eerste keer truffels


Recommended Posts

Volgende week ga ik voor mijn eerste keer truffels proberen.Ik heb al wat ervaring met wiet, maar ik denk dat truffels toch wel een hele andere stof zijn. Ook heb ik ook nog ADHD dus wil ik voorzichtig beginnen.

 

Normaal zou ik 10g psilocybe mexicana eten. Volgens wat opzoekwerk zou dit de lichtste soort moeten zijn.

Is deze dosering en deze soort een goede start om te beginnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Truffels zijn idd heel anders dan wiet.  ^_^

 

Ik heb geen ervaring met Mexicana, maar ik heb ook gelezen dat het een van de lichtste soorten is. Ik denk dat de soort en dosis wel goed zijn voor een eerste trip, ik denk dat de trip vrij oppervlakkig en goed handelbaar zal blijven. Ga je in je eentje trippen of zal er nog iemand bij zijn? Het is voor de zekerheid wel aan te raden om er iemand bij te hebben die in kan grijpen als dat nodig is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er doet nog een vriend mee we hebben 15g tampanensis en 15g mexicaanse. Hij zou graag combineren elk 7.5g dus.

Ik denk dat dit geen goed idee is voor de 1ste keer

ik weet wel dat tampanensis de lichtste soort is misschien daar dan 10g van eten?

 

Hoi! De tampanensis zit qua sterkte een beetje in de middenmoot, tussen de Atlantis en Pajaritos, de Mexicana is de lichtste soort.

 

Als je niet te hard wilt gaan, wat inderdaad tactisch klinkt, is 10 gram van de Mexicana of Pajaritos een goed idee, dan zit je zeker aan de veilige kant. Gaat alles na ruim een uur, als de effecten eenmaal goed op gang zijn, goed, dan kun je altijd nog wat bijnemen.

 

Slik je trouwens wat voor je ADHD?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden