• 0

Zo sterk mogelijke trip met 25gr Atlantis


reknak

Vraag

Zoals de titel beschrijft, wil ik graag een zo sterk mogelijke trip met 25 gr Atlantis.
Ik wil graag in de fase komen dat objecten in elkaar lijken over te gaan.
Ik heb in bezit: 25 gr Atlantis van magic-truffels.nl natuurlijk, wiet (Santa maria), hasj (geen idee welke soort), lachgas, citroenen (lemon-tek?), en natuurlijk tripspeeltjes, zoals een onlangs gekochte trip-bril.
Hebben jullie nog tips om een zo sterk mogelijke visuele trip te krijgen?

 

Cheers,

 

.reknaK

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Meer soorten psychedelica en dissociatieven.  :mrgreen:

 

Sfeerverlichting, goede tripmuziek, optimale set en setting, beeldschermen uit of psychedelische dingen opzetten.

 

Niet verstandig, maar zorgt wel voor een sterkere trip: één of meerdere nachten vooraf weinig of niet slapen en weinig eten. Zelf heb ik zoiets niet gedaan en raad het ook niet aan, maar het zorgt wel voor een sterkere trip.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Eigenlijk heeft D34M0N het wel allemaal een beetje gezegd.

Gewoon een hele mooie setting creëren, des te intensiever word de trip.

Naast die sfeerverlichting, trip muziek en beeldschermen met psychedelische dingen zou ik ook nog wat wierook kopen en het gewoon zo comfortabel mogelijk maken.

Wat matrassen neerleggen, dekens, kussens. Zelf luister ik altijd naar deze muziek, helpt me altijd om een sterke trip te krijgen :D

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLhSmwK3l-2KFoDeGoEcn8g228ogaPwa7W&feature=mh_lolz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden