieso nog een keer doen maar wel in een plek zonder mensen en stress :P


Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi report! En perfecte timing, echt heerlijk om buiten te trippen met dit weer. Het einde van jullie trip klinkt inderdaad een beetje gaar, iets echt moeten doen terwijl je tript is niet relaxed. Maar blij dat je vrienden het niet zo erg vonden dat ze truffels meteen weer hebben afgezworen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden