Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Binnenkort ga ik met een hele goeie vriend en twee vriendinnen truffels proberen..

nu heb ik paar vragen.

 

1. Wanneer zit een mens goed in zijn vel? je baalt altijd toch wel ergens van of niet?

 

2. Ik zie dat iedereen het over een lichte maaltijd heeft maar wat is precies een lichte maaltijd?

 

3. Ben zelf een meisje van 164 lang & 56 kilo wat is de juiste startdosis voor mij? (wel wiet & hasj, en andere drugs gehad)

 

4. Zelf drink ik best veel energie blikjes, en had ergens gelezen als je dat voor truffels doet komt hij minder hard aan, klopt dat?

 

Dit was het wel!

 

Alvast bedankt.

8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi!

 

1. Wanneer zit een mens goed in zijn vel? je baalt altijd toch wel ergens van of niet?

Goed in je vel zitten is inderdaad een behoorlijk rekbaar begrip. Het gaat er meer om dat je niet met (grote) zorgen zit, of er iets negatiefs in je leven speelt waar je je druk om maakt. In een trip kun je heel erg diep en lang nadenken over bepaalde dingen, heb je vervelende dingen aan je kop dan kun je daar dus in je trip mee komen zitten, en dan is niet altijd even leuk. Mocht zoiets toch gebeuren kun je het beste afleiding zoeken, iets doen om de sfeer te veranderen of b.v. met iemand gaan praten etc.

 

 

2. Ik zie dat iedereen het over een lichte maaltijd heeft maar wat is precies een lichte maaltijd?

Dat is voedsel wat licht verteerbaar is, dus b.v. brood/ crackers, beschuit, soep etc. Het gaat er om dat je lichaam dat spul snel afbreekt zodat het niet in de weg gaat zitten. Vet eten en veel vlees is zwaarder verteerbaar en daarom minder handig.

 

 

3. Ben zelf een meisje van 164 lang & 56 kilo wat is de juiste startdosis voor mij? (wel wiet & hasj, en andere drugs gehad)

Dat blijft altijd een klein beetje natte vinger werk, maar ik zou gaan voor 2/3 (± 10 gram) van een zakje Atlantis, tenminste, als je een behoorlijke trip wil.

 

 

4. Zelf drink ik best veel energie blikjes, en had ergens gelezen als je dat voor truffels doet komt hij minder hard aan, klopt dat?

Ik drink zelf ook behoorlijk veel energiedrankjes maar heb er nog nooit iets positiefs of negatiefs van gemerkt, dus ik denk dat dat verhaal niet klopt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hey!

 

Hartstikke bedankt hier heb ik wat aan! waarschijnlijk is de datum 19 april, heb er onwijs veel zin in haha!

maar duurt nog zo lang haha!

 

Mijn vriend zelf weet niet dat ik dit ga doen, en daardoor maakte ik me een beetje zorgen maar het is niet dat ik er wakker van lig dus zal wel goed komen!

 

Zelf wouden we Hollandia of zo doen, en dan beginnen met 7,5 gram of is dat teveel?

want wil wel echt goed trippen..

 

Een vriend van mij gaat ook truffels doen, dus we gaan met ze tweeën truffels doen,

en de andere twee XTC maakt dat iets uit? (ze zijn altijd wel heel leuk op X)

 

Laat wel weten hoe het is gegaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden